Snape, Hermione'ye yapılan saldırıyı bir öfke ve korku karışımıyla izlemişti.
Kuzenlerinin onu bildiği ve yüzüğü alması için birini gönderdiği açıktı.
Ama bunu yapmak kolay olmayacaktı. Hermione'ye bağlıydı ve ona dokunan herkesi onun izni olmadan çıkarmak amacıyla yok edecekti.
Gerçekten de Ketri'yi ısırmıştı. Snape büyücüye karşı karnında soğuk bir öfke hissetti.
Tek gözlü piç Hermione'ye tecavüz etmek istedi. Yüzüğün onu alması daha iyi.
Snape orada olsaydı, kısa kılıcıyla onu öldürmeden önce zavallıyı hadım ederdi. Burun delikleri genişledi.
Hermione'nin soyunmasını izlerken birden gözleri büyüdü. Gözlerini başka yöne çevirmesi ve cadıya mahremiyetini vermesi gerektiğini biliyordu ama onu çıplak görmenin cazibesi çok fazlaydı.
Sonuçta ölmemişti ve sütyenini çıkardığında ve dolgun göğüsleri göründüğünde belinde hissettiği zonklama, onun çok canlı olduğunu kanıtladı.
İksir Ustası onun pantolonunu ve külotunu çıkarmasını izledi. Kara gözleri kadının kalçalarına ve küçük kestane rengi saçlarına dolarken dudağını ısırdı. O güzeldi.
Yatağa girip yorganın altından kaymasını izledi. Çıplak uyuyordu.
Bunu asla hayal edemezdi. Nedense onu her zaman küçük bir büyükanne elbisesi içinde hayal etti. Eh, o görüntüyü ortadan kaldırmıştı.
Snape onun uykuya dalmasını izledi. Cadının alnının ortasından yükselen bir sis gördüğünde görüntüyü silmek üzereydi.
Sis odayı doldurdu, ama aynı zamanda Hermione'yi izlediği bulutun içinden geçti ve içinde bulunduğu boşluğu doldurarak onu sardı.
Bu neydi?
Elini içinden salladı ve hafifçe ona direndi. Üzerine kapanmaya devam etti, kalınlaştı.
Ayakları için bir satın alma buldu. Yürüyebiliyordu. Sis inceldi ve temizlendi.
Snape, sanki bir yermiş, başka bir boşlukmuş gibi içinden geçebilirdi.
Görülecek pek bir şey yoktu ama bir süre orada gezindi, durmadan sallanmak yerine ayaklarının üzerinde olmaktan memnundu. Birden bir ses duydu. Tanıdık ve şaşırmıştı.
"Profesör?"
Snape irkilerek döndü ve doğrudan Hermione Granger'ın yüzüne baktı.
Snape kalbinin sıkıştığını hissetti. "Hermonie?" diye sordu, kara gözleri şaşkınlıkla cadının yüzüne sabitlenmişti.
Ona göz kırptı ve hafifçe kaşlarını çattı.
"Rüya gördüğümü biliyorum, çünkü seni tanıdığımdan beri bana Bayan Granger'dan başka bir şey demedin," dedi.
"Evet, rüya görüyorsun," diye yanıtladı Snape, ona dokunup dokunamayacağını görmek istiyordu.
O zaman Hermione gözle görülür şekilde rahatladı. Asa cübbesini giymişti ve asasını elinde tutuyordu. Etrafa baktı.
"Burada kesinlikle fazla bir şey yok," dedi Hermione, boş gri alana bakarak.
Snape onu düşündü.
"Pekala, bu senin hayalindeki şey Hermione. Muhtemelen başka bir ortam hayal edersen, ortaya çıkacaktır," dedi.
Hermione Profesörün çalışma odasını düşündü. Aniden gri alan titreşerek aklını karıştırdı, sonra çalışma odasındaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SNAPE 'LERİN YÜZÜĞÜ
FanfictionSavaş sırasında Severus Snape aşık oluğunu fark ettiği kadına aile yadigarı yüzüğünü onu koruması için verir . Fakat Severus 'un bilmediği ama öğreneceyi şeyler olur Mirasını Hermione Granger 'a bırakan Severus ona bir de son olarak vasiyetinde ist...