"Kita dah sampai!" kata Ejen Bakar. Sekarang semua ejen muda dan mentor bercuti saja - saja nak hilangkan stres di Dhe Rhu Beach Resort. Sangat cantik tempatnya. Ada pantai, kolam.
Semua hotel di situ sudah ditempah khas oleh Ali. Memang syok lah tiada orang lain selain mereka semua.
"Korang punya bilik dekat sini. Kita punya bilik dekat situ. Mentor pula hujung." kata Ali. Semua ejen mengambil kunci daripadanya. Setiap orang dapat satu bilik. Dah tempah VVIP untuk diorang. Dapat lah satu bilik sorang. Tapi ada yang tak nak. Bukan ada tapi semua. Bff tercinta mesti lah bersama.
Ali dengan Rudy
Jet dengan Chris
Bulat dengan Zass
Khai dengan Afik, MikeItu baru sahaja lelaki. Kita berpindah kepada ejen perempuan pula.
Alicia dengan Aliza dan Nul
Mika dengan Roza
Iman dengan Moon
si kembar itu sentiasa
Wanna dan Julia.Mentor pula bilik asing. Kecuali Ejen Geetha dengan Ejen Karya lah 😂. Kat sini juga Ejen Rin ikut. Jadi Ejen Rin sebilik dengan Ejen Bakar.
"Wah, cantik dho." kata Afik sebaik sahaja masuk ke dalam bilik bersama Khai. Dia terus baring di atas katil yang gebu gabas itu.
"Weh... apa yang diorang buat eh?" soal Khai. Yang lain dah lama masuk bilik mereka tidak keluar-keluar. Diorang baru sampai pun sebab tertinggal barang dalam kereta Ejen Karya. Sebab itulah penyebabnya. Harap maklum."Kemas barang diorang lah kut. Atau mandi ke. Kan hari panas ni." jawab Afik sambil tutup matanya yang telah Allah SWT anugerahkan. "Aku nak tidur jap. Kalau ada apa-apa kejut je aku." Afik benar-benar melelapkan matanya. Ngantuk weh.
"Hmm okay. Nanti aku kejut kau." Khai masuk ke dalam tandas selepas ambik semua perlengkapan mandinya. Nak buat apa lagi kalau bukan mandi? Heheh...
"Iman." Iman yang baru sahaja keluar dari biliknya memandang Rudy. Ayu melihat gadis didepan mata Rudy ini. Macam... arghh! Tak boleh cakap. Hanya Rudy je boleh tahu. HAHAHA.
YOU ARE READING
LOVE FAMILY ACADEMY
Fanfiction~ఌ︎☾︎ᶠᵃⁿᶠⁱᶜ + ʳᵒᵐᵃⁿᶜᵉ + ᶜᵒᵐᵉᵈʸ ☽︎ఌ︎~ Setiap manusia pasti layak dapat sebuah cinta daripada seseorang. Lagi-lagi yang sedang mengalami alam remaja. Cinta mereka adalah cinta seperti remaja lain di luar sana... tapi mereka masih mempunyai batas. Han...