may, 11 monday
sabah minji'nin bana attığı konuma giderek iki tane adamdan bir çanta teslim aldım. fazlasıyla ağırdı. çantayı hiç açmadan okul çantamın içine yerleştirdim.
ah, tüm bunlara rağmen müthiş bir sabah. özenle hazırlandıktan sonra okula gideceğim.--
"chim, günaydın."
istemsiz bir kahkaha attım.
"ım, bir şey mi oldu?""minji'nin tatile gidişi beni oldukça sevindiriyor."
"ups,beni de."
merak etme sevgili jae. onunla bir daha asla karşılaşmayacaksın.
"hafta sonun nasıldı?"
"normal. senin?"
"bilmem, fena değil gibi."
"bir şey mi oldu?" endişe etmiştim.
"hayır. hayır, merak etme."
"peki."
çıkışta şüphelenmesin diye jae'yle beraber çıktım. zaten öğrencilerin çıkması biraz zaman alacaktı. yol ayrımında vedalaştıktan sonra okula geri döndüm.
minji'ye mesaj atmak için telefonumu çıkardım.şu an diğer öğretmenlerle vedalaşıyor olsa gerek.
saat dördü kırk geçiyor. beş civarında bütün öğretmenler çıkmış olacaklar. ben de o saate kadar kameraları halletmeli ve saklanmalıyım.
öncelikle müdür yardımcılarının odalarının olduğu kata çıktım. herhangi birine girebilmem, kameralara erişmem için yeterli olacaktı. asansörün yanındaki boşluğa çöküp birinin çişinin gelmesini beklemeye başladım."nöbetçi öğrenci, bakar mısın?"
yaklaşık bir dakika çıt çıkmayınca bunu fırsat bilip bay woon'un odasına daldım.
"buyrun, bay woon. nöbetçi öğrenci az önce çıktı.""kim ona çıkmasını söylemiş ki? müdür bey odasında mı bir bakar mısın? onunla görüşmem gerek."
"evet,bay woon. az önce onu odasına girerken gördüm."
"vay,dikkatlisin."
"iyi günler efendim."
burada olmamın nedeni vardı artık. müthiş fırsattı. hemen bilgisayarın başına geçtim.
yaklaşık 2 dakika içinde minji'nin odasının koridoruna bakan 3 kamerayı da etkisiz hâle getirdim.
minji'nin odası bu kattan aşağı katta olduğuna göre orada saklanabilirdim artık.
hızlı ama temkinli adımlarla aşağı inip tuvalete saklandım. ve beklemeye başladım.
o sırada telefonum titredi. çıkarıp baktım.telefonu kapatıp cebime koydum. başlıyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mr. fish (fuck it shit happens)
Mystery / Thrilleri can pretend i never wondered if you'll need me like i've needed you yeah, i know i'm so selfish.