Taehyung giydiği siyah takım elbisenin ceketini geriye ittirip ellerini cebine yerleştirmişken, ayakkabısının bıraktığı tok sesler eşliğinde uzun koridorda ilerliyordu. Arkasındaki korumaları da düzgün adımlarla peşindeydiler.Biraz yürüdükten sonra bir sürü adamının önünü kapattığı sınıfların olduğu binanın içindeki kafe tarzı yere ulaştı. Baştan aşağı siyah giymiş adamları patronlarının gelmesiyle hafif eğilip kenarı çekilirken Taehyung biraz daha öne çıktı.
Buralara kadar kendi malını çalmış adama cezasını vermek için gelmişti. Bu küçük cezalandırmanın Seul'ün güzel bir üniversitesinde olmasını istemese de rektörle yaptığı küçük bir konuşma sonrası bütün öğrencilerden kurtulmuş etrafın boşalmasını sağlamıştı. Herkes sınıflarında beklerken işini çabucak halledip gitmek istiyordu.
Bu yüzden adamlarına doğru tuttuğu silahla bir ihtimal kurtulmayı düşünen adama baktı. Yüzünde en ufak bir ifade yoktu. Yakalamak üzere oldukları adam yapacağı en ufak bir harekette etrafına sarılmış on tane adamın kendini delik deşik edebileceğini bilmesine rağmen direniyordu. Taehyung komik bulduğu bu duruma gülmedi, acımasızca yalnızca bakmaya devam etti.
Adamın üstü başı dağılmış terlemişti. Korktuğu için tir tir titrerken Taehyung'u görmesiyle kurtulma umuduyla yalvarmaya başladı "Bay Kim affedin beni efendim. Yemin ederim ödeyeceğim. Affedin efendim." dediğinde Taehyung'un yüzündeki ifadenin değişeceğini umut etse de olmamıştı.
Esmer ifadesizce adamı süzmeye devam ederken adamları emir bekliyordu. Hemen arkasında duran koruması emir almak için birkaç adım atıp yavaşça Taehung'a yaklaştı. Sakin bir sesle "Ne yapmamızı istersiniz Bay Kim?" diye sorduğunda Taehyung kafasını hafifçe çevirip yıllardır yanında olan çalışanına baktı. "Sessiz Hoseok. En sessiz şekilde olacak." diyerek ateş etme ihtimallerini elinin tersiyle iterken, gelen kapı sesiyle bakışları yeniden kendisinden kaçan adamın olduğu tarafa döndü.
Kafenin ikinci kapısı hızla açılırken aynı anda koca alanda çocuksu bir çığılık sesi duyuldu. Bütün adamlar tehlikeye karşı ateş açmak için hazır hale gelirken, kapının arkasından kahverengi saçlı, üzerinde kendisine büyük gelen mavi bir tulum ve içine giydiği beyaz desenli tişörtle koşan bir çocuk belirdi.
Önündeki on tane adama silah kaldırmış adamı koşmasını engellemesin diye "Çekil!" diye bağırıp ittirdiğinde, adam neye uğradığını şaşırarak yalpalayıp dikkatini kaybetti.
Kahverengi saçlı çocuk önündeki engeli kaldırması nedeniyle kendisini kovalayan arkadaşı gelmiş mi diye kafasını çevirip arkasına bakarken her şeyden habersiz koşmaya devam etti. Ta ki sert bir bedene sertçe çarpıp durana kadar.
Taehyung yaptıkları tehlikeli işin içinde bir anda bodoslama göğüsüne çarpan çocukla neye uğradığını şaşırırken, çocuk geriye yalpaladı. Reflekse çarptığı adamın koluna yapışsada birkaç saniyeliğine dengesini sağlayabildi tutuşunu ayarlayamadığı için yeniden alnını adamın sert göğüsüne çarptı.
YOU ARE READING
destiny creator
FanfictionJungkook okulda arkadaşından kaçarken çarptığı adamın mafya lideri Kim Taehyung olduğundan habersizdi. Taehyung o günden sonra hayatını değiştirmişti. 07122021-07122022