Dakikalar sonra Jungkook nefesini zar zor düzenlemişti, Taehyung hâlâ uzanıyordu. Dirseğini yatağa yaslayıp yavaşça doğrulmaya çalıştı, kalçasındaki acıyı hissediyordu.Yüzünü buruşturup inlememek için dudaklarını dişlerken Taehyung yerinden doğrulmaya çalışan çocuğu fark etmesiyle, kendisi doğruldu.
Çocuğun kollarını tutup yavaşça çektiğinde Jungkook oturur hâle gelip bu kez inlemesini tutamadı. Taehyung'un kaşları çatıldı, çocuğun saçlarını geriye ittirip, "Canın acıyor uzan." dedi. Jungkook kafasını iki yana sallayıp kollarını adama doğru uzattı, sarılmak istiyordu "Sarılalım."
Taehyung'un yüzü anında yumuşarken çocuğun havadaki kollarının arasına girip ince belini sıkıca tutarak hafif bedenini kucağına çekti. Jungkook bir kez daha inlese de adama sımsıkı tutunup yavaşça kucağına oturmuştu.
Taehyung boynuna sarılmış çocuğun sırtını yavaşça okşarken omuzunu öptü, kucağındaki beden öpücüğüyle hafifçe titrediğinde "Seni çok mu zorladım?" diye boğuk sesiyle konuştu. Ne kadar kendisini tutmaya çalışsa da iplerin koptuğunu inkar edemezdi.
Jungkook adamın boynuna gömdüğü yüzü sayesinde sert kokusunu solurken, gözlerini kapatıp "Hayır, çok güzeldi." diye mırıl mırıl konuştu. Yanaklarına basan ateşi hissetse de aldırmadı, adamın kokusu ve sırtında gezinen el yüzünden iyice mayışmıştı. Uykunun kendisini çekmesi için sessizce beklerken Taehyung çocuğun uyuyacağını anlayıp, "Güzelim, uyuma yıkayayım seni." diye mırıldandı.
Böylelikle Jungkook'un gözleri aralandığında esnedi, adamın boynundan kafasını kaldırmadan "Küvet istiyorum." dediğinde Taehyung güldü. Çocuğun ensenine elini atıp yavaşça okşadıktan sonra "Güzelim ne isterse." demişti.
Kucağındaki bedeni indirmeden yataktan kayıp ayaklandığıda Jungkook yüzünü buruşturdu, kalçasındaki sızı kendisini hiç unutturmuyordu. Taehyung çocuğun çıplak kalçasını yumuşak bir şekilde okşayıp, "Krem süreriz, geçmezse ilaç alırsın." dedi yavaşça. Ağırısının olduğunu anlamak zor değildi, doğru düzgün hazırlamamıştı bile. Jungkook sessiz kalıp adamın koridordaki banyoya girmesini bekledi.
Saniyeler içinde büyük banyoya girdiklerinde Taehyung belini daha sıkı tutup uzanarak suyu açmıştı. Jungkook her zaman olduğu gibi adamın gücüne hayret ettikten sonda yüzünü Taehyung'un boynundan kaldırdı.
Bakışları doğrudan büyüğün arkasında kalan aynayı bulmuştu, Taehyung'un geniş sırtına baktı kendisine ait tırnak izleri vardı. Bunu görmesiyle adamın boynundaki kollarını çözüp yavaşça izlere dokunduğunda Taehyung sırtındaki dokunuşla kaşlarını çatıp "Ne oldu?"diye sordu.
Jungkook soyulan deriye ve altındaki kurumuş kana dokunurken "Kanatmışım." diye mırıldandı. Adamın canını yakmak istemese de sırtındaki izlerin hoşuna gitmediğini söyleyemezdi. Taehyung çocuğun omuzuna bir kez daha öpücük bıraktı, kendi yaptıklarının yanında sırtındaki çizikler hiçbir şeydi. "Bir şey olmaz." dedi yavaşça, Jungkook hâlâ parmak uçlarıyla izlere dokunurken "Güzel görünüyor." diye mırıldanmıştı.
YOU ARE READING
destiny creator
FanfictionJungkook okulda arkadaşından kaçarken çarptığı adamın mafya lideri Kim Taehyung olduğundan habersizdi. Taehyung o günden sonra hayatını değiştirmişti. 07122021-07122022