'final

45K 1.9K 5.8K
                                    

Jungkook büyük bir hızla suyun üzerine çıktıktan sonra kafasını iki yana sallayarak saçlarındaki damaların etrafa savrulmasına neden oldu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jungkook büyük bir hızla suyun üzerine çıktıktan sonra kafasını iki yana sallayarak saçlarındaki damaların etrafa savrulmasına neden oldu.

Taehyung yüzüne gelen bu damlalar ile gülerken küçük olan çok mutluydu. Havuza gelmişlerdi, daha doğrusu Taehyung'un başka bir evine gelmişlerdi.

Bu evin diğerlerinden farkı kendisine özel kapalı-açık havuzu, oyun odası, sinema salonu gibi şeylerin olmasıydı.

Jungkook daha diğer yerleri görememiş olsa da Taehyung öyle söylemişti, kendisinin tek derdi havuza girmekti çünkü. Hemen ilerisinde havuzun köşesinde durmuş kendisini izleyen adama doğru yüzdü.

Kendisiyle beraber eşini de sürüklemişti havuzun içine, "Taehyung! Niye yüzmüyorsun?" diye sorarken çoktan yanına gelmişti.

Esmer olan gülümseyip "Seni izlemek daha eğlenceli." diye yanıtladı onu, dakikalardır onu izleyerek gülüyordu.

Jungkook dudaklarını büzüp dibine geldiği adamın beline bacaklarını sardı, suyun içinde hareket etmek çok kolaydı ve buna bayılıyordu.

Zaten yüzmeyi çok severken havuzun Taehyung'un özel mülkü içinde olması sayesinde tamamen çıplak olma özgürlüğü de vardı. Yani her şey çok güzeldi.

Gözlerini ona dikerken "Yüzmeyi sevmiyor musun?" diye sordu, girdiğinden beri öylece duruyordu ve Jungkook havuzu görünce bu ihtimali hiç düşünmemişti. Sevmiyor olabilirdi.

Taehyung anında suyun içinden onun ince beline tutunurken "Seviyorum ama uzun zamandır yüzmemiştim. En son burada kaldığım zamandı sanırım." diye cevapladı onu.

Jungkook'un son söylediği şeyle kaşları havalanırken "Sen burada mı kalıyordun?" diye merakla sordu, buranın öylesine alınmış olduğunu düşünmüştü.

Taehyung uzanıp ıslanarak alnına yapışmış saçını geriye doğru ittirirken "Hmm, seninle tanışmadan önce birkaç aylığına burada kalmıştım." diye mırıldanarak eşine cevap verdi.

Jungkook şaşırdı çünkü bulundukları yer farklı bir şehirdi yani uzaktı burada ne işi olduğunu anlamamıştı. "Niye burada kaldın?" diye başka bir soru sordu, bir anda istemsizce bulundukları evi daha kendisine ait hissetmişti.

Taehyung suyun içinden belini okşarken kesik bir nefes aldı "Hem işim içindi, hem de uzaklaşmayı seviyordum. Aslında çok daha uzun kalacaktım burada, ama işimin ortasında bir bebekle çarpışınca geri dönmekten vazgeçtim." diye olayı olduğu gibi açıkladığında Jungkook'un gözleri kocaman oldu.

O bebek kendisi oluyordu çünkü.

Bir eli adamın ıslak göğüsüne çıktı "Ne? Benim için mi geri dönmedin?" diye şaşkınlıkla mırıldanırken kalbi hızla çarpmaya başlamıştı.

Taehyung onun pembeleşen yanağına gülümseyip "Hmm evet." diye yanıtladı, gerçekten de Jungkook'u gördüğü gün işini boşverip Seul'deki eve geri dönmüştü.

destiny creator Where stories live. Discover now