Jungkook sabah gözlerini inanılmaz bir baş ağrısıyla aralayıp, beyninin içine kadar işleyen zonklama yüzünden derin bir inleme sundu. Elini kafasına atıp bilinçsizce baskı uyguladığı sırada "Jungkook." diye seslenen Taehyung'a doğru döndü hızlıca. Büyüğün üzerinde sadece boxerı vardı, yatağın diğer tarafında oturmuş önünde ise açık bir bilgisayar vardı. Jungkook'un uyanmasını beklerken bazı işlerini de halletmişti.
Küçük olan kafasını tutmaya devam ederken yerinden doğrulup, kendisini endişeyle izleyen büyüğe bakıp acı içinde "Başım.." diyebildi. Taehyung çocuğun söylediği şey üzerine hızlıca açıklama yaptı "Dün alkol almışsın." elinde olmadan sert bir ifadeyle söylediği şey üzerine Jungkook ne yapacağını şaşırdı. Sadece tadına bakmak için aldığı alkol yüzünden bu kadar baş ağrısı çekmesi şuan ağlaması için iyi bir neden olabilirdi ama sadece yüzünü buruşturmakla yetindi. Elini başından çekerken Taehyung'un ciddi suratına çekingeyle baktı, galiba bu sefer büyük olanı kızdırmıştı. Bu düşünceyle kendini affettirmek için ağrıyan başını umursamayaya çalışarak yataktan kaydı ve hiç düşünmeden Taehyung'un çıplak üst bedenine kollarını doladı. Yumuşacık saçları büyüğün omuzuna sürtünürken gülümseyerek kendisi de ince beli sarmaladı. O sırada Jungkook büyüğün çıplak bedenine dokunduğu için utanmaya başlasa da masum sesiyle "Özür dilerim, kızdın mı bana?" dedi.
Taehyung'un gülümsemesi daha da büyürken sert tutmaya çalıştığı sesiyle "Çok kızdım." dedi. Jungkook ilk defa aldığı bu cevapla anında paniklerken kalbi korku ile çarptı, Taehyung'dan ayrılmak istemiyordu ama büyük olan onu evden gönderirse yapacağı hiçbir şey kalmazdı. Bunun paniğiyle kollarını büyüğün bedeninden çekip ne zaman dolduğunu bilmediği gözleriyle Taehyung'a bakmıştı. Taehyung bu durum karşısında şok olurken küçük olan onun bi şey demesine müsaade etmeden hızlıca konuşmaya başladı "Özür dilerim Taehyung, söz veriyorum bir daha yapmayacağım söz." büzdüğü dudağıyla konuşması sonlanınca büyük olan birkaç saniye ne yapacağını bilemedi. Bu kısacık sürede Jungkook hiç düşünmeden aklındaki diğer düşünceyi de ortaya attı "Beni bırakacak mısın?" ağlamaklı söylediği cümle sonrası Taehyung çocuğun bu tatlılığıyla nasıl baş edebileceğini düşündü.
Jungkook'u üzmemek için hızlıca "Güzelim yok öyle bir şey, şakaydı." dediğinde küçüğün yeniden masum mırıltısı duyuldu "Gerçekten mi?" Taehyung kafasını sallayıp uzanıp çocuğun yanağını öptü "Gerçekten." dediğinde Jungkook elinin tersiyle dolu gözlerini silmişti. Büyük olan yumuşak saçlarını okşayıp yeniden konuştu "Ben seni asla bırakmam Jungkook, böyle şeyler düşünme." dediğinde Jungkook yeniden uzanıp sarıldı adama. Rahatlayan içiyle başının ağrısını yeniden hissetmeye başladığında dudaklarından yeniden bir inleme çıktı "Başım çok ağrıyor.." diye söylendiğinde büyük olan saçlarına bir öpücük daha bırakmış çocuktan ayrılmıştı. "Yemeğini yiyip hemen ilaç içersin, bir daha da alkol almak yok." dediğinde Jungkook hızlıca kafasını salladı.
YOU ARE READING
destiny creator
Fiksi PenggemarJungkook okulda arkadaşından kaçarken çarptığı adamın mafya lideri Kim Taehyung olduğundan habersizdi. Taehyung o günden sonra hayatını değiştirmişti. 07122021-07122022