'syrup

37.8K 2.1K 2.6K
                                    

"Tadı çok kötü, nefret ediyorum Taehyung!" derken ayaklarını küçük bir çocukmuş gibi yere vuruyordu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Tadı çok kötü, nefret ediyorum Taehyung!" derken ayaklarını küçük bir çocukmuş gibi yere vuruyordu. Yüksek sesinin yanında yaptığı bu hareketle koridordaki çoğu kişinin bakışları üzerine dönse de umursamadı o. Hastalanmasının üzerinden 3 koca gün geçmişti, bu sürede evde oturup güzelce dinlendikten sonra okula geldiği ilk gündü. Okula dönmesine çok memnundu çünkü her öğlen ve akşam Taehyung tarafından zorla içtiği tadı zehiri andıran ilacını içmekten kurtulacağını düşünmüştü. Ancak saatler öğleni gösterdiğinde Taehyung'un kendisini arayıp ilacını içmesini söylemesiyle bütün siniri bozulmuştu.

Telefonun karşı hattında olan adama mızmızlanırken Jimin ve YeonWoo'da ne olduğunu anlamak için kendisine bakıyordu.
Taehyung derin bir nefes aldı, üç gündür aralarında geçen konuşma bunun üzerineydi. Yine de çocuğa karşı olan sabrının asla sınırı yoktu, usanmadan sıkılmadan onu ikna etmek için konuşuyordu. "İlacının hepsini bitirmen gerek." dedi, çok önemli işini bırakmış Jungkook'u ikna etmeye çalışıyordu.

Jungkook dudaklarını büzüp "Ben iyileştim ama çok iyiyim içmeme gerek yok." diye savunmaya geçti, içtiği ilacın tadı o kadar kötüydü ki zar zor yutuyordu. Bu yüzdendi bu kadar diretmesi, gerçi bu diretmesi çok sürmüyordu çünkü karşısında Taehyung vardı. Ne zaman fikir çatışması yaşasalar Taehyung galip geliyordu, bunu bilerek yapıyordu Jungkook itirazlarını.

Taehyung bir nefes daha alıp, "Jungkook güzel bebeğim, ilacını tamamen bitirmezsen bir anlamı olmaz." diye tekrar konuşunca Jungkook yüzünü buruşturup "Hayırrr!"diye isyanının dozunu arttırırken arkadaşları tuhaf tuhaf kendisine bakıyordu.

Taehyung aldığı bu itirazdan sonra "Oraya geleyim mi istiyorsun? İçilecek o ilaç." diye çocuğun itiraz hakkını tamamen elinden aldı, cümlesi ne kadar sert dursa da tonlaması yumuşaktı.

Jungkook omuzlarını yenilgiyle düşürüp sıkıntılı bir nefes aldı, diretmeye devam ederse adamın cidden işini bırakıp geleceğini biliyordu. Bu yüzden mecburen "Tamam." diye uysal sesiyle adamı onaylamıştı. Taehyung bu duruma son derece memnun kalırken çocuğun ilacını içtiğinden emin olmak için "Aferin bebeğime, şimdi telefonu Jimin'e ver." dedi.

Jungkook ne olduğunu anlamasa da sorgulamadan Jimin'e uzattı telefonu. Jimin arkadaşının bu hareketine anlam veremezken "Noldu?" diye merakla sordu. Jungkook hafifçe omuz silkip "Taehyung seni istedi." diye mırıldandı. Bu sırada arkasında kalan duvara sırtını yaslamıştı, ne kadar iyileştiğini söylese de arada üzerine çöken ağırlığı hissediyordu.

Jimin gergince dudaklarını dişlerken telefonu alıp kulağına yaslayarak adamı dinlemeye başladı. Bu sürede Jungkook'dan gözlerini ayırmamıştı, Taehyung'un tane tane kendisine söylediği şeylerden sonra kafasını sallayıp "Tamam." dedi. Böylece konuşma sonlanmıştı, Jungkook arkadaşına bakıp "Ne dedi?" diye sordu ilaç içeceği için enerjisi anında düşmüştü. "İlacını içtiğinden emin olmamı söyledi, daha sonra arayacakmış." diye açıkladı sarı saçlı olan, Jungkook ise sadece dudaklarını büzmüştü.

destiny creator Where stories live. Discover now