(Bölüm şiddet içeriyor!!)
Jungkook göğüsüne yaslandığı adamın kalp atışlarını dinlerken en huzurlu anlarından birini yaşıyordu. Taehyung'un elleri belinde, kollarında, sırtında, ensesinde gezerken dudakları saçlarından bir an olsun ayrılmamıştı.
Defalarca kez yumuşak tutamları öpmüş koklamıştı, bugün yaşadığı şeyleri unutmak ister gibiydi.
Yutkundu küçük olan, sağlam eli adamın kalın kolun üzerinde anlamsız şekiller çiziyordu çok sessizlerdi. Jungkook bir süre bugün yaşadığı şeyleri düşünmüştü ama adamın kolları arasında olmak korkmasına engeldi.
Bu yüzden daha fazla bunu düşünmek istemedi, Taehyung ile konuşmak istiyordu yanağını adamın çıplak göğüsünden ayırmadan "Taehyung?" diye mırıldandı sesi uzun zamandır konuşmadığı için hırıltılı çıkmıştı.
Esmer üzerine uzanmış bedenin saçlarını yavaş yavaş okşarken tavandan gözlerini almayarak "Efendim sevgilim?" diye mırıldandı. Jungkook kendisine söylenen yeni hitapla birkaç saniye duraksadı, hoşuna gitmişti.
Hafifçe gülümsedi bu hisle hemen ardından boğazını temizleyip "En çok neremi seviyorsun?" diye inanılmaz alakasız bir soru sorduğunda Taehyung gözlerini tavandan alıp önünde duran saçlara bakmıştı.
Ardından ciddiyeyle düşündü gelen soruyu, birkaç saniye sessiz kaldıktan sonra "Her yerini." diye yanıtladı, seçim yapamazdı elbette.
Jungkook kaşlarını çattı böylece, kafasını kaldırıp sonunda adamla göz göze gelirken sanki onun üzerinde uzanmıyormuş gibi rahattı.
Çenesini az önce kafasını kaldırdığı yere yaslarken "Hayır ya seçim yapmalısın." diye yanıtladı onu, öylesine sorsada şimdi ciddi ciddi merak etmişti çünkü.
Çocuğun reddi ile bir kez daha düşündü, bu sırada "Hmm." diye mırıldanmıştı. Jungkook'un gözlerinin içine bakarak bekledi bir süre daha ardından cevabı bulmuştu.
Bu cevapla düşünmek zorunda kaldı Taehyung, aslında bu gece yüzünden inanılmaz dolu olan beynine iyi gelmişti bu anlamsız sohbet. Geçen birkaç saniyeden sonra küçüğün sırtından ince beline kayarken "Tamam belin olsun." dedi yavaşça, biraz cevap vermek için vermişti ama umursamadı. Jungkook aldığı yanıta memnundu sonuçta, dudaklarını birbirine bastırıp kesik bir nefes alırken "Ben senin kucağını seviyorum." diye kendi fikrini de söylemeden edemedi.
Taehyung çocuğun birden bire açtığı bu konuya elinde olmadan gülerken kafasını salladı "Kucağımda poponu çok seviyor." diye küçüğüne takıldığında Jungkook azıcık kızarmış dudaklarını büzmüştü.
"Ya Taehyung dalga geçme!" diye mızmızlanmayı da ihmal etmedi, Taehyung onun konuşması ile gülüşünü büyütüp "Dalga geçmiyorum, poponun yeri ayrı." dedi ve bununla kalmayıp küçüğün ince belindeki elini poposuna indirmiş hafifçe sıkmıştı.
YOU ARE READING
destiny creator
FanfictionJungkook okulda arkadaşından kaçarken çarptığı adamın mafya lideri Kim Taehyung olduğundan habersizdi. Taehyung o günden sonra hayatını değiştirmişti. 07122021-07122022