'blow

30K 1.9K 2.7K
                                    

(Bölüm şiddet içeriyor!)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Bölüm şiddet içeriyor!)

Jungkook'un içinde bulunduğu araba hastaneye gitmek için hareketlenirken, YeonWoo karşısındaki burnundan soluyarak kendisine bakan adam yüzünden inanılmaz tedirgin oldu.

Adamın bakışları o kadar kötüydü ki çocuk yutkunup ondan uzaklaşma isteğiyle hareketlendi, bir adım geriye gitmişti ki Taehyung artık Jungkook'un burada olamamasının rahatlığı ile hızlı birkaç adımla çocuğun dibinde bitmişti.

Büyük elleri direkt YeonWoo'nun giydiği desenli gömleğin yakasını kavramış, kendisine göre kısa boylu olan çocuğu tek seferde çekmişti. Öfkeden deliriyordu, ilk defa böyle hissediyordu bu yüzden hareketleri oldukça sert ve hızlıydı.

YeonWoo öne doğru tökezlerken daha ne olduğunu anlayamadan suratına inen yumrukla acıyla inleyerek yere düştü, Taehyung boğazından gelen bir hırıltıyla "Orospu çocuğu!" derken yere çöküp bir dizini çocuğun karnına yasladı. Taehyung normalde sinirli olsa da inanılmaz kontrollü bir adamdı ama şuan kontrolünü kaybettiğini biliyordu.

YeonWoo'ya karşı bugün kadar biriktirdiği şeyler çok kötü bir şekilde patlamıştı. Yerde yatan çocuğun karnına diz kapağıyla ağırlığını verirken hırsla bir yumruk daha attı, çocuğun kendini savunmasına müsaade etmeden yeniden bir yumruk geçirdi. Yumrukları öylesine sertti ki kendi eline de zarar veriyordu ama esmerin öfkesi dışında hiçbir şey umrunda değildi.

YeonWoo yediği yumrukla acıyla çığılık atarken kanamaya başlamış burnu dudağı ve yanağı sızım sızım sızlıyordu. Yine de bunların arasında üzerine çökmüş adama zar zor "Dur!" diye sızlanmıştı ama Taehyung onu duymuyordu bile.

Sıkı sıkıya tuttuğu yakası sayesinde YeonWoo'yu yattığı yerden biraz kaldırarak "Uyuşturucu içirmişsin! Amına koyarım senin, kimsin lan sen!" diye bağırıp elleri arasındaki çocuğu büyük bir kuvvetle sallayıp kafasını beton zemine vurmasına neden oldu.

YeonWoo karşısında sinirden boynundaki damarlar şişmiş, siyah gözlerinden resmen alevler çıkarak kendisine bakan adama karşı korkudan titrediğini hissederken açıklamak için dudaklarını araladı ama bir yumruk daha yedi.

Taehyung omuzundaki dikişleri bile umursamadan bütün gücüyle bir kez daha çocuğun suratına yumruk indirdi, ardından sık kesik nefesleri ile yerinden kalkmıştı.

Yerdeki çocuk adamın onu bırakacağını sanırken karın boşluğuna yediği tekme ile nefesi kesildi, "Senin o aldığın nefesi sikerim piç! Sahipsiz mi sanıyorsun lan o çocuğu!" diye bas bas bağırırken delirmiş gibiydi.

Jungkook'a uyuşturucu içirmiş bu çocuğu öldürmekten başka hiçbir şey düşünmüyordu, hırsla bir tekme daha attı bu darbe çocuğun karnı ve göğüsünün birleştiği yere tam kaburgalarının üzerineydi.

destiny creator Where stories live. Discover now