Sıcak dudaklarının buluşmasıyla Jungkook büyüğün kucağında titrerken kalbi deli gibi çarpmaya başladı. Taehyung ise aklını kaçırdığını sandı, küçüğün dudakları öylesine yumuşaktı ki.. Alt dudağını dudakları arasına alıp emmeye başladı. Jungkook'un belindeki kolları sıkılaşırken küçük olan esmerin boynuna sarılmıştı. Öpüşmeyi bilmiyordu sadece Taehyung'a ayak uydurarak dudaklarını kıpırdatıyordu.Taehyung çocuğun bu acemiliği karşısında daha da yükseldiğini hissederken öpüşünün sertliğini arttırdı, dudaklarındaki baskı küçüğün inlemesine neden olurken elini büyüğün saçlarına atıp hafifçe çekiştirdi. İnlemesi esmer olanı biraz daha hırslandırırken resmen küçüğün dudaklarını yiyordu, Jungkook öpücüğün etkisiyle hafifçe yerinde kıpırdanırken adamın kasıklarına baskı yapma ihtimalini düşünmemişti bile.
Taehyung kasıklarındaki baskıyla boğazından gelen bir sesle hırlarken, çocuğun belini daha sıkı kavrayıp yan dönerek altına aldı. Jungkook sırtının yatakla buluşmasıyla yeniden mırıltılarla inlerken Taehyung bacaklarının arasından ağırlığını vermeden kendisini öpmeye devam ediyordu.
Jungkook artık nefes alması gerektiğini hissettiğinde adamın saçlarını daha sert çekiştirdi, bununla beraber dudakları ıslak bir sesle ayrılırken küçük olam kalp atış seslerini kulağında duyuyordu. Resmen birbirine yapışmış kirpiklerini zar zor aralayıp üzerindeki bedene baktı, Taehyung nefes nefese kendisini seyrediyordu. Jungkook'un güzelliği karşısında mest olmuştu, öpüşmekten kızarmış dudakları, dağılmış saçları, ağır ağır alıp verdiği derin nefesler, utandığı için kızarmış yanakları, pasparlak bakışları.. Jungkook mükemmel ötesiydi, bu güzelliğin altından kalkamıyordu Taehyung.
Elini yumuşak saçlara atarken "Çok güzelsin." diye mırıldandı, gelen iltifat üzerine Jungkook mümkünmüş gibi daha çok kızardı. Taehyung ile öpüşmüştü, bu gerçeği idrak etmekte güçlük çekerken büyük olan eğilip dudağını bir kez daha öptü. Derin bir öpücük değildi küçük küçük bir sürü öpmüştü.
Jungkook'un elleri bile titrerken sadece adamın kendisini öpmesini bekledi, Taehyung yeniden dudaklarından ayrıldığında küçük olan parmaklarını şişmiş dudaklarına kapattı. Yanakları hâlâ alev alevken "Öpüştük.." diye farkında olmadan mırıldandı. Taehyung çocuğun güzelliğini izlemeye devam ederken sağ kolunun üzerine daha çok abanıp "Sevdin mi?" dedi kalınlaşmış boğuk sesiyle. Gelen soruyla çocuk bakışlarını kaçırıp dudağındaki parmaklarını çekmeden dürüstçe kafasını salladı. Çok hoşuna gitmişti ve yeniden öpmek istiyordu.
Taehyung aldığı cevapla Jungkook'un küçük elini tutup dudaklarından çekmiş bir kez daha dudaklarını buruşturmuştu. Çocuğun yumuşacık dudaklarını birkaç saniye emip çekilmeden yanaklarına da öpücükler bıraktı, dudaklarını yumuşacık tene sürtüp boynuna kadar gelip içine derin bir nefes çekti. Jungkook'un kokusunu en yakından soluyup boynuna da son bir öpücük bırakıp çekildi.
YOU ARE READING
destiny creator
FanficJungkook okulda arkadaşından kaçarken çarptığı adamın mafya lideri Kim Taehyung olduğundan habersizdi. Taehyung o günden sonra hayatını değiştirmişti. 07122021-07122022