(Smut bölüm!)
Jungkook duyduğu şeyle gözlerini aralarken yutkundu, "Ceza mı?"diye merakla sordu, ne olduğuna anlam veremese de göğüsü sertçe hareket etmeye başlamıştı.
Ancak sorduğu soruya cevap alamamıştı, Taehyung bu kez beline sarılırken yeniden dudaklarını birleştirdi. Jungkook sertçe yumuşak dudakladına yapışan dudaklarla istemsizce inledi. Elleri sıkı sıkı adamın gömleğini tutarken, Taehyung bir elini çocuğun ensesine atıp mümkünmüş gibi daha sert öpmeye başlamıştı.
Sinirini çıkarırcasına öpüyordu, çocuğun üst dudağını sıkıca emerken dişleriyle yumuşak et parçalarını da kıstırmayı unutmadı. Bu hareketiyle Jungkook bir kez daha inlemişti, her zaman çok hassastı.
Belindeki eli sinsice çocuğun kalçasına kaydığında hiç acımadan pantolunun üzerinden dolgun yanağı sıkımış, böylece Jungkook hissettiği acıyla ağzına doğru inlemişti.
Elleri arasındaki kumaşı mümkünmüş gibi daha çok sıkmaya çalışırken dişlerini yanlışlıkla adamın dudaklarına geçirip kanamasına neden oldu. Dudakları arasında yayılan metalik tatla Taehyung boğazından gelen boğuk bir sesle inlemiş, çocuğun pantolunu üzerindeki elini beline çıkarmıştı.
Hızlı hareketlerle Jungkook'un pantolununu düğmesini ve fermuarını indirip kendine alan tanıdıktan sonra ellerini içeri sokup boxerın altından çocuğun çıplak kalçasını avuçlayıp daha çok sıkmıştı.
Jungkook hissettiği acıyla bu kez dudaklarını ayırmış boğazından gelen bir sesle inlemişti. Taehyung dudaklarının ayrılmasıyla çocuğun nefes almasına izin vermedi, elleri küçüğün kalçalarından ayrılmış hızla omuzunu bulmuştu.
Elleri altında titreyen omuzlara sert bir baskı yaparken, "Dizlerinin üzerine çök." diye sert sesiyle emir verdi. İçindeki sinir taptaze oradaydı, bu sesine de yansıyordu. Jungkook zar zor yutkundu adamın ellerinin baskısıyla beraber titremeye başlayan dizleri yüzünden yere çökmüştü.
Hemen arkasında kalan yatakla sırtı arasında çok az bir mesafe vardı ama o bunu kavrayamıyordu bile. Çöktüğü yerden kafasını kaldırıp önündeki adama aşağıdan bakıp yeniden yutkundu, Taehyung'un yüzündeki sinirli ifade gerilmesine neden olsa da kendisine kızmadığı için mutluydu.
Taehyung ellerini dizine yaslamış aşağıdan kendine bakan çocuğu birkaç saniye izledi, ne yapacağını bilmeden öylece yerdeydi. Burnundan keskin bir nefes aldı büyük olan, çok hafif yaklaşırken, "Pantolonumun önünü aç." diye bir emir daha verdi.
YOU ARE READING
destiny creator
FanfictionJungkook okulda arkadaşından kaçarken çarptığı adamın mafya lideri Kim Taehyung olduğundan habersizdi. Taehyung o günden sonra hayatını değiştirmişti. 07122021-07122022