Taehyung bayık bakışlarla kendisine bakan çocuğu inceledi, yanakları öyle kırmızıydı ki parmaklarının tersiyle dokunmadan duramadı. Teni yanağına temas ettiğinde sıcaklık hissetmişti, ateş gibi yanıyordu, hemen ateşini kontrol etmek için alnına götürdü elini ardından da boynuna.Sadece yanakları sıcaktı ateşi yoktu, rahatlamış bir şekilde nefes verip çocuğu kaldırmak için koltuk altlarından tutarken, "Ne yapıyorsun burada?" diye sordu. Jungkook kıkırdayıp kafasını geriye attı "Bura, burası soğuk ev çok sıcak. Çok- çok sıcak." diyordu bu sırada.
Taehyung onun yerden oturur konuma getirirken arkasında kalan kardeşine "Git Jimin'e bak, Yoongi'yi ara gelsin." dedi, Jimin'in salonda bağıra çağıra şarkı söylüyordu, onunda hali aynıydı.
Yeonjun direkt salona yönelirken esmer olan küçüğünün belini kavrayıp "Gel Kucağıma." diye mırıldandı, bu sırada bedenini kendisine doğru çekmişti. Jungkook hiçbir şey yapmadan adamın kucağına geçtiğinde parlayan gözleriyle "Nereye ki?" diye sordu.
Taehyung belini sıkıca kavrayıp ayağa kalkarken, "Elini yüzünü yıkayalım." diye çocuğa cevap verdi, ardından ayağa kalktığında "Bacaklarını belime sar." demişti.
Jungkook yanağını adamın omuzuna yaslayıp bacaklarını beline sararken "Dönüyor her yer." diye mırıldandı, Taehyung kesik bir nefes verip "Döner tabi, ne zaman söz dinleyeceksin acaba?" diye homurdandı, tabi küçüğü bunu anlamıyordu.
Yüzüğünün bulunduğu eli adamın ensesine gidip tutunurken, "Taehyung! Şişe, şişe vardı içinde viski senin şişen onu istiyorum." diye sayıkladı, gözleri ağır ağır kapanıp açılıyordu. Taehyung merdivenleri bitirmeyle kesik bir nefes verip odaya doğru ilerlerken Jungkook kendisine cevap vermediği için sinirlenmişti.
Kafasını kaldırıp, "Yaa! Niye bir şey söylemiyorsun, kocan senden viski istiyor!" diye söylendi, Taehyung onun sözlerine güldü. Bir elini çocuğun kalçasına indirip etini sıkarken "Kocamı yiyeceğim en sonunda." dedi,evden çıkarken başına bunların geleceğini tahmin etmeliydi.
Odalarının önüne gelmişlerdi, Jungkook kıkırdayıp "Yesene." derken kollarını sıkıca adama sardı, esmerin gülüşü büyürken içeri girip çocuğu yavaşça yatağa bırakmıştı.
Jungkook yatağa oturmasını ile kollarını adamdan çekti "Burası çok sıcak." diye sızlandı, yanakları mümkünmüş gibi daha da kızarmıştı.
Taehyung eliyle saçlarını geriye ittirirken "Sana öyle geliyor bebeğim." diye mırıldandı, hemen ardından yerinden doğrulup "Suyu hazırlayacağım, kendine gelirsin biraz." dedi.
Ardından çocuğun cevabını beklemeden yataktan uzaklaşıp "Uslu uslu buraya otur tamam mı?" dediğinde Jungkook kafasını sallayıp baş parmağını havaya kaldırarak "Usluyum, git hadi git." diye umursamazca yanıtlamıştı.
YOU ARE READING
destiny creator
FanfictionJungkook okulda arkadaşından kaçarken çarptığı adamın mafya lideri Kim Taehyung olduğundan habersizdi. Taehyung o günden sonra hayatını değiştirmişti. 07122021-07122022