Taehyung biraz nefesini düzenledikten sonra çocuğun karnını gelişi güzel silip, duş alma işlemini sabaha bırakmış ardından gözlerini dahi açamayan çocuğu yatağa sokup kendisi de yanına geçmişti.
Sabah uyandığında Jungkook hâlâ uyuyordu, uzanıp çocuğun karmakarışık olmuş saçlarını hafifçe okşarken zihnine dolan dün geceki görüntüler yüzünden gülümsemişti. Yüz üstü yatan çocuğun çıplak sırtını yavaşça okşadıktan sonra morarmış boynuna da yumuşak bir şekilde dokundu. Bu hareketiyle zaten uykusu hafiflemiş olan çocuk dudaklarını şapırdatıp yavaşça gözlerini araladı. Bakışları doğrudan Taehyung'a dönmüş olsa da hâlâ tam anlamıyla uyanmayan zihni yüzünden sessizce durmuştu.
Birkaç saniye içinde hatırlamaya başladığı her şey ile yüzünün rengi de değişmeye başlamıştı, Taehyung çocuğun kızaran yüzüne bakıp "Günaydın bebeğim." diye mırıldandı. Sesi hiç olmadığı kadar neşeli çıkıyordu. Jungkook derince yutkunup yatakta yan dönmek için ani bir hakaret yaptığında kalçasına saplanan ağrıyla anında durup acıyla inledi.
Çocuğun iniltisiyle Taehyung yerinden doğrulup endişeyle "Iyi misin güzelim?" diye sorduğunda, Jungkook yeniden yutkunup adamın kolunu tuttu. Aldığı destekle yan duran bedenini yavaşça çevirip sırt üstü uzanır hale geldiğinde yatakla temas eden kalçası yeniden acısa da yüzünü buruşturmakla yetindi.
Yataktan doğrulmuş kendisine bakan adamla göz göze geldiğinde utangaçca bakışlarını kaçırsa da çıplak olduğunu hissetmesiyle yanaklarının pembesi bir ton daha koyulaşmıştı. Taehyung çocuğun bu alışkın olduğu haline gülümseyip "Nasıl hissediyorsun?" diye sordu. Sorusuyla çocuğun kocaman gözleri kendisine döndü, şuan utansa da iyi hissediyordu. Bu yüzden, "Iyiyim." diye fısıldayıp hızlıca gözlerini kaçırdı.
Dün geceyi böylesine net hatırlarken utanmamak elinde değildi, ne yapacağını da bilmiyordu. Elini farkında olmadan üzerindeki battaniyenin açıkta bıraktığı karnına attığında, büyüğün temizlemesine rağmen bir kısmı teninde bulaşıp kurumuş menilerine dokunmasıyla dikkati dağılmıştı. Başını refleksle kaldırıp karnına doğru baktığı sırada Taehyung'da çocuğun karnına dönmüştü.
Esmer olan sabaha bıraktığı duşlarını hatırladığında, uzanıp çocuğun yanağına bir öpücük bırakmış ardından "Duş almalıyız." demişti. Jungkook tekrar adama doğru dönüp işaret parmağını kaldırarak kendisini gösterdi, "Beraber mi?" diye düşünmeden konuştu. Bu sırada Taehyung üzerindeki battaniyeyi ittirip yerdeki boxerına uzanmıştı, bu kısacık sürede Jungkook yeniden adamın çıplak bedeniyle karşı karşıya kaldığında nefesi boğazında tıkanmış gibiydi.
Donakalmış bir şekilde adamın boxerını giyişini izledi, saniyeler içinde Taehyung kumaş parçasını üzerine geçirmiş ardından da yatakta pür dikkat kendisini izleyen Jungkook'a dönüp "Küveti hazırlayıp geleceğim." demişti. Küçük olanın bir şey demesini beklemeden hızlı adımlarla odadan çıktığında yalnız kalan Jungkook derin bir soluk bıraktı.
YOU ARE READING
destiny creator
FanfictionJungkook okulda arkadaşından kaçarken çarptığı adamın mafya lideri Kim Taehyung olduğundan habersizdi. Taehyung o günden sonra hayatını değiştirmişti. 07122021-07122022