'bound

43.4K 2K 2.9K
                                    

Taehyung duydukları ile saniyelik duraksamadan edemedi, küçüğünden böyle bir hamle hiç beklememişti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Taehyung duydukları ile saniyelik duraksamadan edemedi, küçüğünden böyle bir hamle hiç beklememişti. Söylediği sözlere rağmen kızarmış yanaklarına baktı saniyelik, kaşları usulca havalandı ve kendisini toparladı.

Elbette ipleri Jungkook'un eline vermekte hoşuna giderdi, küçüğüyle ilgili her şeye açıktı. Bu yüzden şaşkınlığından sıyrıldı, oyunu tıpkı Jungkook gibi oynamak için bacaklarını iyice araladı ve sırıttı.

Küçük olan onun bu hareketi ile aralık bacaklarına bakıp yutkunmadan edemedi, bir an cesaretinin çekilişini hissetmişti ama dönemezdi artık.

Yeniden yutkundu, biraz adama doğru yaklaştı bakışları üzerine bir şey giymediği için çıplak olan gövdesinde gezdi. Bu çıplaklık yeterli değildi, dudakları aralandı adamın üzerinde bulunan kısa şortu da istemiyordu.

Bu yüzden eğilip kumaşın beline elini attı, Taehyung çocuğun üzerini çıkarmak istediğini anlamasıyla sırıtmasını büyütürken kalçasını hafifçe havalandırdı. Jungkook bu ufak yardımı kaçırmadan parmaklarını adamın boxer lastiğinden de geçirip çekiştirdi.

Taehyung dikkatle çocuğu izlerken saniyeler içinde çıplak kalmıştı, küçük olan geriye çekilip yeniden adamın yüzüne baktığı sırada esmer olan "Şimdi ne olacak?" diye sırıtarak sormuştu.

Jungkook başını dikleştirip özgüvenle adama bakmaya çalışırken dudakları hafifçe kıvrılmış "Ne yapmamı istersin?" diye cilveli bir şekilde konuşarak esmerin kısacık bir an duraksamasına neden olmuştu.

Taehyung gelen soruyla ağırca dudaklarını yalayıp bakışlarını Jungkook'un üzerindeki kırmızı gömlekte gezdirdi. Bakışları öylesine keskindi ki küçük olan gömleğinden daha aşağı inen gözlerle refleks olarak bacaklarını birbirine bastırarak adamın sırıtışını büyütmüştü.

Esmer olan sırıtışını bozmadan çocuğu baştan sona süzerek yeniden yüzüne baktığında kaşlarını kaldırıp, "Hmm, dansını görmek isterdim," diye boğuk sesiyle mırıldandı, hemen ardından çenesiyle çıplak kasıklarını göstererek "Kalçaların kasıklarımın üzerindeyken." diye devam etti.

Jungkook duyduğu kelimelerle bir anda boğazındaki kurumayı karnındaki kasılmayı hissetti. Her ne kadar utangaç yanı içinde çığılıklar atsa da Jungkook şuan bile çok zevk alıyordu.

Gözlerini adamın gözlerinden almadan yavaşça yutkunup isteği yerine getirmek için biraz adama yaklaştı ardından bacaklarını aralayarak Taehyung'un omuzuna tutundu ve yavaşça kucağına oturdu.

Taehyung küçük olan kucağına oturana kadar yüzündeki sırıtmayla onu izlese de kasıklarına yerleşen çıplak kalçalarla yüzündeki gülüş silindi ve boğazından hırıltılı bir inleme yükseldi.

Arasında birbirine bağlı olan elleri anında yumruk olurken "Siktir sen-" diye söze başlamıştı ki Jungkook kalçasını biraz öne iterek iyice kucağına yerleşti ve "Altımda hiçbir şey yok." diye etkilenmesinden dolayı kısılmış sesiyle konuştu.

destiny creator Where stories live. Discover now