'first

43.7K 1.8K 3.4K
                                    

Ertesi gün saatler öğleni geçerken Taehyung uyanmış küçüğünün saçlarını seviyordu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ertesi gün saatler öğleni geçerken Taehyung uyanmış küçüğünün saçlarını seviyordu. Jungkook yüz üstü uzanmıştı, parlak yüzüğünün bulunduğu eli hemen önünde yastığa yaslıydı, deliksiz bir uykunun içindeydi.

Taehyung bu güzel görüntüyü ne kadar süredir izlediğini bilmiyordu ama saatin iyice ilerlemesi ile çocuğu uyandırmaya karar verdi. Saçlarındaki eli yavaşça yanağına inip orayı okşarken "Bebeğim.." diye mırıldandı.

Elbette bu küçük mırıltı Jungkook'u uyandırmazdı, konuşması biter bitmez uzanıp yanağına kocaman bir öpücük bıraktı.

Çocuk yanağındaki baskı ile uykusundan sıyrılmaya başlarken dudaklarını şapırdattı, kafasını yastığa sürttü.

Bu sırada Taehyung ellerini çıplak sırtına indirmişti, çocuk uyanmaya başlarken tenini okşayarak onu bekledi. Jungkook birkaç saniye sonra gözlerini kırpıştırarak açtığında biraz kendisine gelmek için öylece durmuştu.

Zihni yaşadığı derin uykudan dolayı yavaşça açılsa da bedeni çoktan kaslarındaki ağrı ile dün geceyi kendisine net bir şekilde hatırlattı.

Taehyung onun uyanması ile yattığı yerden doğrulurken, Jungkook yutkunup kafasını yastıktan kaldırarak uyuşmuş bacaklarını refleks ile kıpırdattığında zaten ağrıyan bedenine saplanan sızı ile yüzünü buruşturdu.

Taehyung çocuğun hareketi yüzünden doğrulacağı düşüncesi ile destek olmak için ona doğru uzanmıştı ki Jungkook kalçasındaki keskin acı yüzünden yüzünü yastığa gömdü. Bu esmerin endişe ile "Jungkook," diye seslenip yüzünü görmek için kolunu tutmasına neden oldu.

Küçük koluna yapılan temas ile anında adama dönüp "Ah, sakın beni hareket ettirme." diye kısılmış sesi ile sızlandı, çok kötüydü ağrımayan sızlamayan tek bir yeri bile yoktu.

Taehyung sıkıntılı bir nefes aldı, böyle olacağı belliydi zaten uzanıp Jungkook'un uzandığından dolayı zaten yarısı görünen yüzünün üzerine dökülen saçları geriye ittirerek güzel yüzünü olabildiğince ortaya çıkardı.

Jungkook hareketsizce yatarken yüzünü buruşturdu tekrar, kalçası öyle kötü bir haldeydi ki saatlerce büyüğüne mızmızlanmak istiyordu.

"Çok kötüyüm Taehyung.." diye devam ederken küçük bir ağrının hakim olduğu boğazını zorlamamaya çalıştı.

Esmer çocuğun konuşması ile olan bir an ne yapacağını bilemedi, çocuğun saçlarını yavaşça okşayıp "Duş alalım mı bebeğim? Rahatlarsın biraz." diye aklına gelen ilk şeyi mırıldandı, şuan için en mantıklısı  bu gibiydi.

Jungkook aşağıdan ona bakarken yutkundu, bu halde asla gidip duş alamazdı. Bu yüzden bu ihtimali düşünmedi bile tek istediği ağrısının geçmesiydi, "Taehyung ilaç, ağrı kesici lütfen. Her yerim ağrıyor." diye mırıl mırıl konuştuğunda Taehyung daha o cümlesini bitirmeden yataktan kalkmıştı.

destiny creator Where stories live. Discover now