'interdict

39.3K 2.1K 3.9K
                                    

Taehyung kapının açılmasıyla oraya doğru döndü

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Taehyung kapının açılmasıyla oraya doğru döndü. Jungkook'un psikologla görüşmesi için kliniğe gelmişlerdi, çocuk içerideyken büyük olan da kapının önünde beklemişti. Jungkook içeri gireli uzun zaman olmuştu ancak Taehyung zerre sıkılmadan dakikalarca çocuğun çıkmasını beklemişti, tek isteği iyi olmasıydı.

Açılan kapının ardından gözüken Jungkook ile oturduğu koltuktan ayağa kalktı Taehyung, çocuğun yüzünde olumsuz hiçbir ifade yoktu bu içinin rahatlamasına neden olmuştu.

Jungkook doğrudan adamın yanına gelip gülümserken, "Bitti mi?" diye sormuştu büyük olan. Küçük olan hafifçe kafasınu sallarken "Evet."dedi ancak kendisinin arkasından çıkan genç kadın doktor başıyla hafif bir selam verip, "Jungkook ile konuşmamız bitti, sizinle de görüşebilir miyiz Bay Kim?" diye kibarca sordu.

Taehyung hiç düşünmeden kafasını sallamış, bir elini çocuğun saçına atıp yavaşça okşarken "Burada bekleme, Hoseok ve Namjoon'un yanına git ben geliyorum." dedi. Jungkook sorgulamadan kafasını salladı, " Tamam, görüşürüz!" diye doktora doğru neşeyle konuşmuştu.

Genç kadın çocuğun samimiyetine gülümserken, "Görüşürüz Jungkook!" diye yanıt verdi. Bunun üzerine küçük çocuk arkasını dönüp aşağıya inmek için harket etmeye başlamıştı, Taehyung'u beklerken Hosoek ve Namjoon ile sohbet edecekti.

Jungkook'un gitmesiyle genç kadın odasına yeniden dönmek için hareketlenmiş, Taehyung da peşine takılmıştı.

Büyük olan içeri girip masanın önündeki koltuğa otururken doktorun söyleyeceklerini merak ediyordu. Kadın da kendi yerine geçip gülümserken, "Sizinle Jungkook ile ilgili konuşacağım."diye bir giriş yaptı.

Taehyung kafasını sallayıp onu onaylandığında, kadın kısa bir nefes almış ve konuşmaya başlamıştı. "Jungkook, ile uzun uzun konuştuk size öncelikle şunu söylemeliyim ki Jungkook'un düşündüğü gibi sahne korkusu yok."

Taehyung hafifçe kaşlarını çatarken, "Nasıl yani?" diye sordu, Jungkook sahne korkusu olduğuna emindi çünkü. Kadın ellerini masasının üzerinde birleştirip, "Jungkook'un korkusu sahneyle ilgili değil, izleyenler ile alakalı."diye açıklamaya başladı. Bütün ciddiyetiyle kendisini dinleyen adama kısaca bakıp, "Çok küçük yaşlarda dans etmeye başlamış, anne babasının olmaması bu durum üzerinde büyük bir etkiye sahip. İlk defa sahneye çıkma durumunda sahne korkusunu değil, diğer çocukların ailesi izleyeceği için azimle çalıştıklarından ve sahne için olan heyecanlarından bahsetti. Sahne ile ilgili gözlemi tamamen bundan ibaret, bu yüzden sahneye çıkmak istemediğini o zamanlar çok kötü hissettiğini söyledi." diye devam etmişti.

Taehyung'un yüzünde hiçbir ifade olmasa da içine mütiş bir ağırlık çöktüğünü hissetti, elinde olsa Jungkook'u küçükken bulup mahrum olduğu her şeyi ona verirdi.

Derince yutkunurken, "Ne yapmalıyız peki?" diye mırıldandı, bu sorunun çözülmesi gerekiyordu. Kadın hafifçe tebessüm edip konuşmak için dudaklarını araladı, "Burada devreye siz giriyorsunuz." dediğinde Taehyung hafifçe kaşlarını kaldırdı, ne yapcağını anlamamıştı.

destiny creator Where stories live. Discover now