'fight

36.9K 1.7K 5.9K
                                    

Taehyung birkaç saniye ne olduğuna anlam veremezken kaşlarını çatıp "Yeonjun?" diye soludu, küçük kardeşini burada olduğu için şaşkındı

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Taehyung birkaç saniye ne olduğuna anlam veremezken kaşlarını çatıp "Yeonjun?" diye soludu, küçük kardeşini burada olduğu için şaşkındı.

Boyu Taehyung'dan biraz kısa, yüzünde anlamsız kocaman bir gülümseme olan Yeonjun elini kapı pervasından çekip kısa saçlarına atarak geriye taradı, bu sırada "Benim bebek." diye alayla yanıtlamıştı.

Esmer olanı böylece ilk dakikadan sinirlendirdi, daha bir şey diyemeden Yeonjun içeri girmek için hareketlenmişti.

Abisinin yanından geçerken etrafa bakınarak "Evimiz çok güzelmiş abi." diyordu. Taehyung'un dudakları aralandı, kardeşi izne gerek duymadan içeri girdiği için dış kapıyı ittirerek kapatırken sadece "Sen-" diyebildi çünkü Yeonjun onu zerre takmadan elindeki küçük valiziyle salona girmişti.

Taehyung arkasından sabır dilercesine nefes verirken peşinden gitti kardeşinin burada ne işi olduğu hakkında bir fikri yoktu.

Sakin kalmaya çalışarak salona girdiğinde Yeonjun koltuğun üzerine bırakmış olduğu valizini açmış giyinmek için rahat kıyafetler arıyordu, bunu fırsat bilip "Ne arıyorsun lan burada?" diye sonunda sorabildi.

Yeonjun ona bakmadan giyinmek için bir eşofman çıkarırken "Abimin yanına geldim, bu arada pek kıyafetim yok bana alırsın artık bir şeyler." diye umursamazca konuştuğunda Taehyung her saniye daha da sinirleniyordu.

Dişlerini sıkıp "Siktirtme şimdi kıyafetini, ne işin var burada?" diye sinirle konuştuğunda Yeonjun ona dönüp yüzünü buruşturdu.

Bir yandan da elini pantolununu çıkarmak için hareketlendi, o kadar umursamazdı ki Taehyung cidden ilk dakikadan onu dövmeyi düşünmeye başladı.

Yeonjun hızla pantolununu çıkarıp boxerıyla kalırken "Seni özledim, dedim ki benim Kore'de bir abim var gidip özlem gidereyim." demişti, hemen ardından üzerindeki ceketi çıkardı, kalın kumaşı koltuğun üzerine fırlatıp tişörtüne yöneldi.

Saniyeler içinde ondan da kurtulurken Taehyung sakin olabilmek için büyük bir gayret içindeydi, ama çok zordu diline peş peşe gelen küfürleri dışarı çıkarmak için dudaklarını araladı ki hemen arkasından gelen küçük çığılıkla susmak zorunda kaldı.

Hızla arkasında durmuş büyük bir şokla salonlarının ortasındaki çıplak bedene bakan Jungkook'a döndüğünde, uzanıp çocuğun görmemesi için hemen eliyle gözünü kapattı.

Jungkook gözlerinin kapanması ile adamın koluna tutunurken Taehyung beline sarılarak hızla onu zaten kapısının önünde durdukları salondan dışarı çıkarmıştı.

Salonun kapısını kapattığı sırada Jungkook hırsla gözlerindeki eli ittirip "Kim o! Evin içinde tanımadığımız çıplak bir adam var!" diye bağırdı, şoktaydı öyleki uykusu bile kaçmıştı.

Taehyung ona doğru döndü "Sakin ol, kardeşim Yeonjun." diye hızla açıkladı yoksa Jungkook Yeonjun'u da kendisini de evden atabilirdi.

Küçük olan aldığı cevapla dursaksarken kaşları havalandı, bir anda bütün siniri kaybolurken "Kardeşin mi?" diye şaşkınca mırıldanmıştı.

destiny creator Where stories live. Discover now