S Majkem :3

711 51 0
                                    

Oddálila jsem se a on se usmíval. Byl Šťastný. Já ho učinila šťastným a to stačilo tak málo. Né jako u Billieho. Chtěl po mě víc a pořád mu to bylo málo. A teď? To se semnou jako nebaví? Třeba bude na Majka žárlit. Taky má na co. Blbec.

"Jsi krásná." Řekl a políbil mě na oplátku. "Díky." Šeptla jsem.
Přišel za námi Kayl. "Ahoj Kláro. Jdeš si semnou zatančit?" Zeptal se mě najednou. "Tak jo." Pustila jsem Majkovi ruce a šla tančit. Zatím co jsem s Kaylem tancovala, Majk seděl na lavičce a pozoroval nás. Podívala jsem se na svého tanečníka a na všechny kolem.
Když jsem svůj pohled otačila zase na Majka nebyl tam. Jeho místo bylo prázdné. Lekla jsem se.
Někdo mi zaťukal na rameno. Otočila jsem se. Byl to on s nějakou holkou. Tančili spolu hned vedle nás. "Jak se jmenuješ?" Nahla jsem se k té holce a zeptala se. "Deb. Ty jsi Klára že?" Odpověděla. Jen jsem pokývla hlavou na souhlas.

Dvě hodiny uplynuly a my museli jít spát. Majk mi nabídl jeho ruku. Chytla jsem ho za ni a vyšli jsme ze sálu. "Můžu vás doprovodit k pokoji slečno?" Zeptal se. "Ale jistě mladý muži." Sotva jsem to dořekla začali jsme se strašně smát.

Došli jsme až ke dveřím mého pokoje. "Tak to už je asi konec že?" Zasmutnil. "Můžu tě obejmout?" Dodal. Usmála jsem se. Objal mě a pevně stiskl. Objímat i líbat umí. To se musí nechat. Byl tak měkký a ta božská vůně. Nejradši bych ho už nikdy nepustila. Jeho názor byl asi jiný. Pustil mě.
Zase se mi podíval do očí a udělal roztomilý kukuč. Neodolala jsem a začala ho zběsile líbat.
Rozehnal nás něčí křik. "Ty kurvo jedna!"

Why not?Kde žijí příběhy. Začni objevovat