"John!" Řekla s pláčem. "Co je s ním?" Nechápala jsem. "Rozešel se semnou." Podívala se na mě a oči jí záříly. Byly plné slz. "Jakto? Proč?" Snažila jsem se skrýt svou zlost. Zatla jsem zuby abych přebyla chuť ho zmlátit. "No né tak úplně. Ale... Líbal se tam s nějakou holkou." Přiznala.
Věděla jsem že je to prohra. Díky tomu že jsem Johna znala dost dlouho. Líbáním jiné dívky dává najevo že stratil zájem. Jo... je to smutné. Kluci nejsou normální. Dalo by se říct že jsou všichni stejní. Až na Majka, ten je výjimečný.
***
Celý ten týden se strašně táhl. Ani vám nebudu povídat co se dělo protože se skoro nic nedělo. Jen jakýsi pár (asi magoři) se pomilovali na záchodcích. Přišli na to a toho kluka odvezli jinam. Kam? To netuším. Ta holka je dva pokoje od nás a je na tom poněkud dobře.
No ale teď zpátky ke mě.
Zítra odjíždí společně s Monikou až na ten rozdíl že jedu v poledne a ona ráno. "Uvidím tě ještě někdy?" Zeptala se mě najednou. "To je jasný." Kývla jsem. "Budeme pořád spolu. Budeme si psát, volat a scházet se." Dodala jsem. Objala jsem ji a pevně stiskla.Pustily jsme se a ona začala něco hledat v šuplíku. "Zavři oči." Řekla mi. Poslechla jsem a zavřela je. Chytla mou ruku a otočila ji dlaní vzhůru. Něco jsem ucítila. Po chvilce přiložila svou ruku k mé. Když mě držela cítila jsem na dlani štiplavou bolest. "Jauuu!" Sykla jsem na ni.
Nastalo ticho. Byla jsem nucena ho přerušit. "Už je můžu otevřít?" Zeptala jsem se. Fak to bolelo a já chtěla vědět co se děje. Po chvíli mi odpověděla. "A teď jsme pokrevní sestry." Zasmála se. "Co?" Rychle jsem otevřela oči a vydělá jak jí krev stéká po ruce. "A nepřehnala jsi to?" Vyštěkla jsem na ni. "Tak sorry. Ale takhle budeme spolu." Sklopila hlavu. "Né to já sorry. Jen... Z koho teče tolik krve?" Řekla jsem tentokrát už s klidem. "Z obou." Zasmála se.Krev přestala téct. Pustila mě.
Viděla jsem spoustu krvavých čar na mé i její dlaňi. Chytla do ruky obvaz a zavázala mi dlaň. Sobě poté taky.