OMG! :3
Moc dekuju za 1K! :3
Všem moc a moc děkuju!
Mám vás ráda!
Čtěte dál... Komment a Vote potěší. :)"Půjdeš nebo ne?" Zeptal se mě. "Půjdu s tebou ráda." Usmála jsem se. "Jen co si mám obléct?"
"Něco veselého." Oplatil mi úsměv. Vzala jsem si černé šaty. "Sluší ti to." Sotva to dořekl dal mi pusu na tvář.
Došli jsme dolů a tam už se konala menší párty. Nikdy jsem si nevšimla že tam je disco koule. Až teď když tak krásně zářila. Barevná světla tam blikala a hlasitá hudba to vše zdokonalovala. Bylo to krásné. "Smím prosit?" Vyzval mě k tanci. "Jistě " Usmála jsem se na něho. První jsme trsali na disko ale potom pustili romantiků. Všichni si posedali jen my dva stáli. "Ale noták! Lidi! Pojďte tančit." Řekla jsem a začala všechny táhnout na "parket". Spojila jsem vždy holku a kluka spolu a sama šla za Majkem. Své ruce jsem obmotala kolem jeho krku a on mě chytl na zádech těsně nad zadkem. Tančili jsme a tančili. Hlavu jsem položila na jeho rameno.
Jeho ruce sjely níž až mě držel za zadek. Zvedla jsem hlavu se slovy: "Ale. To se nesmí. Ikdyž?" Zasmála jsem se. "Pro jednou to nevadí." Pohlédla jsem mu do očí a on zase do těch mých. Byly krásné. Pomalu jsme se k sobě přibližovali. Chtěla jsem ho strašně moc políbit ale přišlo mi to jako chyba. Billie se nic nedozví tak proč se zrovna nelíbat?
Dělilo nás od sebe velice málo. Písnička skončila. Nastalo ticho. Slyšela jsem jenom své silně a hlasitě bijící srdce. Cítila jsem jeho mátový dech.
Byl ten pravý čas aby se to stalo. Ale jakmile jsme se dotkli nosy hudba nám to překazila. Zase disco! Začali jsme tančit aby jsme lidili s hudbou. Chytl mě za ruku a odtáhl o kousek dál. "Co se děje?" Nechápala jsem. "Víš.. Já vím... Chtěla si mě políbit? Protože já ano a jestli..." Spustil. "Pššššt!" Dala jsem mu prst na pusu. Vydechl a já to udělala. Z vlastního rozhodnutí jsem ho políbila.