Když bylo tričko dole začala jsem mu rozepínat kalhoty.
Klepání. Vyděšeně jsme se na sebe podívali. "Moment." Zavolala jsem. Rychle jsme se začili oblékat. Sedli jsme si dál od sebe a dělali že nic. "Dále." Řekl Billie. Přišla jedna z vedoucích. "Je všechno v pořádku?" Zeptala se. "Jo je." Začali jsme se smát. "Víte co? Dneska to můžete vynechat. Běžte si třeba zacvičit. Máte čas 2 hodiny. Bavte se." Řekla a odešla. "Tak to bylo snadný." Souhlasila jsem. "Nechápu že nás tu jen tak nechají. Je to dost nebezpečné." Zase jsme se smáli. Dívala jsem se před sebe a on toho využil. Dal mi pusu na tvář. Podívala jsem se na něho a zase jsme se líbali. Opět mě položil na postel. Bylo to krásné. Možná je fajn někoho mít s někým se bavit. Chytla jsem jeho tričko a sundala ho. On zase moje. Sahal mi na prsa a mačkal je. Když jsme byli jen ve spodním prádle a on se pokoušel sundat moji podprsenku musela jsem se od něho odtrhnout. "Jsme v piči!" Vypískla jsem. "Co se děje puso?" Zeptal se. Ukázala jsem na červené světýlko v rohu. Malá kamera na nás koukala a blikala.
Sice mě přemlouval ale nakonec dal na mě a oblékli se. "Hrůza... Tady si člověk nemůže ani zašukat. To když jsem byl na svobodě tak jsem pořád píchal nějakou děvku. A teď nemůžu." Řekl otráveně. "Bereš mě jako děvku?" Zeptala jsem se ho. "A chceš být moje děvka? Tak touhle otázkou mě naštval. Stoupla jsem si. "Debile!" Sotva jsem to dořekla chytl mě za ruku. Odtrhla jsem se a šla pryč.
Omlouvám se ale víc už dneska nedám. Takže aspoň malý kousek. Zítra bude určo další díl.
Díky všem za like a komenty. Vždy mě to povzbudí.
Jen díky vám mám 200 zhlédnutí.
Miluju vás! :)
Dobrou noc.