Kéž by to byl sen

655 46 5
                                    

Podívala jsem se na něho. Z jeho oblyčeje nešlo poznat jestli je zaražený, vyděšený, šťastný a nebo jen přemýšlí. Tenhle pohled sem u něj ještě neviděla. "Promiň." Špitla jsem. "Ani nevíš jak rád to slyším. Přesně na tohle jsem čekal." Sotva to dořekl zase se usmíval od ucha k uchu.
Chvíli jsme se líbali a pak musel jíl. Bylo těžké se s ním rozloučit. Ale jinak se to nedalo.
Najednou byl pryč. Odešel.
Všimla jsem si malého papírku na mém stolku. Vzala jsem ho do rukou a rozložila. Bylo tam jeho telefonní číslo, 4 slova a 2 smajlíci.
"Zavolám ti :) Miluji Tě :*"
Pousmála jsem se. Koukla jsem na hodiny a bylo 5:42. To jel tak brzo? Proč? Na tyhle otázky asi nikdy nenajdu odpověď. Lehla jsem si a spala dál.

Znovu jsem se probudila když jsme měli budíček. Hm... Zvláštní sen. Pomyslela jsem si když jsem scházela schody a šla snídat.

Majk ale nikde To nebyl sen? Je pryč?
"Moniko co je dnes za den?" Sykla jsem na ni. "Nevím." Pokrčila rameny a dál se cpala rohlíkem. Když jste na jakém koliv táboře tak absolutně nemáte pojem o čase.
"Dnes odjel Majk?" Zeptala jsem se. "Asi jo." Řekla jakoby jí to bylo úplně jedno.

Snažila jsem se na to nemyslet.
Dojedla jsem a šla na pokoj. Cestou tam jsem ale potkala Billieho. "Tak co? Dáš mi znova?" Zasmál se.
Nevnímala jsem ho a šla dál. "Ale noták! Já vím že mě chceš!" Řekl mi do ucha a zmáčknul mi zadek. Bez zaváhání jsem se otočila abych mu vrazila facku. Nepovedlo se. Stačil moji ruku chytit dřív než se dotkla jeho tváře. "Nezahrávej si semnou holčičko!" Vyštěkl na mě. Pevně svíral mé zápěstí.

Kolenem jsem ho kopla do koulí. "Auuuu. Ty krávo!" Zasténal bolestí a pustil mou ruku. Zasmála jsem se, otočila a šla dál. "To ty si nezahrávej semnou." Zvolala jsem a snažila se nesmát.

Vyčistila jsem si zuby a přečesala vlasy. Přišla Monika a udělala to samé.
Začal mi pípat a vybrovat mobil. Přišla mi SMS. Když jsem zjistila kdo to napsal zaradovala jsem se.

"Ahoj Kláro.
Už jsem doma. Jak se ti beze mě daří?
Zvládáš to? Moc mi chybíš! Chci být s Tebou. Brzy se zase uvidíme a na to se moc těším. Hodně štěstí! Miluji Tě lásko.
Tvůj Majk."

Usmála jsem se a odpověděla.

"Taky mi moc chybíš. Docela to zvládám ale bez Tebe je to těžké.
Asi je to moje jediná SMS kterou ti napíšu protože nemám moc kreditu.
PS: Já Tě miluju víc! :3
Klára."

Tak tady je další díl mého příběhu který má 2,64 shlédnutí. A to jen díky vám! Moc vám děkuju! :3
Pokud někdo chce věnování tak si napište. Za Vote a kommenty budu vděčná.
Mám vás ráda! Kikušík :)

Why not?Kde žijí příběhy. Začni objevovat