______________꧁☘︎꧂____________________________꧁☘︎꧂______________
"Tera....ahli group kau sape?" tanya Nari setelah mereka berdua masuk ke dalam bilik hostel.
"Aku tak ada group...aku sorang"
"HA?! KAU SORANG JE?!"
"Tak payah jerit la hanat. Pekak telinga aku"
"Sorry heheheh....tak de la weh, aku cuma terkejut je. Aku tak sangka yang kau tak ada group...kau tau kan kerja ni banyak....bukannya sikit"
"Tau...tapi nak buat macam mana"
"Kesian dekat kau weh...tak pe, nanti kalau kau nak buat kajian tu ajak aku tau"
"Berehhhhh"
Kemudian, mereka berdua mengemas barang apa yang patut dikemas sebelum mereka baring di atas katil untuk merehatkan diri sebentar sebelum mereka memulakan kerja berkumpulan masing-masing.
±±±±±±±±᯽±±±±±±±±
"Mana diaorang dua ni? Tadi beria sangat suruh kita cepat...last-last diaorang yang tak datang lagi" rungut Nari sendirian dan Tera di sebelahnya hanya tekun bermain dengan telefonnya.
"Nari...kau punya kajian pasal apa?" soal Tera.
"Aku dapat pasal hostel ni je...kau?"
"Aku dapat pantai....btw, dekat sini ada pantai ke?"
"Ada weh...dekat depan hostel ni kan ada pantai. Kau tak nampak ke masa kita turun bas tadi?"
"Tak...tak perasan pulak aku"
"Erm tu la kau...kau mamai kot masa tu, memang dah tak tengok keliling dah"
"Kau group dengan dua ketul tu ke?" tanya Tera lagi dan rakannya itu balas dengan anggukan kepala.
"Kalau macam tu...aku pergi pantai dulu la. Nanti kalau kau nak naik bilik...kau call la aku tau"
"Okay...hati-hati weh. Kalau kau ada problem, kau pun call la aku tau. Kalau aku tak angkat, call je dua ketul tu..okay?"
"Okay..bye aku pergi dulu" setelah lambaiannya dibalas oleh rakannya. Dia segera pergi ke pantai yang terletak di hadapan hostel ini sahaja. Dirinya tak sangka, di hostel ni boleh ada pantai.
"Ermm first first kita kene cek apa dulu eh?" Tera mengeluarkan kertas kerjanya untuk membaca semula arahan yang telah dipaparkan pada kertas itu serta arahan yang patut diselesaikan secara berkumpulan.
Tapi baginya itu secara individu.
𝐒𝐞𝐭𝐢𝐚𝐩 𝐊𝐮𝐦𝐩𝐮𝐥𝐚𝐧 𝐰𝐚𝐣𝐢𝐛 𝐬𝐞𝐥𝐞𝐬𝐚𝐢𝐤𝐚𝐧 𝐬𝐞𝐦𝐮𝐚 𝐬𝐨𝐚𝐥𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐭𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐝𝐢𝐭𝐞𝐫𝐭𝐞𝐫𝐚𝐤𝐚𝐧 :
YOU ARE READING
ժ┃You Are Mine ⤻ ʰᵘᵃⁿᵍ ʳᵉⁿʲᵘⁿ
Non-Fiction❛ Kalau ikhlas mencintainya , pasti kekurangannya juga boleh diterima dengan baik ❜ ❥