______________꧁☘︎꧂____________________________꧁☘︎꧂______________
"Mana eomma kau?"
"Dia dah pergi kerja"
"Awalnya"
"Yelah, appa kau lah yang boss nya. Sian eomma aku nyah"
"Hmmm, nanti aku cakap dekat appa aku pasal eomma kau"
"Eh, tak apalah—"
"Aip, kan aku kata...jangan sesekali bangkang apa yang aku cakap. Ikut je okay"
"Hmmm, yelah Renjun"
"Jom pergi sekolah....nanti lewat pulak"
"Jom!"
±±±±±±±±᯽±±±±±±±±
"Eik, korang datang sekolah sama sama ke?" sakat Haechan selepas dia nampak kelibat Renjun dan Tera masuk ke dalam kelas bersama.
Padahal dia tahu yang Renjun dengan Tera ni dah official, sengaja nak cari pasal le tu.
"Senyap ah kau" balas Renjun sadis seraya menjeling rakannya itu. Haechan tergelak selepas melihat reaksi Renjun seperti malu malu anjing.
Geng Aeri mula berasa pelik tapi mereka cuba endahkan, cuma Aeri sahaja yang tidak dapat duduk senyap.
Dia seakan akan tahu apa benda yang mereka sudah sorokkan darinya.
"U, nanti balik sekolah dengan I tau" ujar Aeri dengan nada gediknya seraya merangkul lengan Renjun.
Renjun hanya endahkan sahaja sebab dia dah terlampau malas nak melayan. Lebih-lebih lagi, dia sudah dapat tahu kebenaran yang sebenar.
"U...dengar tak apa yang I cakap ni?" pinta Aeri lagi dan lelaki itu masih membuat reaksi yang sama.
"Weh, dia tak layan kau tu....jangan la tunjuk sangat nak perhatian dia. Tch, buat malu je" kutuk Jeno dengan penuh kesahihannya.
"Suka hati aku la. Yang kau nak sebuk hal aku ni dah kenapa? Ada aku kacau hidup kau?" bentak Aeri tak puas hati.
"Haah, kau memang dah kacau hidup aku—"
"Kau Renjun ke sekarang ni?"
"Dah tu, kau fikir Renjun tu Mark la?"
Aeri cuba mengawal reaksi kosong namun jauh di sudut hatinya dia sedang takut dan berdebar selepas mendengar nama 'Mark'.
Jeno tersenyum sinis setelah gadis itu mendiamkan dirinya. Dia tersasul sebenarnya, tapi tu la nak buat macam mana kan.
YOU ARE READING
ժ┃You Are Mine ⤻ ʰᵘᵃⁿᵍ ʳᵉⁿʲᵘⁿ
Non-Fiction❛ Kalau ikhlas mencintainya , pasti kekurangannya juga boleh diterima dengan baik ❜ ❥