İlk Bölüm

4.3K 38 1
                                    


28 Ocak İzmir

Bihar : Daye ben çıkıyorum. Gecikmem !

Delal Hanım: Bihar nereye? Nereye dedim ! Aaa gitti bile

Ben Bihar , annesinin babasının ve abilerinin göz bebeği , bizim buralarda kızlara pek değer vermezler ama bizim ailemiz tam tersidir . Beni çok sever ,çok kıymet veririler . İstanbul'a taşınalı beş sene oldu. Neden mi geldik? babaannem annemin üzerine kuma getirmek istedi lakin babam izin vermedi. Bizide alıp buaraya geldi. İslere burdan devam etmeye başladı. Babaannem ne kadar yalvarsada geri dönmedi. Nereye mi geldim ? Her zamanki gibi Güneş'i alıp Deniz kenarına geldim. Güneş kim mi ? Atım , sadece atım demek yetmez tabiki yoldaşım bir nevi kardeşim gibi.Evet bu soğukta bile hala vazgeçemediğim tek yer burası ikimizde bu manzaraya bayılıyoruz.Denizin üzerine parlayan güneş ışıkları,martılar,öten kuşlar Denizin kokususuyla buluşunca bir harika oluyor Gün doğumunu izlemekten daha güzel bir şey yok sanırım...

28 Ocak Mardin

Çeman Hanım: Oğul kalk sabah oldu .
Çavşin: Tamam daye ! Geliyorum.

Bir gün daha güneş doğmuştu , sabah olmuştu. Sıcacık yatakta uyumak o kadar güzeldi ki ! Heleki bu soğuk günde dışarda kar yağıyordu. Zorda olsa yataktan kalkıp odamdaki banyoya gittim , sıcak bir duştan daha iyi gelicek bir şey yoktu sanırım.

Çeman Hanım: Günaydın oğul !
Çavşin:Günaydın Daye !
Çeman Hanım:Kahvaltını et de şirkete geç kalma ! Zinar Ağa erken çıktı, toplantı varmış. Yeni ortaklar gelicekmiş !
Çavşin: Tamam daye ! Çıkıyorum.

Kahvaltımı yaptıktan sonra şirkete geçmiştim. Ben kim miyim ? Zinar Aşiretinin tek varisi Çavşin Ağa ben ne dersem o olur herkes çekinir benden, Mardindeki bütün kızlar beni isterler . Bu kadar mal mülk ve güç kim istemez ki ? ...


İstanbul
Bihar : Daye ! Ben geldim .
Delal Hanım: Bihar ! Nereye gittin sen ? Kızım telefonunuda açmıyorsun sen beni meraktan öldürmek mi istiyorsun ?
Bihar: Daye , Deniz kenarına gittim . Sanki bilmiyorsun.
Delal Hanım:Bu kış gününde ben sana gitmiyceksin demiyor muyum Bihar ! Hasta olacaksın annem !
Annemin yanağından öptüm
Bihar: Daye merak etme ! Sıkı sıkı giyindim.
Delal Hanım: Sana neden kızamıyorum ben deli kızım benim , hadi gel kahvaltı yapalım...

Mardin

Toplantıdan çıkmıştık. Yeni ortaklarla tanışmıştık gerçi daha önceden tanıyormuşum. Baran çocukluk arkadaşım onlarla ortak olduk bu duruma sevinmiştim çünkü şirkette kafa dengim kimse yoktu ,açıkçası sıkılıyordum . Akşam bunu kutlamak için İstanbul'a yemeğe gidicektik Baranların İstanbul'daki evinde bir hafta kalıp dönecektim. Hem ufak bir kaçamak hemde kutlama olucaktı. Uzun zamandır Mardinden çıkmadığım için iyi gelicekti .Dayeyi arayıp bavulumu hazırlanmasını söyledim . Kol saatime baktım Şuan saat beşi gösteriyordu. Yedide hava alanında olmamız gerekiyordu. Şoför bavulu şirkete getirecekti burdan çıkacaktık .

İstanbul

Bihar: Dayeee ! Beyaz elbisem nerede ? Ali beni bekliyor!
Delal Hanım : Kızım ütüleyip dolabına astırdım, düzgünce bak !
Bihar : Daye buldum buldum !
Beyaz , askılı mini elbisemi giymistim . Köprücük kemiklerim çok güzel gözüküyordu, saçlarımı dalgalandırdıktan sonra hafif bir makyaj yaptım tabikii vazgecilmezim kırmızı rujumu sürüp boy aynamda sen defa kendime baktım. Gerçekten cok güzel görünüyordum. Ali'nin başını döndürücektim! Ali kim mi ? Efulim, biricik sevgilim . Evet ailem biliyor ve bu durumu hoş karşılıyorlar Ali ile tanıştılar. O yüzden içim çok rahat istediğimiz yere rahatça gidebiliyoruz. Merdivenlerden assagiya inip salona yöneldim. Annem ve Ali salonda sohbet ediyorlardı. İkisini böyle görmek çok hoştu.
Bihar: Sevgilimmm . Diye usulca seslendim . Bana bakıp kalmıştı annem ise bu halimize gülümseyerek bakıyordu. Ali tam konusucakken kapının zili çaldı..

Acaba kim gelmişti ?


Bu bölümü nasıl buldunuz ?

Çavşin'im  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin