"Çavşin'im kahvaltımızı yapıp evimize gidelim . Kızımız bizi bekliyor !"
Tamam sevgilim.
Kahvaltımızı yapıp arabaya bindik. İçimde çok kötü bir his vardı. Sanki biri kalbime bir hançer batırıyordu.
"Çavşin geri mi dönsek He? Bu gecede burda kalırız! "
Sevgilim çıktık artık yola daha sonra yine geliriz olmaz mı ?
"Olur ! Arabayı ben Kullansam olur mu ?"
Etrafta kar var hatun zabdedemezsin!
"Tamamm."
Kafamı cama yaslayıp yolu izlemeye başladım . Bir yandan tüm bildiğim duaları okuyordum . Çavşin'in konuşmasıyla İskilip ona döndüm.
Ne düşünüyorsun böyle kara kara ?
"Bilmiyorum Çavşin içimde büyük bir sıkıntı var !"
Arabayı kullanmana izin vermedim diye mi yapıyorsun Bihar?
"Çavşin ondan değil dedim ya ! İçimde büyük bir sıkıntı var diyorum neden konuyu başka yerlere çekiyorsun !"
Bir yere çekmiyorum Bihar huzursuzluk yaratmak isteyen sensin ! bir türlü mutlu olmuyorsun amacın ne bilmiyorum !
"Ben mi mutlu olmuyorum Çavşin ! Sana yazıklar olsun konuyu nereye çektin!"
Ben artık senin beni sevdiğini düşünmüyorum Bihar !
Söylediği şeyle gözlerimin dolması bir olmuştu.
"Bunca şeye rağmen bunu söylüyorsun ya yazıklar olsun sana ! Seni seven kalbime ...
Madem böyle düşünüyorsun sağa çek Arabayı incem SAĞA ÇEK DEDİM!"
Çavşin bir hışımla el frenini çekti. Ve klitleri açtıp eliyle kapıyı gösterdi.
Arabadan inmemle birlikte gaza basıp gitmesi bir oldu . Bu karda soğukta hiç düşünmeden beni indirip gitmişti. Buraya gelmem en başından beri hataydı sana nasıl inandım...
Çavşin'den
Dağdan aşağıya inmiştim. Bihar onu bıraktım direksiyona vurup bağırmaya başladım.
ALLAHIM NE YAPTIM BEN YA !
Kadını bu soğukta yolun ortasında bıraktım hemde hiç düşünmeden! Onun sevgisinden şüphe ettim yaptığında haklıydı ama benim izin vermemem gerekirdi ya yolda başına bir şey gelseydi . O zaman kendimi asla affetmem...Geriye dönüp yollara baktığımda Bihar'ı görmememiştim. Arıyordum ama açan yoktu . Eve gitmiştir umuduyla geri döndüm. Eve girdiğimde annem hayal kırıklığıyla bana bakıyordu.
"Anne Bihar nerde !?"
Çok mu umrumda Çavşin!
"Evet çok umrumda karım nerde !?"
Bihar'ı sorma Çavşin yok Baran Alya'yı alıp gitti!.
"NE diyorsun Anne nereye gitti ? Nasıl izin verirsin !"
Çavşin bazen düşünüyorum ben nasıl bir çocuk yetiştirdim . Ben sana böyle mi öğrettim!? Sen sürekli benim başımı yere eyiyorsun . Bir kadın tek başına bu soğukta dağın başında bırakılır mı?! Çavşin gözüme gözükme!
"Ana isteyer-"
Annemin attığı tokatla sözüm yarıda kesildi.
O kadın bugüne kadar ne yaptıysan affetti sana olan sevgisi aşkı o kadar büyükmüş ki küçük çocuğunu düşünmeden Kafasına silah dayadı mermi olsa şuan mezarında olurdu ama senin onun canına kastın var !
Senin sevgin o kıza zarar veriyor oğul bırak mutlu olsun !
Ben Bihar'ın yanına mutlu olun güzel bir aile olun diye gittim ama keşke gitmeseymişim. İnşallah seni birdaha affetmez boşanır da kurtulur . Dilşad'ın kalbi kötü demiştim ama tencere kapak olmuşsunuz zaten sana layık olanda odur!
Anamın sözleriyle sanki nefesim kesilmişti. Ya beni affetmezse ya boşanırsa benden !
"Ana Bihar nerde !?"
Utanmadan birde soruyor musun !?
"Ana nolursun ! "
Hastanede Baran onu almaya gitmiş ama Baran gidene kadar kadıncağız soğuktan bayılmış. Sakın oraya gideyim deme ! Artık onlardan uzak duracaksın!
"ANA sen ne dediğinin farkında mısın! O benim karım, kadınım! O da kızım da bu eve gelicek ! İster istesin isterse istemesin ! Tamam bir hata yaptım ama pişmanım ! Gidip alıp gelicem onları "
Hayır oğul Bihar kızım gelmek isterse hastaneden çıkınca gelicek ! Sen bir yere gitmiyorsun !
" Benim karım hastanedeyken ben burda duramam! Ben gidiyorum !"
Kapıdan çıkacağı zaman Anamın sesiyle durakladım.
AHMET, MUSTAFA ÇAVŞİN AĞA DIŞARI ÇIKMAYACAK!
EĞER Kİ ÇIKARSA SİZ ÖLDÜRÜRÜM!
TAMAM HANIM AĞAM!
Çavşin Ağam ne olur zorluk çıkartmayın ! İçeri geçin
"ANA BUNU YAPMA ! BIRAK GİDEYİM LAFINI ÇİĞNEMEK İSTEMİYORUM!"
GEÇ ODANA ÇAVŞİN!
"ANA YAPMA BENİM CANIM HASTANEDE YAPMAA !"
AHMET MUSTAFA siz dısarda bekleyin !
Anam gelip elimi tuttu ve bana sıkıca sarıldı.
Annemm , oğlum bak yapma böyle dinle Lafımı bir kere
"Ana o benim canım yapma ! Bırak gideyim "
Bırakamam annem sen ona zarar veriyorsun ! Anası onu bana emanet etti koru kolla dedi benim Bihar'ı korumam lazım !
"Karımı benden mi koruyorsun Ana!"
Ona en çok sen zarar veriyorsun Çavşin!
"Gitmeme izin vermiyor musun şimdi!"
Hayır!
"İyi o zaman !"
Kapıya doğru yürüdüm.
Arabama binicekken Ahmet ve Mustafa beni durdurdu .
Ağam gidemezsiniz !
"Çekilin !"
Ağa-
Suratına indirdiğim yumrukla yere serilmisti .
Arabama binip arkama bakmadan hastaneye doğru sürmeye başladım.
°°°Bihar'dan
Gözlerimi açtığımda hastanedeydim. Abim başımda oturuyordu.
"A-abi "
Abim iyi misin ?
"A-abi Çavşin "
Alma o adamın adını ağzına!
"Ama Abi!"
Boşanıcaksınız Bihar ! Bu ilişkiye artık müsadem yok !
"Abi annemlere söyledin mi ?"
Hayır abicim ilk seninle konuşmak istedim.
"Abi o bana ne yaparsa yapsın ben onu çok seviyorum . Ama bu defa affetmiycem! Uçak bileti al abi sen ben Alya Fransaya uçalım. Oradaki işlerim başına geçeriz hem olmaz mı ?"
Olur Bihar'ım sen üzülme sıkma o güzel canını ben hep yanındayım!
"Abi kızım nerde ?"
Annemin yanında kardeşim!
"Iyiki varsın abim "Çavşin
Sonunda hastaneye varmıştım anahtarı valeye verip hızlıca acile koştum. Sekretere sordum .
"Bihar Zinar hangi odada? "
14 numaralı oda
Koridorda deli gibi koşuyordum.
"Allah'ım ne olur iyi olsunlar !"
Kafamı sağa çevirdiğimde sedyede yatan Dilşad'ı görmüştüm. Doktor yanımdan içeri girince neyi var diye merak edip dinlemeye başladım. Sonuçta sevmesen bile eski karımdı. Doktorun dediği şeyle duraksadım ."Müjdemi isterim Dilşad Hanım iki haftalık gebesiniz !"
Bu bölümü beğendiniz mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çavşin'im (+18)
RomanceAşk ve töre Saçmalama abi ben Çavşin'i kaybettim öldü o ! Alya senin kızın mı ? Hayır evlatlık edindim ! Gidiyorum ben ! Gitme Çavşin! Cavsin bey Alya sizin kı- Arama sonlandırıldı... Evleniyorum ! Bihar Bihar :Hayır Çavşin olamaz do...