Bölüm 18

907 13 0
                                    

Çeman Hanım'dan
Sabah kalkıp Urfaya gitmek üzere yola koyulmuştum. Tek istediğim oğlumun saadetiydi. Bir an evvel gelinimi ve torunumu alıp konağa geri dönmek istiyordum. Vardığımda Bihar çoktan gelmişti.
Çeman Hanım: Merhaba kızım! Ben Çeman
Bihar:Merhaba Çeman Hanım! Buda kızım Alya
Çeman Hanım: Massallah pekte güzelmiş!
Bihar: İsterseniz böyle geçelim Çeman Hanım konusalim pek vaktim de yok açıkçası Fransa uçağımız var 4 saat sonra eşyalarımı ayarlıycam daha
Çeman Hanım:Tabi kızım geçelim
Bihar: Alya annecim sen oyun alanına git ben seni gelip alıcam .
Alya: Tamam annem
°°°

Bihar : Çeman Hanım belliki evladınız için buraya gelmişsiniz ! Bir anne olarak evladının mutluluğunu düşünmek ne demek bilirim ama ben gelemem kendimi bu kadar küçük düşüremem! Ben o sabah küçücük çocuğumla sevdiğim adamın  kollarına geldim ama onun başkasına yar olduğunu gördüm. Sizce bu ne kadar kolay ! Hadi eve döneyim o kadının orda onun karısı olduğu gerçeğini değiştirebilir misiniz Çeman Hanım? Ben söyleyeyim hayır ! Alya'yı da alıp buralardan gidicem ne Çavşin beni görür ne de ben Çavşin'i
Çeman Hanım'dan
Söyledikleri karşısında bir şey diyemedim çünkü fazlasıyla haklıydı. Sevdiği adamı başkasıyla görmek onu fazlasıyla yıpratmıştı.
Çeman Hanım: Kızım haklısın çok haklısın biliyorum ama sizin yaptığınız hataların bedelini o günahsız sabi mi ödesin ? Ben sana gel oğlumun karısı ol onu affet demiyorum diyemem zaten kabahati büyüktür. Ama burda kal kızını babasından ayırma!
Bihar : Anne ! Orda kalıp ne yapayım onların saadetini mi izleyeyim! Benden herşeyi işte ama bunu isteme üzerimde hakkın çok bilirim ama bu çok fazla !
Zavallı kız hıçkırıklara boğulmuş ağlıyordu. Ben Bihar'ın çocukluğunu bilirdim hep iyi anlaşırdık zaten Çavşin'le nişanlı iken yazları gelip konakta kalırdı . Odası hala da duruyordu .
Çeman Hanım: Evladım Çavşin evet ona dokundu . Ama kalbinde hala sen varsın! Bilmez gibi konuşma konakta kalmak istemezsen burdan bir ev tutarım sana oğlumu affedene kadar orda kalırsın! Ama konağa gelemk istersen odan hala duruyor kızım.
Bihar'ı çok yıpranmış görmüştüm. Ah be oğul sen ne ettin ?
Bihar:Düşüncem anne , ama geleceğimi sanmıyorum! Görüşürüz!
Çeman Hanım: Görüşürüz kızım! İznin olursa torunmu öpüp öyle gitmek isterim .
Bihar: Buyur anne
Çok güzel bir kız çocuğuydu. Gözleri ve kokusu ayni oğluma benziyordu , onun parçasını görmek beni çok duygulandırmıştı. Doya doya öpüp sarıldım. Hayat bu bugun varsak yarın yokuz değil mi?...

1 saat sonra
Bihar'dan
Bihar: Alya annecim eşyalarımızı toplayalım gidiyoruz!
Alya: Nereye anne?
Bihar:-

°°°
Zinar Konağı
Çavşin:Daye geldiler mi ? Arabadalar de lütfen!
Oğlumun çaresiz bakışları karşısında mahçupca ona baktım.
Çeman Hanım: Oğlum Bihar'da kızın da arabada değil gelmedikler
Çavşin yüzündeki hayal kırıklığıyla bana baktı!
Çavşin: Nereye gidiyorlar daye ? İstanbula mi?
Çeman Hanım: Oğlum nasıl söylesem Bilmiyorum ama
Çavşin: Söylesene daye !
Çeman Hanım: 1 saat sonra uçakları kalkicakmis . Fransaya gidiyolarmış.
Çavşin: Kaybettim daye ! Hemde sonsuza kadar ! Allah benim belamı versin! Naptım ben ?
Çeman Hanım: Bir saatin var Oğlum git karını ve kızını al da gel ! Hadi aslanım!
Çavşin : Ya gelmezse !
Çeman Hanım: Al sırtına gel ! İkna ederiz onuda hala seviyorsunuz birbirinizi ! Hadi Oğlum geç kalma
Cavsin :Gittim bile

°°°
Bihar : Hadi kızım geç kalıcaz uçak kalkıcak !
Alya: Geldim annee!
Havaalanına gelmiştik. Arkama bakıp dönmemek üzere yürüdüm.
Çavşin'den
    Ufak çaplı trafik sonucu havaalanına varmıştım. Arabayı rastgele bırakıp indim anahtarı valeye fırlattım. Dinlemeden içeriye doğru koşturmaya başladım.
Çavşin: Nolur gitmemiş ol Bihar'ım nolur
Koşturuyordum deli gibi dönüyordum. Güvenliğin yanına gidip konuşmaya başladım.
Çavşin: Fransa uçağına binicem ne tarafta ?
Güvenliğin dediği şeyle dünyam başıma yıkılmıştı.
Güvenlik:Fransa uçağı kalktı Beyefendi!
"Fransa uçağı kalktı" Yapma be Bihar bunu bize yapma! Gitmicektin beni öldürüp bırakmıcaktın be ! Seni bu kadar severken bize kıymıcaktın be gülümm...

Bu bölümü beğendiniz mi?

Çavşin'im  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin