Sabah
Çavşin'den
Sabah uyandığımda Dilşad'ın içinden çıkıp duş almak için kendi odama doğru yürümeye başladım.
Soğuk bir duşla kendime gelmiştim. Kanlı çarşafı almak için Dilşad'ın odasına girdiğimde hala uyuyordu.
Çavşin:Dilşad kalk artık! Annemler gelicek ilk odayı topla sonra kahvaltı hazırla
Dilşad'a dün gece sert davranıştım bu yüzden bana biraz tiripliydi. Cevap vermeden kalkıp duşa girdi . Umursamadan assağıya indim .Deli gibi kapı çalıyordu. Altıma bir şort vardı üzerimde hicbirsey yoktu elimdeki havluyla saçlarımı kurulamaya çalışıyordum. Kapıyı açtığımda gördüğüm manzara karşısında şok olmuştum. Ben daha ne olduğunu anlamadan Alya bacaklarıma sarıldı.
Alya: Babaaa ! Biz geldik!
Dediyi şeyle şaşkınca Bihar'a baktım.
Bihar:Her şeyi biliyorum ! Biz geldik mavi gözlüm dedi . Tam sarılacağı sıra arkadan gelen sesle duraksamıştı!
Dilşad: Çavşin'im kim gelmiş?
Bihar'dan
gördüğüm manzara karşında keşke gözlerim kör olsaydı diye dua etmeye başladım. Çavşin evlenmişti hemde benim ona geldiğim gece kızımı onunla tanıştıracağım gece ! Alya'yı Çavşin'in bacaklarından söküp aldım . Çavşin olayın şokunu atlatamamış şekilde bana bakıyordu .
Bihar : Rahatsız ettik kusura bakmayın yürü Alya gidiyoruz!
Alya: B-baba ...
Bihar : Senin baban öldü Alya bırakta öyle kalsın !
Alya'yı kucağıma aldığım gibi arabaya doğru koşmaya başladım. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum kendimi durduramıyordum.
İlk önce Alya'yı arabaya bindirip sonra kendim binmek için kapıyı açtığımda Çavşin kapıyı kapattı.
Çavşin: Gidemezsin Bihar'ım gidemezsiniz !
Sadece ağlayarak gözlerinin içine bakıyordum.
Bihar : Ben buraya özür dilemek için geldim . Seni tanıyamadığım için o kadar acı çekerken beni yanlız bırakan adamın ayağına özür dilemek için geldim . Belki yeniden aile oluruz diye geldim . Ama senin zaten ailen varmış. Şimdi çekil önümden Çavşin Ağa
Çavşin'de göz yaşlarını tutamayıp ağlamaya başlamıştı.
Çavşin: Kızımız varmış Bihar senden benden bir parça onu alma benden ... seni kaybettim kızımı kaybetmek istemiyorum! Lütfen
Bihar : Sen o kadını altına alırken benide Kızınıda kaybettin zaten!
Elini tutup arabanın kapısından kaldırmasını sağladım.
Bihar: Bizi öldü say ! Karının yanına git Çavşin Ağa!
Arabaya binip kapıları kilitledim . Alya cama vuruyordu.
Alya: B-baba bırakma bizim babamm bir yandan ağlıyor bir yandan Çavşin'le konuşmaya çalışıyordu!
Arabaya hızlıca sürüp oradan uzaklaştım. Artık Çavşin benim için gerçekten ölmüştü. Elveda mavi gözlüm...Çavşin'den
Alya benim kızımmış! Ben ne yaptım kendi ailemi kendim kaybettim! Bihar'ım bana geldi. Ben ona benim yaşadığımın bin katını yaşatmıştım . ALLAH BENİM BELAMI VERSİN. Benim kadınım o adamı bir gecede silip bana gelmişken ben onu bir kadına değişmiştim. Dilşad'ın sesiyle gözlerimi silip arkamı döndüm.
Dilşad: O kadını unutamacaksın demi Çavşin! Hayatımızın her anında karşımıza çıkıcak !
Çavşin: Dilşad odana çık ve ben söyleyene kadar dışarı adım atma !
Dilşad: O kadının peşinden mi gideceksin Çavşin ! Senin karın benim ben !
Çavşin: Kalbini kırmak istemiyorum Dilşad! ODANA ÇIK!!Dilşad ağlayarak odasına çıkmıştı. Hemen arabama binip ilerlemeye başladım. Bu sefer gitmesini izin vermiyecektim. Yaptığım hatayıda bir şekilde telafi edicektim .
Çavşin: Bu sefer değil Bihar'ım senden bir beş sene daha ayrı kalmıyıcam bu sefer değil!Bihar'dan
Mardinden çıkmıştık Alya arka koltukta hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Gözyaşlarımı silip yanına oturdum.
Bihar: Niye ağlıyorsun kızım?
Alya:B-babam bizi istemedi mi? Neden gidiyoruz? Anne babam bizi sevmiyor mu ?
Bihar : Annecim sana bunu nasıl anlatayım Bilmiyorum ama baban evlenmiş! Başka bir karısı varmış . Üzülme bebeğim biz birbirimize yeteriz . Ben hep senin yanında olacağım ! Bu aralar seninle pek ilgilenemedim biliyorum ama bundan sonra hepbirlikte olucaz. Gel bakalım dedim kollarımın arasına alıp sırtını sızavladım . Ağlamak yok uyu bakalım birwz dediğimde kafasını sallamakla yetinmişti .
10 dakika sonra Alya uykuya dalmıştı. Çocuk koltuğuna oturtup üzerini örtüp ön koltuğa geçemk için kapıyı açtığımda yanımıza bir araba yanaşmıstı. Hızlıca arabanın kapısı açıldığında gördüğümle şaşırmamıştım...
Bu bölümü beğendiniz mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çavşin'im (+18)
RomanceAşk ve töre Saçmalama abi ben Çavşin'i kaybettim öldü o ! Alya senin kızın mı ? Hayır evlatlık edindim ! Gidiyorum ben ! Gitme Çavşin! Cavsin bey Alya sizin kı- Arama sonlandırıldı... Evleniyorum ! Bihar Bihar :Hayır Çavşin olamaz do...