Bölüm 4

1.6K 19 1
                                    

Çavşin

Saat gece 12'yi gösteriyordu. Camın önündeki sallanan sandalyeye oturmuş dışarıyı seyrediyordum. Dışarda kar yağmaya başlamıştı. İstanbul'da kalbimde buz gibiydi. Ev sıcakken ilk defa bu kadar çok üşüyordum. Bihar'ım hala gelmemişti . O itin yanında onun kollarındaydı . Bu durum kalbimi fazlasıyla acıtmaya yetiyordu. Sevgilim nerdesin ? Gel artık Bihar'ım ! Özür dilerim bu zamana kadar gelmedim, seni arayıp sormadım. Ama hep aklımda , kalbimde sen vardın . O itin kollarına seni benim yokluğum attıysa ben seni onun kollarından geri almasını da bilirim ! Güzelim bak dışarda yine kar yağıyor. Sen çok seversin karı, görünce çok heyecanlanırsın . Hadi yine kar yağıyor gel artık çok özledim seni . Kokunu , dokunuşunu, Çavşin'im diyişini çok özledim...

Bihar'dan

Dışarda kar kar yağıyordu. Lafa lafa, bembeyaz, tertemizdi. Karı izlemi çok seviyordum ama artık heyecan yerine acı veriyordu . Görmek istemiyorum. Onu benim kollarımdan kar aldı onun için her kar yağdığında çok korkuyorum. Kimi mi ? Çavşin'imi bugün onun ismini başka bir bedende Görmek çok koydu. Tüm gece Çavşin'in ölmemiş olmasını diledim . Ama kendimi kandırmanın bir mantığı yoktu. O öldü, sevdiğim adam toprak oldu. Deniz gözleri, güzel sesi , kokusu her şeyi her zerrem toprak oldu .

14 Şubat 2016

Çavşin'im: Sevgilim ! Hadi geldim in assağıya
Bihar: Geliyorummm

Aşşağıya indiğimde çavşin gözlüm arabanın kaputuna yaşlanmış. Kapıya bakıyordu ben dışarı çıkınca ıslık çalmaya başladı. Ben ise o haline gülümsemekle yetindim.

Çavşin: Hatunum çok güzel olmuşsun. Aklımı başımdan aldın.
Bihar: Sizde çok yakışıklısınız Beyefendi
Usulca yanıma geldi. Ellerimi tutup alnımdan öptü.
Çavşin: Kadınım seni çok seviyorum
Bihar: Benim kadar sevemezsin aslanım

Bu söylediklerime kahkaha attıp geri çekildi.

Çavşin: Prensesim emrinize amadeyim!
Bihar: Sarayınıza gidelim Prensim
Diyip gülümsedim . Kapımı açıp beni bindirdi ve yola koyulduk . Cavsin benim ilk aşkım,çocukluğum kısacası bu hayatta aldığım nefesim. Çavşin'im

Gelene kadar uyumuştum. Gözlerimi açtığımda gördüğüme inanamadım. Her yer beyaz örtüye bürünmüştü. Kendimize dünyadan uzak bir yer bulmuştuk. Sadece kar ben ve sevdiğim. Ellerimi çırpmaya başladım.
Bihar: Karrr!! Çavşin'im her yer bembeyazzz !! Görüyor musun ??
Çavşin kahkaha atmaya başladı .
Bihar: Yaaa Çavşin'im gülmee!!
Çavşin: Tamam güze- hrjsjxjx
Bihar: ÇAVŞİN!!!
Çavşin: Tamam hatun kızma gülmüyorum . Hem sen ne tatlısın öyle ya
Bihar: Lafı karıştırma Çavşin'im
▪︎▪︎▪︎
Bihar: Çavşin'im daha gelmedik miii ??
Çavşin'im: Uyu Hatunum daha çok var!
¤¤¤
Uzun zaman sonra bir dağ evinin önünde durmuştuk. Evin önünde kocaman bir bahçe vardı. Kartpostal gibiydi ...

      Araban hızla inip karın üzerine atladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Araban hızla inip karın üzerine atladım .
Çavşin: Hatunum hasta olacaksın!!
Bihar: Bir şey olmaz Çavşin'im

Çavşin elini kalkmam için elini uzattı. Elinden tutup onuda karın üzerine çektim.

Bihar: Çavşin'im bembeyaz oldu. Uwjdjxjjxkx çok güzelsin tavşanımm.
Çavşin: Bak sen bizim hatune koskoca Çavşin Ağayı tavşan yaptı.
Çavşin'den

Yerden kalkıp Bihar'ı kucağıma aldım. Eve doğru koşmaya başladım.

Bihar: Aşkım yavaş, düşücez şimdi !
Çavşin: Hatunum kıpraşma !

Kapıyı açıp içeri girdik . Bihar'ı koltuğun üzerine bıraktım.

Çavşin: Miniğim sen burda uslu uslu otur , kocan şömineyi yakıp seninle ilgilenecek.

Bihar: Tamam kocacım :) ...

Bu bölümü beğendiniz mi?

Çavşin'im  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin