Bölüm 33

620 9 2
                                    

Çeman Hanım: Oğlum uyan !
Anamın sesiyle uyandım.
"Bihar ! Bihar nerde ana "
Oğlum Alyayla İstanbul'a gitti ya
"Oh çok şükür rüyaymış "
Ne rüyası oğul ne diyorsun!
Annemin yatağın ucuna oturup konuşmaya basladi . Çavşin'im yüzün bembeyaz olmuş anlat bakalım ne gördün.
"Anne ben Bihar'ı kaybettim sandım çok korktum ! Ona bir şey olursa beni yaşayamam tamam yanlış yaptım ama ben onu çok seviyorum be Ana! Ben kadınıma aşığım!"
Oğul kapıdan çıkıp gidince başım dönüyor dedin sonra bayıldın ne olduğunu bile anlamadık sen uyanana kadar Bihar çoktan gitmişti . Biliyor musun gitmek istemedi seni bırakmak istemedi ama bunu yapmaya onu sen mecbur bıraktın Herşeyi düzene sokucakken Oğlum bu hiç olmadı yarın ilk iş hastaneye gidicez neyin varmış bakalım bir daha öncede olmuş Bihar öyle demişti.
" Ana gitm-"
Konu kapandı aslanım yarın ilk iş hastaneye gidiyoruz !
"Hastaneye giderim ana ama sende söz ver Bihar'ım da kızımda geri gelicek."
Ona benim yapabileceğim bir şey yok oğul ! Bütün bu olanlara çok bile dayandı. Bir yandan Dilşadla karnındaki bebesi diyer yandan da senin bu fevri tavırların. Ne yapsaydı kalıp bu esarete eziyete göz mü yumsaydı!
"Ana ben isteyerek yapmadım sende biliyorsun ! Onun gözünden akacak bir damla yaşa kendimi yakarım ben !"
Ama onun göz yaşlarını akıtmasına sen sebep oldun söyle bakalım onun için kendini yakabilecek misin ? Bihar'a ve torunuma bu olaylardan sonra güzel bir hayat sunabilicek misin ? Annesigil öğrenecek bu konu böyle basit kalmıyıcak biliyorsun demi Baran her şeyi biliyor artık Bihar'ı sana asla emanet etmez !
" Tamam daye ! Büyük dönülmesi güç hatalar yaptım ama pişmanım herkes hata yapabilir . Evet başka bir kadından çocuğum olucak ! İlk gece büyük bir hata yaptım sonrasında bu yanlıştan defalarca dönmek istedim ama Dilşad beni ailemle, kızımla tehdit etti. Keşke bir kere dinleydi beni kendimi açıklama hakkı bile vermeden evladımı da alıp gitti ben yavrumun hicbirseyini görmedim şahit olmadım doya doya koklayamadım bile ama bundan sonra ondan ayrı kalmıyıcam. Bihar'dan da asla boşanmıycam ! "
Oğlum sana dedim evlenme pişman olacaksın Bihar'la konusalim dedim ! Bu belayı başımıza bile bile sardın. Bihar'ıda kendinide diri diri ateşe attın ! Bu saatten sonra seni dinler mi bilemem
"Dinliyicek ana kendi için olmasa bile Alya için dinliyicek !"
Oğul sen bugün güzelce uyu dinlen yarın ne yapacağımıza karar veririz.
"Ana ben onun kokusu olmadan uyumaya alışkın değilim ki !"
Yaptıklarının sonuçlarına katlanacaksın Çavşin Ağa ! Alışacaksın.
Bir anda kalkıp telefonu elime aldım.
"Ali uçağı hazırlayın İstanbul'a gidiyoruz !"
- Ne zaman abi !?
"Hemen şimdi!"
Arama sonlandırıldı.
  Oğlum ne diyorsun sen saçmalama bu saatte başına bir hal gelir !
"Ben bir gece bile karım olmadan uyumuycam Bihar'ım gerçekleri duyunca affeder beni ! Gerekirse kapısında kopek olurum ama onu asla bırakmam. "
Annem yarın gidersin ne olur dur artık! Bu fevri hareketlerin başımıza iş acıyor yapma !
" Daye kalbini kırmak istemiyorum! Lütfen saygı duy! Ben kadınıma gidiyorum "
Dedim ve onu dinlemeden konaktan çıktım.  Geliyorum sevgilim seni kaybetmekten o kadar korkuyorum ki birtanem o rüya gerçekte olabilirdi . Iste ben o zaman gerçekten ölürdüm.
Saat 03.00
İstanbula nihayet inmistim . Uçakta içtiğim viski çarpmış olacak ki ayakta duramıyordum. Konağın önüne geldim ve şarkıyı son ses açıp eşlik etmeye başladım
GİTME SENSİZ YAPAMAM
BİR ŞEY VAR !
SENİ BANA BENİ SANA BAĞLAYAN
AŞKIM BEN SENSİZ YAPAMAM
BİRİ VAR SENİN İÇİN DELİ GİBİ AĞLAYAN
...

BİHAR'IM BİR HATA YAPTIM ÖZÜR DİLERİM AFFET BENİ KADINIM SENİ ÇOK SEVİYORUM BİR KERE DİNLE BIRKMA BENİ!

    Bihar balkona çıkıp bağırma başladı. 
DELİ MİSİN BE ADAM !
NE BAĞIRIYORSUN GİT !

"GİTMEM !  HELE KADINIMI ALMADAN ASLA!"

O ZAMAN ÇOK BEKLERSİN!
dedi ve içeri girdi
"İste benim hırçın Hatunum! Benim olduğunu nasıl belli ediyorsun kadın !"
Bahçedeki banka oturup gözlerimi kapattım .
Elbet affedeceksin sevgilim .
Eve almasanda kapında köpeğim

Bu bölümü beğendiniz mi?
Yine kıyamadım!
Çavşin'i linçlemeyin hepsi rüyaydı ...
.

.
.
.
.
.
.

Çavşin'im  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin