Bölüm 22

847 16 1
                                    

     Çavşin: Bihar'ım uyan ! Uyann!

...

Çavşin'in beni sarsalamasıyla uyandım gözümü açtığımda yatak odasında olduğumu fark ettim.
Çavşin: Sevgilim iyi misin ? Kabus gördün sanırım! Çok korkuttun beni be kadın
"Hepsi hayal miydi ? Allahım çok şükür!"
Çavşin:Ne gördün bebeğim anlatmak ister misin?
"Hayır hayır sende kızımız da şuan benim yanımdasınız bundan ötesi yok "
Çavşin: Hadi güzelim elini yüzünü yıkayalım , daha sonrada uyuruz malum yarın baya hareketli ve yorucu bir gün olacak...
Elimi yüzümü yıkayıp üzerimi değiştirmek üzere giyinme odasına gittim. Tesadüfen aldığım bir geceligi üzerime geçirip yatağa geçtim. Çavşin beni yiyecek gibi bakıyordu.
"Neden öyle bakıyorsun ?"
Çavşin: Uyuyalım diyorum kendimi dizginlemeye çalışıyorum! Peki sen neden böyle karşıma geliyorsun ?
"Nasıl?"
Çavşin tek hamlede beni altına alıp konuşmaya başladı.
Çavşin: Ateş gibi... ama bende barutum bitanem seninle yanmaya da çok hazırım! Dedi ve boynuma gömüldü.
" Çavşin uyuyalım! Hem yarını bekle , sabret biraz "
Çavşin: Yarın nasıl kaçacaksın bakalım? Hadi bugün böyle olsun! dedi ve üzerimden kalkıp beni göğüsüne yatırdı." Uyu hadi hatun yarın sana uyku yok " Dediği şey gülümsememe sebep olmuştu belki bu olanlarda belkide o kabusun gerçek olmadığına güldüm Bilmiyorum ama şuan sevdiğimin kollarında çok huzurluydum ...

...
    Sabah kalktığımda Çavşin yanımda yoktu . Ben ayılmaya çalışırken odaya bornoz ile girdi ." Bu şekilde nerden geliyorsun ? "
Çavşin: Sevgilim nerden gelebilirim? Çok susadım şu içemeye Aşşağıya şu içemeye indim biraz guvensen mi bana he?!
"Güveniyorum Çavşin'im ama içim hiç rahat değil sanki bir şey olucak gibi geliyor "
Çavşin: Hatunum bugün gelinim oluyorsun ! Bırak şu kötü düşünceleri buna konsantre ol lütfen kendini de benide sıkma
" Ortalıkta böyle dolaşma hemen giyin assağıya inelim! " Çavşin giyinme odasına doğru gidiyordu ki kolunu tutup engel oldum. "İstemeden dokundum vs. dedin evlenmeni bile affettim eğer tekrarı olursa kızımı da alır giderim asla affetmem bilesin he bu arada Çavşin Ağa ben seni iyi tanırım şu içemek için indim bira yalan gibi geldi ama neyse !" Kolunu bıraktım ve assağıya inmeye başladım. Çavşin'i bu ara hiç iyi görmüyordum sanki sakladığı , gizlediği bir şey var gibi ama neyse
"Günaydınnn herkese "
Çeman Hanım: Günaydın bahar kızım! Çavşin'im nerde daha uyanmadı mı?
" Uyandı annem ben kızımıza bakmak için önden indim. "
Çeman Hanım: Tamam kuzum
"Annemler geldi mi?"
Ceman Hanım: Geldiler kızım çok ısrar ettim buraya gelmeleri için ama istemediler sizin konağa geçtiler.
"Oraya geçtikleri iyi olmuş benim gelinligim kuaför falanda oraya gidicekdi zaten bizde Alyayla kahvaltıdan sonra konağa gidicez .
Alyayı da alıp masaya geldiğimde oturmuş Çavşin'i bekliyorduk . Çavşin de gelince kahvaltıya başladık. Yüzü bembeyazdı akşamki neşesinden eser yoktu sanırım fazla ileri gitmiştim. Masanın altındaki elini tutup ona baktığımda elini hemen geri çekmişti. Ona bunları soylemem gerekiyordu yapmadığı şey için böyle davranması gereksizdi. Burda olmam bile mucizeyken trip arıyordu bide ...
Merdivenlerden gelen ayak sesleri ile hepmiz arkamızı döndük. Dilsadın üzerinde siyah bir elbise ayağında ise kısa botlar vardı. Saçları hafif ıslaktı mutluluğu gözlerinden belli oluyordu .

   Dilşad:Beni neden beklemezdiniz ? İnsan bir haber verir ya !
   Çeman Hanım: Edep adap bilmez misin ? Erken kalkıp gelseydin ! Bunuda ben öğretecek değilim ya
  
   Çavşin'den
   Gerilmiştim Bihar sorgulayan gözlerle bana bakıyordu! Allahım ne olur Bihar'ı kaybetmek istemiyorum!

  Dilşad: Akşam biraz geç yattık onun için sabah uyanamamışım daye kusura bakmayın!
   Bihar hemen lafa atladı.
   Bihar: Yattık derken ?
Dilşad'ın kahkahaları kulağımda yankılanıyordu.
  Dilşad: Dün gece Çavşin'in yanında olmadığını fark etmemis olamazsın demi ? Üzülme diyicem ama sende haklısın nikah gecenizde yanlız kalmak k-
"KES SESİNİ VE ODANA ÇIK !"
Bihar'dan
"AZİZE teyze Alya'yı odasına götürebilir misin ?
Alya odasına gittikten sonra konuşmaya başladım.
"Ben sabah sana ne dedim Çavşin! NE YAPTIM NEYİN ÖFKESİ BU ! Sadece sadakat istedim be adam ...
Nefes alamıyorum artık tam toparlandım derken karışma çıktın seni bulmamışken terk ettim sana geldiğimde evlendim dedin ben yine seni affettim ama benden bunu bekleme ben sevdiğim adamı kimseye paylaşmam . Nikah gecemizde bari yapmasaydın be uçkuruna bir gün sahip çıksaydın. BU DÜĞÜN İPTAL ! Ben kızımıda alıp gidiyorum onu seviyorum ama kızımı görmek istiyorum seni istemiyorum deseydin nikah kıyamasaydın tutamayacağın sözleri vermeseydin istediğin zaman kızını görebilirdin ama sen kızına vuran şiddet uygulayan biriyle evli kalmayı tercih ettin yeni ailenle mutluklar Çavşin Ağa "
Çavşin'in Deniz gözlerinden yaşlar akmaya başladı bu sefer sondu bizim sonumuz gelmişti. Elveda Deniz Gözlüm...

Odaya girdiğimde Ceman annenin Bağırışlarını duyuyordum.

   Çeman Hanım: BEN SENİ BÖYLE Mİ YETİŞTİRDİM! Sen benim oğlum olmazsın ne dedim ben sana oğul o kız buraya gelirse Dilşad'a dokummayacaksın demedim mi ?
  Çavşin: A-Anne gitmesinler ! Nolur engel ol
Belimdeki silahi alıp kafama dayadım. "Madem Bihar yok kızım yok o zaman bende yokum! "
  Çeman Hanım: Oğlum bırak onu ! Sen beni öldürmek mi istiyorsun !
  " Biz bugün evlenicektik daye ! O kadın beni tehdit etti onlara zara vermekle tehdit etti..."
Bihar'dan
"Annecim sen odada kal tamammı ?"
Çavşin anne oğlum yapma diye bağırıyordu. Gördüğüm manzara karşısinda şok oldum . Vakit kaybetmeden Zinar babanın belindeki silahı aldım. O anda herkes bana bakmaya başladı.
" NE yapıyorsun Çavşin! Yaptıklarının sonuçlarına katlanmayı ögren artık! Ölüm mü tek kurtuluş her şey unutulucakmı? Tamam o zaman !" Silahı alıp bende kafama dayadım. İkimizde bir yandan Ağlayıp bir yandan konusuyorduk .
"Anne kızım sana emanet !"
Çavşin: İndir o silahı gülüm n-nolur ! Yapma bak ben de bıraktım.
"Çok canım yanıyor Çavşin yaşamak istemiyorum artık! "
Çavşin: Bana bir şans ver ! Unutalım herseyi , vur , kır, çarp ama gitme be kadın beni yokluğunla sınama ! Bir dinle beni nolursun .
" kaçıncı şans bu Çavşin! Ben sana sabah sordum ! Yapma yaptıysan söyle dedim ! Sonra öğrenirsem giderim dedim ! Demedim mi ? Susma ya ben söyleyeyim DEDİM ALLAH KAHRETSİN Kİ DEDIM ! Peki sen naptın gözümün içine baka baka yalan söyledin !" Elimi kalbime götürüp konuşmaya devam ettim. " SEN o kadına dokundun ya burası atmıyor artık ruhum öldü bedenimde ölse bir şey olmaz bence !" Dedim ve tetiği çektim ...
Bu bir son muydu yoksa yeni bir başlangıç mı?

Çavşin'im  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin