Kahveleri alıp salona doğru ilerlediğinde bihar uykulu halini üzerinden atmıştı.
Çavşin : al bakalım kahveni işte kendine gelBihar: teşekkür ederim. Ellerine sağlık .
Çavşin :Rüyanda ne görmüştün? kalktığında Bir de hâlâ etkisinden çıkamamıştın diye merakla sormuştum.
Bihar :Ne sen sor? ne ben söyleyeyim deyip kıkırdama ya başladı.
Çavşin: Sen benim yanımda değil miydin? Diye sormuştun en son sanırım beni görüyordun
Bihar: Eee kahveni icsene soğuyacak.Çavşin: Degistir lafı zaten diyip gülmeye başladım. Senin bana anlatacakların vardı anlat bakalım
Bihar tam konusucagi sıra telefonu çalmaya başladı.
Bihar: Bu saatte kim acaba ?Bihar'dan
Vakit kaybetmeden telefonu açmıştım. Duyduğum şeyle telefonun ellerimden kayıp gittiğini hissettim ve hıçkırıklarla ağlamaya başladım.
Bihar : Hayır olmaz!!! Onuda öyle kaybedememm !
Çavşin: Ne oldu Bihar? İyi misin ? Birine bir şey mi oldu ? Konuşsana
Bihar:Benim gitmem lazım ! Sen Alya sana emanet !
Çavsin kolumdan tutup beni durdurdu.
Çavşin:Saçmalama bihar bu saatte yanlız başına seni hiçbir yere göndermem otur ne olduğunu anlat berbaer gidelim !
Bihar : Tamam Alyanın bakıcısını ara buraya gelsin !
Çavşin Alya'nın bakıcısını arayıp gelmesini rica etmişti. Çünkü benim konusucak mecalim yoktu . Aynı şeyi ikinci defa yaşayamazdım. Yaşarsam da ben buna dayanamazdım.
Çavşin: Anlat Bihar seni bekliyorum
Bihar: A-ali kaza yapmış. Hastaneden aradılar! Durumu ağırmış !
Çavşin: Sana zarar veren o it içim mi bu kadar üzülüyorsun aklım almıyor cidden ya !
Bihar: Çavşin sen beni anlamıyorsun! Ben ikinci defa bunu yaşayamam!
Çavşin: Neyi bihar neyi ?
Tam konusucakken kapının çalmasıyla ayağa kalktım.
Bihar: Hosgeldin Lale ! Alya odasında uyuyor . Biz gelmeden uyanirsa toplantıya gittiler dersin ! Evden çıkmayın bir şey olursa beni ararsın
Dedim ve evden çıktım. Çavşin de arkamdan gelmişti. Hızla arabaya binip hastanenin yolumu tuttuk .▪︎▪︎▪︎
Üç saattir acilin önünde bekliyorduk. Ali'nin ailesi yurt dışında oldugu için bana haber vermişlerdi. Onun buradaki tek dayanağı bendim ...
Ettiğimiz kavgadan sonra kendimi suçlu hissediyordum. Lale gelmeseydi böyle bir şey yaşanmıycaktı. Ahh Lale ahh !Çavşin'den
Üç saattir acilin önünde itten bir haber bekliyorduk. Burda olduğuma inanıyorum şuan geberse bile umrumda olmayacak biri için Bihar'ın Ağlayıp üzülmesi beni deli ediyor !
Çavşin: Ağlama artık!
Bihar: Çavşin o ölüyor sen ne diyorsun bana !!
Önüne eğilip ellerini tuttum.
Çavşin: Yapma bunu kendine ! Ali iyleşicek uyandığında seni böyle görmesin.
Bir yandan ölsün diye dua ederken bir yandanda Bihar'a destek olmaya çalışıyordum. Eğer Alya benim kızımsa kadınım üzülür demeyip kızımıda alıp gitmeye yemin etmiştim.
O bunu o adamla olmadan önce düşünecekti.
Çavşin: Bihar sen burda dur ! Ben sigara içip gelicem dedim.
▪︎▪︎▪︎
Doktor bey Buyurun dedim elimdeki poşeti uzatırken...
Doktor poşeti alıp gitmişti... işte bu iş buraya kadardı
Bihar'ın yanına doğru yürümeye başladım.
Çavşin: Bir haber var mı? Dememle birlikte doktorlar acile doğru koşmaya başladı.
Doktor:Hastayı kaybediyoruz !!
Kalp masajına başlayın hemen !
Bihar duyduklarıyla birlikte acile doğru koşmaya başlamıştı. Yarı yolda yakalayıp ellerini tutup sarılmıştım. Geber it dedim.
Bu bölümü beğendiniz mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çavşin'im (+18)
RomanceAşk ve töre Saçmalama abi ben Çavşin'i kaybettim öldü o ! Alya senin kızın mı ? Hayır evlatlık edindim ! Gidiyorum ben ! Gitme Çavşin! Cavsin bey Alya sizin kı- Arama sonlandırıldı... Evleniyorum ! Bihar Bihar :Hayır Çavşin olamaz do...