Arabadan inen Çavşin'i görünce kendimi hızlıca arabaya binmeye çalışmıştım ama Çavşin benden daha hızlı davranıp binmeme izin vermemişti. Elimi tutmaya çalıştığında hızlıca geri çektim.
Bihar: Dokunma bana ! O eller başkasına yar oldu artık...
Çavşin: Bu kalp hala senin , sen olmazsan atmaz yok olur
Bihar: Çavşin eğer o kalp benim olsaydı o ellerin başkasına dokunmasına izin vermezdi!
Çavşin:Bihar'ım yapma böyle ! Ben sandım ki
Bihar:Bihar'ım He! Ne sandın ya ne sandın ?
Çavşin:Sen bizden vazgeçtin sandım! O ite aşık oldun sandım!
Bihar: Sende gittin başka bir kadınla evlendin öyle mi ? Bana gelip herseyi anlatmak yerine başkasına gitmeyi onun olmayı seçtin bahanen bu mu Çavşin Ağa tam senlik hareketler ya !
Çavşin: Vur , kır ama gitme Bihar'ım
Bihar önümde eğilip yalvarmaya başladı. Ben o öldü diye Ali'nin teklifini kabul etmiştim ama o benim yaşadığımı bile bile evlendi bunu açıklaması olamazdı.
Bihar : Çavşin Ağa kalk önümden ! Ve ait olduğun yere karının yanına git !
Çavşin: Niye anlamıyorsun Bihar'ım benim ait olduğum yer burası ... yapma bunu bana öl de öleyim ama git deme yapamam ben bir gece daha senin kokun olmadan uyumak istemiyorum.
Bihar: Bide kuman olayım istersen !
Elimi kalbime götürüp konuşmaya başladım.
Öl dememe gerek yok dün gece o kadına dokunurken sen öldün...
Sakın peşimden gelme karın seni bekler
Konuşmasına izin vermeden arabaya bindim ve gaza bastım...Çavşin'den
Bihar çok haklıydı biliyorum ama her hatanın telafisi olurdu. Şuan dönüşü olmayan bir yola girmiştik. Burdan sonra yolu yoktu . Bihar gaza basıp arkasına bile bakmadan geri gitmişti. O an kendimi tutmayıp yere çöktüm belki geri gelir umuduyla bağırmaya başladım.Çavşin: BİHAR GİTME ! BENI BIRAKMAAA
Bir süre sonra çaresizce eve dönmüştüm. Anamlar çoktan gelmişti
Çeman Hanım: Çavşin! Oğlum ne bu hal ?
Çavşin: Daye !
Şişmiş gözlerimle anneme baktım. Tek ihtiyacım olan annemdi.
Çeman: Konuşsana oğul ! Sen derbedersin Dilşad odada ağlıyor ne oldu size ?
Çeman Hanım: Geç otur şuraya oğul ! Anlat dök eteğindeki taşları
Çavşin: Ana odana çıkalım
Anamın odasına çıkmıştık.
Çavşin: Ana sabah Bihar geldi kucağında çocuğumla
Çeman Hanım: Ne dersin sen oğul?
Çavşin: Ana ben naptım ? Kendi ailemi kendi ellerimle kaybettim .
Çeman Hanım: Nasıl oldu anlat bakalım buluruz bir hal çaresini derdini demeyen dermanını bulamaz.
Çavşin: Gece Dilşad karım oldu . Sabah zil çok çalınca üzerimi giymeden kapıyı açtım anne biliyor musun dünyalar güzeli bir kızım varmış aynı bana benziyor . Baba diye bacaklarıma sarıldı o sırada Dilşad indi assağıya Bihar onu görünce kızımı da alıp gitti ana içim yanıyor dedim ve ağlamaya başladım. Ben yıkılmaz sarsılmaz dedikleri adam hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.
Çeman Hanım: Arkasından gitmedin mi oğul ? Ben sana ne dedim dün onu seviyorsun evlenme demedim mi ?
Çavşin: Gittim Ana yalvardım yakardım ama gitti kızımıda alıp gitti. Ben onların kokusunu doyamamışken yine kaybettim onları...
Çeman Hanım: Ahh oğul! Bir kere beni dinlesen fevri karar vermesen senin için iyi olucak ! Ağlama ver Bihar kızımın numarasını bende bir konuşayım belki gelmesi için ikna ederim !
O an küçük bir çocuk gibi mutlu olmuştum.
Çavşin: Gerçekten mi ? İkna eder misin ?
Çeman Hanım: Gerçekten ya ! Deli oğlan !! Git bir Dilşad'a bak Bihar kızımı İkna edersem bundan sonra Dilşad'a bir daha dokunmak yok haberin olsun gebede değilse boşanırsınız olur biter !
Çavşin: Tamam dayem ben bir gidip bakayım .
Hızlıca Dilşad'ın odasına çıktım.Çavşin: Dilşad!
Dilşad: Senin kızın mıydı?
Çavşin: Dilşad dedim !
Dilşad: Soru sordum Çavşin Senin kızın mıydı?
Çavşin: Evet !
Dilşad: Çok güzelmiş,gözleri aynı senin gibi deniz gibi ...
Çavşin: Bihar'ımıda kızımıda kaybettim...
Dilşad: Ben varım Çavşin biz aile olabiliriz .
Çavşin: Senin günahını aldım beni sevdiğini bile bile hemde ama duygularımız karşılıklı değil bir anlık kızgınlıkla seninle evlendim. Dün geceyi unut bir daha asla tekrarı olmayacak hamile değilsen de bir aya kalmaz boşanıcaz!
Dilşad'ın duydukları karşısında gözleri dolmuştu.
Dilşad: Çavşin ben senden her ne olursa olsun boşanmıyıcam sen benim kocamsın o kızın çocuğunun olduğu kadar gerçek bu istersen kızına analık da yaparım ama senden boşanmam !
Çavşin: Sen ne diyorsun kadın! Benim kızımın annesi var ve ben o kadına aşığım!
Dilşad: Kime aşıksan Aşıksın karınla düzgün konuş Çavşin Ağa! Dün gecenin telafisi yasanmıycak dedin ya koynuna girmem için yalvardığın gece bunu sana hatırlatıcam
Çavşin: Hayal kurma Dilşad ve haddini bil ! Ben çık diyene kadar bu odada kilitlisin!
Çeman Hanım: Bihar kızım nasılsın?
Bihar: Siz kimsiniz ?
Çeman Hanım: Ben Çeman Zinar, Çavşin'in annesiyim
Bihar: Bir şey mi oldu Çeman Hanım?
Çeman Hanım: Urfada olduğunu olduğunu biliyorum kızım yarın seninle konuşmak isterim !
Bihar: Ne konuda?
Çeman: Yarın iki uygun mudur ?
Bihar: Uygundur
Çeman Hanım: İyi geceler güzel kızım
Bihar: İyi geceler°°°
Çavşin: Anne çabuk söyle Bihar ne dedi?
Çeman Hanım: Oglum kabul et-Bu bölümü beğendiniz mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çavşin'im (+18)
RomanceAşk ve töre Saçmalama abi ben Çavşin'i kaybettim öldü o ! Alya senin kızın mı ? Hayır evlatlık edindim ! Gidiyorum ben ! Gitme Çavşin! Cavsin bey Alya sizin kı- Arama sonlandırıldı... Evleniyorum ! Bihar Bihar :Hayır Çavşin olamaz do...