Bihar: Çavşin'im hadi dışarı çıkalım! Kartopu oyna benimle lütfenn!!!
Çavşin: Ben acaba sana neden hayır diyemiyorum ?
Bihar: Aşıksın banada ondannn
Çavşin : AŞIĞIM SANA HATUNUMMM
Bihar: Yiiaaa Çavşin'im bağırma Bende sana aşığım mavi gözlüm
Giyinmek için yukarı çıkmıştım Cavsin aşağıdan bağırıyordu.
Çavşin: sıkı giyin hatun dışarısı çok soğuk!Bihar: Tamamm Mavişim!! Tamamm !
▪︎▪︎▪︎
Dakikalardır kar topu oynuyorduk . Dışarda kar yağsada sanki bir bahar havası hakimdi.Çavşin'den
Bihar'ım sabahtan beri karların üzerinde yuvarlanıyordu. Aynı çocuk gibiydi . Onu böyle görmek beni çok mutlu ediyordu. Güzel kadınım benim...
Çavşin: Bihar'ım sen biraz burda bekle ben arka bahçeye ateş yakıp geliyorum !
Bihar: Tamamm !
Bir kaç dakika sonra Bihar'ın yanına geldim.
Çavşin: Sevgilim gel artık!
Dedim , elini tutup arka bahçeye doğru yürümeye başladım.Bihar: Ama Çavşin'im burası çok güzel olmuş!
Çavşin: Beğendin mi birtanem ?
Bihar: Bayıldımm! Hep gelelim burayaaaaBihar'dan
Çavşin yanıma yaklaşıp elimi tuttu . inşallah bir gün çocuklarımızla da Geliriz dedi alnımdan öptü.▪︎▪︎▪︎
Çavşin: Hatun hadi çıkalım artık!
Bihar: Geliyorumm!Evin kapısını kitleyip arabaya doğru ilerlemeye başladım.
▪︎▪︎▪︎
Bihar: Çavşin yavaşş ! Korkuyorum!
Çavşin: Bihar araba kayıyor ! Duramıyoruz!!Bihar'dan
Çavşin direksiyonun kontrolünü de kaybetmişti. En son beyaz bir ışık görmüştüm. O an bir an olsun bile kendimi düşünmedim.
Bir kaç dakika sonra gözlerimi araladigimda arabanın paramparça olduğunu gördüm. Ambulans , polis etrafımda birsürü insan vardı. Elimi yavaşça başıma doğru getirdiğinde Başımın kanadığını fark ettim . Başımın kanaması şuan düşüneceğim en son şeydi. Zorda olsa Hızlıca ayağa kalktımBir adam : Hanfendi hareket etmeyin durun lütfen!
Bihar : Çavşin nerde iyimi o ? ÇAVŞİN'İM NERDESİNNN ?
Etrafıma ne kadar baksamda Çavşin'imi görememiştim.
Zorla açık tuttuğum gözlerim ne kadar dirensemde kapanmıştı . Sonrası karanlık...28 Ocak İzmir 2021
Bihar'dan
Düşüncelerimden sıyrılıp gözlerimi kapattım...
Nihayet eve varmıştık. Ali eğilip alnımdan öptü .Ali: İyi geceler sevgilim
Bihar : İyi geceler
Dedim ve Arabadan indim. Evet bu olanlarda Ali'nin bir suçu yoktu ama Çavşin'im benim ince çizgimdi, ruhum, çocuk yanımdı. Ben o gittiğinden beri hiç onunla güldüğüm gibi gülmedim hiç çocuk olmadım...
Eve girdiğimde mutfaktan sesler geliyordu .
Bihar; Abi sen misin ?
Ses gelmemişti. Mutfağa doğru yürümeye başladım.
Tabi ya mutfaktaki Çavşin'di.
Bihar: İyi gecelerr
Çavşin: Korkutmadım umarım ?
Bihar: yok korkmadım ne yapıyorsunuz burda ?
Çavşin: Kahve yapamaya çalışıyorum ama kafam biraz iyi beceremedim .
Bihar: Sizde oturun ben yapayım!
Çavşin: Hayır olmaz öyle şey!
Bihar: Olur niye olmasın ?
Çavşin: Sende içeceksiniz olur
Bihar: Ben hemen yapıyorumÇavşin'den
Beni tanımıyor muydu ? Yoksa tanımamazlıktan mı geliyordu ? Bilmiyordum ama onu mutfakta işlenirken görmeyi bile çok özlemiştim saatlerce onu izleyebilirdim ahh baharım Bihar'ım, kadınım şuan sana çok ihtiyacım var...Bihar: Kahveler geldii!
Çavşin: Eline sağlık çok güzel gözüküyor. (Sessizce) eskisinden bile daha güzel
Bihar: Bir şey mi dediniz ?
Çavşin: Sizli bizli konuşmaya gerek yok demiştim.
Bihar: Olur tabii ki neden olmasın Sanki sizi daha önceden tanıyormuş gibi hissediyorum cavsin :Belkide tanıyorsunuz Dur Bihar :bir şey mi dediniz ?
Çavşin: Yok hayır nereden tanıyacaksınız ki dedim.Çavşin'den
Kahvelerimizi içip odalarımıza çekilmiştik. Ben ise hala bugün yaşananları düşünüyordum. sevdiğimi başkalarıyla görmenin şokunu Hala atamamıştım. kolay olmayacaktı elbet ama alışacaktım eski Bihar'dan eser yoktu o neşeli ,çocuksu halleri herşeye Gülen, kahkaha atan Bihar yerine sert soğuk gerçekten klas bir kadın gelmişti Ben kendi ellerimle çocuksu Yanımı öldürmüştüm.
Beni resmen tanımamıştı. tavşanım, çavşin im ,tatlı belam dediği öperken bile kokladığı adam yerine onun için siz olmuştum .Beni en çok da bu acıtıyordu .daha fazla düşünmeye fırsat vermeden kendimi uykunun kollarına bıraktım. Öyle ki gün doğmadan neler dogardı ?Bu bölümü beğendiniz mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çavşin'im (+18)
RomanceAşk ve töre Saçmalama abi ben Çavşin'i kaybettim öldü o ! Alya senin kızın mı ? Hayır evlatlık edindim ! Gidiyorum ben ! Gitme Çavşin! Cavsin bey Alya sizin kı- Arama sonlandırıldı... Evleniyorum ! Bihar Bihar :Hayır Çavşin olamaz do...