Bölüm 19

840 14 0
                                    

  Çavşin'den
Bir süre sonra eve vardım. Annem meraklı gözlerle bana bakıyordu benim ise ağlamaktan göz altlarım şişmişdi.

Çavşin: Daye yetişemedim. Gittiler Bihar beni bıraktı...
Kızımıda alıp gitti . Kalbi söküp gitti.

   Annemle Bihar çok iyi anlaşırdı. Bunca zaman annem Bihar'ı kendi kızı yerine  koymuştu gözlerinden anlaşıldığı üzere hala da öyleydi.

Çeman Hanım: Oğlum bugün torunumu gördüm biliyor musun ? Aynı sen . Kokusu, gözleri , hareketleri o kadar güzel ki aynı annesi ...
Birkaç saat oldu görmeyeli ama burnumda tütüyor şimdiden özledim Alya'mı

Çavşin: Daye ben odama  çıkıyorum .
Annem kafa sallamakla yetinmişti . Odaya çıktığımda Dilşad uyuyordu . Benim kapıyı acamamla uyandı .

Dilşad: Çavşin'im geldin mi ?
Ayağa kalkıp yanıma yanaştı elleriyle göz yaşlarımı sildi , sarıldı. Ağlama her neyse hallederiz . Beraber olursak her şeyi aşarız.

Çavşin: Gittiler , yetişemedim...

Dilşad: Kim gitti Çavşin?
Kollarından ayrılıp yatağın üzerine oturdum ve konuşmaya başladım .

Çavşin: Hem sevdiğim kadın ! Hem evladım !  Bihar'a kocalık yapamadım , onu üzdüm, sahip çıkamadım belki iyi bir baba olurum dedim ama kızımı bile bir günde üzdüm o bile Ben terk etti...

Dilşad: Neden evlendin benimle ? Benim ne suçum vardı Çavşin? Niye günahıma girdin ? Göğüsüne vurmaya başladım
MADEM DÜN GECE NEDEN KARIN YAPTIN ? KONUSSANA ÇAVŞİN!! Ne yaptim ben sana sö-...

Çavşin: Dilşad uyan !
Yatağa yatırıp anneme seslendim!
DAYE KOŞ DİLŞAD BAYILDI !
Çeman Hanım: Yukarı çıktığımda Dilşad yatakta baygın bir şekilde yatıyordu.

°°°
Çeman Hanım: Daha iyi misin kızım ?
Daha: İyiyim Çeman Hanım! Ben odama geçeyim
Çavşin: Kalkma uyu burda , dinlen
Dilşad beni dinlemeden ayağa kalktı odadan çıkıp gitti ...

Çavşin: Daye ben bir Dilşad'a bakayım . Kalbini kırdım
Annem onaylandıktan sonra Dilşad'ın yanına doğru yürümeye başladım.
Dilşad?
Dilşad: Buyurun Ağam
Çavşin: Yapma böyle lütfen haklısın kalbini kırdım onunda farkındayım özür dilerim ... seninle evlenmem de dün gece dokunmamda hataydi biliyorum ama bir daha dün gecenin bir daha tekrarı olmayacak soz veriyorum

Dilşad: Bana dokunmanı istiyorum. Beni sevmeni istiyorum . Ben seni istiyorum Çavşin! Bana o kadına baktığın gibi bakmanı istiyorum Anne olmak istiyorum ! Sen gelmiş bana sana dokunmam hataydı diyorsun ! Sana her zerrene muhtaç bir kadına böyle soyleyemezsin Bihar olsun veya olmasın benimle evlendiysen kocalık yapmak zorundasın! İki aşiret arasında kan çıkmasını istemiyorsan tabiki ?

Çavşin: Dokunsam bile sevicem mi zannediyorsun ? Yürek kendi seçer seveceği insanı kendine zorla dokundurtabilirsin ama ne dersen de kendini sevdiremezsin
Odanın kapısını çarpıp çıktım . Her şey bu kadar mı üst üste gelir ya !

  Çavşin: Azize teyze ! Kapı çalıyor!
Çeman Hanım:Oğlum sen bakıversene kimmiş ?
  Çavşin: Tamam daye !
Kapıya doğru ilerlemeye başladım her adımda sanki ölüme daha da yaklaşıyordum. Artık ayaklarım beni taşımıyordu. Çok yorulmuştum, bu düzenden,hayattan , yaşamaktan , aynı günde Hem karımı Hem kızımı kaybetmiştim . Şimdide sevmediğim bir insanla ailem için ilişki kurmak zorundaydım. Ben yıkılmayayımda kim yıkılsın he ! Kapıyı açtığımda gözlerim hafiften kapanmaya başlamıştı en son gördüğüm şey bir elin beni tuttuğuydu sonrası karanlık...

Bu bölümü beğendiniz mi?

Çavşin'im  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin