Hastaneye yaklaştığımızda Bihar hala cansız gibi yatıyordu . Yüreğimden bir parçayı hançerliyorlardı sanki ellerimde eriyip giderken hicbirsey yapamıyordum. İçim cayır cayır yanıyordu benim oğlum yüzünden bir can yok olup gidicekti...
2 saat sonra
Saatlerdir yoğun bakımın önünde bekliyorduk. Ne gelen vardı ne giden Çavşin telefonlarımı bile açmıyordu.
İçim içimi yiyordu. Bir yandan dua ediyordum bir yandanda Çavşin'in telefonlarını açmasını diliyordum ya başına bir şey geldiyse napıcaktım ben ! Allahım beni evlat acısıyla sınama yarabbim sen evladımı affet yanlış yola düşürme! Ben bunları düşünürken icerden sesler gelmeye başladı.
Hemşire:Doktor bey kalbi durdu ! Hastayı kaybediyoruz !
Bu kelimeleri duydum gerisi karanlık...Çavşin'den
"Çavşin sevgilim hoşgeldin !" Hosbuldum müsade et de içeri geçeyim." Ne oldu hayatım solgunsun!" Odaya geç geliyorum! "Tamam hayatım " Lavinia odaya geçmek için merdivenlere yöneldi. Aklım hala evdeydi . Mutfağa gidip kendime bir kadeh içki doldurdum ve yudumlamaya başladım içimde kötü bir his vardı. Bir süre sonra bu boş dusunceleri bir kenara bırakıp Lavinianın yanına çıktım. Onun yanında kendimi özgür ve değerli hissediyordum bana iyi geliyordu önemli olanda buydu . Lavinia ne Bihar'ı ne de Dilşad'ı bilmiyordu gerçi onları anlatmaya gerek yoktu şu saatten sonra ikiside sadece evlatlarımın annesiydi . Bebek doğduktan sonra Dilşad evden gidicek Bihar çocuklara analık yapıcaktı Bihar'a karşı aşkım yavaş yavaş azalıyordu. Ne kadar seviyorum desemde Lavinianın yanında aklıma gelmiyordu "Hayatım bir şey mi oldu ?" Aklım evde kaldı Lavinia ! "Bir sorun yoktur umarım!" Hayır yok sen bosver bunları keyfimize bakalım! " Tamamm :)" dedi .
...Karısı hastanede ölüm kalım mücadelesi veriyordu . Hemde ona olan sevdası yüzünden sadece bununla kalsa yine iyi evde onu bekleyen annesinin karnında bir bebek ve canı kızı varken genç adam ne mi yapıyordu ? ...
Çok değişmişti artık acımasız vicdansız biri olmuştu.
O aşkına ne olmuştu o kadar severken bir anda nasıl böyle olmuştu. Bihar'ına bakmaya bile kıyamazken elleriyle onu ölüme göndermişti. Kalbi de bedenide senelerdir bir kadına bağlı kalmışken onu geri kazandığında eziyet etmeye başlamıştı.
3 gün sonraÇavşin'den
Üç gündür telefonum kapalıydı. Laviniayayla birlikteydim. Aklım hala evde olsada kafa dinlemek güzeldi tüm o kargaşadan uzakta sakin bir hayat ben Çavşin Ağa olmaktan çok yorulmustum şu üç günde bunu fark ettim . Laviniaya belki aşık değildim ama tek kaçış noktam burasıydı. Gözlerimi açtığımda gogusumde çırılçıplak uyuyan sevgilimi gördüm. Bu kadın inanılmazdı gerçekten üzerinde incecik bir örtü vardı benim diğer yarım ise açıktı. Karım olsa hasta olurum diye benim üzerimi örtmeden asla uyumazdı. Şu durumda bile aklıma geliyordu ne kadar sevmiyorum desemende ayrı kalınca özlüyordum. Laviniaayı göğsümden kaldırıp yatağa yatırdım ve duşa girdim banyomuda yapıp evden çıktım konağa doğru yol aldım konağın önünde geldiğimde büyük bir kalabalık vardı. Telefonumu açtığımda bildirimden çalışmadı bile ! Konağın kapıları ardına kadar acıktı içeri girdiğimde duyduklarım karşısında sağır olmak istedim . Telefon ellerimde kayıp düştü o an bunun bir rüya olmasını diledim ...BİHARRRRR BİHAR'IM
Allahım nolur gerçek olmasın nolur !!!Bu bölümü beğendiniz mi?
.
.
.
.
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çavşin'im (+18)
RomanceAşk ve töre Saçmalama abi ben Çavşin'i kaybettim öldü o ! Alya senin kızın mı ? Hayır evlatlık edindim ! Gidiyorum ben ! Gitme Çavşin! Cavsin bey Alya sizin kı- Arama sonlandırıldı... Evleniyorum ! Bihar Bihar :Hayır Çavşin olamaz do...