Çavşin'den
Sevdiğim kadın gözüm önünde hemde hiç düşünmeden tetiğe basmıştı . Benim yüzümden hemde ...
O gün ilk defa silahta mermi olmadığı için dua etmiştim.
Bihar elinden silahı bırakıp ağlayarak yere çöktü. Annem ve babama gitmeleri icin işaret etmiştim çünkü konuşmamız gereken konular vardı.
Bihar'ın ağlaması hala duymamıştı yerde çaresizce birimize sarılmış ağlıyorduk.
Bihar: Çok yoruldum Çavşin çok... dayanamıyorum artık ben seni kimseyle paylaşamam ...
" Özür dilerim Bihar'ım özür dilerim bu durumda olduğumuz için hersey için özür dilerim ."
Bihar: Ç-Çavşin sen o kadını seviyor mu-
"Şşş sakın devamını getirme ben sadece seni sevdim bu hiç değişmeyecek "
Bihar: Neden dokundun o zaman ? Neden kabusu gercekleştirdin ben sana ne yaptım ki ?
"Konuşma böyle kurban olayım! Tehdit etti beni seninle kızımızla ailemle mecbur kaldım güzelim böyle arada kalmak sevdiğim kadının ağlamasına sebep olmak kolay mı sanıyorsun? "
Bihar: Neden söylemedin be adam ?
"Söylesem ne değişicekti ki ! Çok korktum seni kaybetmekten gitmenden ama benim kabusum da gerçekleşiyor sanırım . Ben sana karşı o kadar mahçupum ki sen benim yüzümden kendini öldürecektin ya sana bir şey olsaydı?"
Geri çekilip ellerimle kafama vurmaya başladım.
"Aptalım ben çok aptalım!"
Bihar'dan
Kafasına vuruyordu ne olursa olsun onu fala çok seviyordum ellerini tutup konuşmaya başladım .
"Seni affetmeyi o kadar çok istiyorum ki ! Ama bugünü unutabilir miyim onu bilmiyorum ? Senin o kadına bir daha dokunma ihtimalin bile beni delirtirken biliyorum Cavsin!
Konuşmamızı bölen sey Çavşin'in telefonunun çalması oldu
Çavşin telefonu açık konuşmaya başladı .
Çavşin: Efendim Akif
Ciddi misin ?
Tamam tamam
Eminsin demi ?
Telefonu kapatıp bana döndü. Ellerimi tutup beni ayağa kaldırdı ve komşumaya başladı .
Çavşin: Gel benimle
" ne oldu Çavşin?"
Çavşin:Soru sorma birtanem lütfen!
"Çavşin o kadının odasına girmem ben "
Çavşin: Bihar'ım lütfen!
Çavşin elimi tutup odanın kapısını açtı. Dilşad bizi görünce ayağa kalkıp konuşmaya başladı.
Dilşad: Hosg-
Çavşin: Dilşad ! Boş ol ! Boş ol ! Boş ol ! Şimdi eşyalarını toplayıp babanın evine gidebilirsin ! He görüntüler de silindi. Küçük beyninle bana oyun oynamaman gerektiğini öğrenmiş oldun sanıyorum! Odadan çıktığımızda Dilşad icerde hıçkırıklara boğulmuş şekilde ağlıyordu.
Çavşin:AZİZE TEYZE! DİLŞAD'A YARDIM ET!
Azize teyzeyle birlikte çeman anne de yukarı çıkmıştı .
Çeman Hanım: Ne oldu oğul ?
Çavşin: Dilşad gidiyor ana boşadım !
Çeman Hanım: Bihar kızım sende konağa geç hazırlan 4 saatimiz kaldı!
"Ama anne "
Çeman Hanım: Benim için güzel kızım!
"Tamam anne ! Alya size emanet o zaman "
Çavşin beni kucağına alıp döndürmeye başladı.
Çavşin:ALLAH BE ! Teşekkür ederim Sevgilim dedi ve alnımdan öptü. Hadi ben seni bırakayım!
"Çavşin ben gidicem sende hazırlan hem " Çavşin'in yanağından öpüp diğer konağa geçmek üzere yola çıktım....
Çavşin'den
Anneme sarılıp elini üst üste öpmeye başladım
"çok teşekkür ederim annem "
Çeman Hanım: Dur deli oğlan !
"Bihar'ımla evleniyorum Azize Teyze duydun mu ?"
Azize : Duydum oğul duydum ! Hadi get de hazırlan!
"Ben kaçtım o zaman !"
Çocuk gibi mutlu olmuştum. Ah be kadınım bütün Mardin'in korkup bir bakışıyla tir tir titrettiği adamı ne hallere getirdin...
☆☆☆Bihar'dan
Nasıl oluyorsa yaptığı her yanlışı affedebiliyorum Bilmiyorum cidden çok garip ben hep net bir insandım kimseye eyvallahım yoktu en önemlisi gururum vardı . Ben böyle büyük konuşurken aşk kapımı çaldı. Mavi gözlüm geldi beni kendine sırılsıklam aşık etti . Ah Çavşin'im beni ne hale getirdin ?Nihayet konağa gelmiştim çok işim olmasına rağmen az bir zamanım vardı bugün herseye rağmen sevdiğim adam için hazırlanacaktım bundan bir kaç ay önce Ali ile gelinlik provasına giderken Çavşin ile evleneceğimi söyleseler dalga geçiyorlar derdim . Ama hayat mucizelere gebe en güzel örneğide buymuş sanırım...
Hemen arabadan inip konağın içine girdim o sırada annemler kahve içiyordu.
"GÜNAYDINNN GÜZEL AİLEM"
annem aceleci bir şekilde konuşmaya başladı.
Delal Hanım:Kızım benim saat oldu nerelerdesin sen ? Kuaför odada seni bekliyor daha çok iş var !
"Tamam annecim sen sakin ol ben odaya çıkıcam şimdi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çavşin'im (+18)
RomanceAşk ve töre Saçmalama abi ben Çavşin'i kaybettim öldü o ! Alya senin kızın mı ? Hayır evlatlık edindim ! Gidiyorum ben ! Gitme Çavşin! Cavsin bey Alya sizin kı- Arama sonlandırıldı... Evleniyorum ! Bihar Bihar :Hayır Çavşin olamaz do...