Odaya girdiğimde Selen ve abim öpüşüyordu. Gördüğüm manzara karşında kahkaha atmaya başladım.
"Hahahaha siz ciddi olamazsınız!"
Baran : Bihar gülmesene utandırma sevgilimi!
"Sevgilini djsjkskxkx"
"Kız Selen görümcenin yanında azz dikkat et ya djjdkdndjms"
Selen utancından yerin dibine girmişti yanakları bilr kıpkırmızı olmuştu.
"Siz devam edin ben gidiyorum!jrujskdkd"
Gülerek odanın kapısını geri kapatmıştım. Ahh abi ahh dnsjsksSalona indiğimde annemler takı için beni bekliyordu.
Çeman Hanım;kızım nerdesin sen ?
"Gelin odasına gittim anne "
Çeman Hanım:Her yerde seni aradık ama nafile hadi taki törenine
"Tamam daye !"
İlk Çeman anneler takı takmaya başlamıştı. Maşallah tak tak bitmemişti yirmibeş bilezikten sonrasını sayamamıştım kolyeler, küpler gerdanlık . Çavşin yine abartmıştı. Annemler de taktıktan sonra akrabalar takı kutusuna atmışlardı çünkü ne ellerimde ne boynumda yer yoktu . Gece boyunca bunları nasıl taşıyacağım diye düşünürken Çavşin konuşmaya başladı.
Çavşin:Ne düşünüyorsun hatun?
" Çavşin bu kadar ne gerek vardı! Bir şeyide abartmadan olmaz mı !"
Çavşin: Benim karıma az bile böyle konuşup beni sinir atma kadın! Banka hesabını görmedin sen o zaman buna kızıyorsan
"Orda ne var ?"
Çavşin:jxjxkx bir yere oturunca söylerim!"
Korkarak telefonu elime alıp hesap bilgilerime baktım . Hesabımda gördüğüm rakamla dudaklarım uçukladı.
"Çavşin bune !"
Çavşin: Düğün hediyen sevgilim güle güle harca !
"Bu çok fazla ! "
Çavşin: Sevgilim sen benim karımsın kızımın annesinsin sana hiçbir şey fazla değil birtanem benim olan her şey senin .Nihayet taki törenine sona ermişti. Yavaş yavaş gecenin sonlarına doğru gidiyorduk . Oynamaktan ayaklarımın altı su toplamıştı nerdeyse. Saat bire geldiğinde düğün sona erdi. Annemlerle sarılıp tek tek elini öptükten sonra Alyamı şom defa öpüp Çeman anneye emanet ettim . Annemler bir süre daha Mardin'de kalıcaktı babaannemle barıştığımız için belki temelli bile dönebilirlermiş çünkü babaannem son zamanlarında hepbirlikte vakit geçirmek istiyormuş.
Alya: Anne nereye ?
"Sen bu gece babaannenle kalacaksın kızım "
Alya: Bende gelmek istiyorum !
"Sen yarı geliceksin güzel kızım!"
Çeman Hanım: Allah'a emanetsiniz çocuklar
"Sizde annem"Ceman anne Alya'yı da alıp arabaya bitmişti.
Çavşin: Hatun bizde geçelim artık malum çok geç oldu
Dedi ve beni kucağına alıp arabaya bindirdi . Arabada bile yanlız kalmak istedigi için şoförü ve korumaları konağa yollamıştı. Bu ve sadece Çavşin'im ve ben vardık."Çavşin nereye gidiyoruz ?"
Herseyin başladığı yere sevgilim!
"Gerçekten mi ?"
Gerçekten birtanem ! Bu yol hiçbu kadar uzun gelmemişti .
Bitmiyor resmen
"Neden acaba ?" Dedim ve gülmeye başladım.
Kışkırtma beni hatun! Samanlık seyran olur !
"Aaa çok ayıp Çavşin! Hxjxjx"
Bir saatin sonunda nihayet dağ evine varmıştık.
"Çavşin sanırım arabadan inemeyeceğim!"
Neden güzelim heyecanlanıyor musun ? Zjjz
" çok uykum geldi Çavşin ! Ondan kalkamıycam diyorum "
Tamam sevgilim sakin olCavsin arabadan inip benim kapımı açtı emniyet kemerini çıkarıp beni nazikçe kucağına aldı.
Beni kucağından yere bırakmadan kapıyı açıp içeri girdi ve ayağının arkasıyla kapıyı kapatta içeriye girdiğimizde şöminenin sıcaklığı tüm evi kaplamıştı her yerde çok güzel mumlukların içinde mumlar , yerde gül yaprakları, kalpli helyumlu balonlar ...
Tam bir masal diyarı gibiydi.Evin dekorasyonu hala aynıydı mobilyalarım bile yerli yerinde duruyordu. Yatağın üzerinde beyaz saten bir gecelik vardı.
"Çavşin indir beni artık!"
Cavsin beni yavaşça yere bıraktı.
Çavşin:Sevgilim ne oldu ? Neden böyle davranıyorsun!
"Boşuna bu kadar hazırlığa girmişsin ! Çünkü hiç gerek yoktu Çavşin!"
Çavşin:Bihar'ım ne diyorsun ? Neden böyle konuşuyorsun!
"Nasıl Neden ya! !" Dolaptan pijamalarını çıkarıp eline verdim.
Çavşin:Bihar ne yapıyorsun !?
"Bu koltukta uyursun ! Al buda battaniye ! "
Çavşin:Bu nedemek oluyor Bihar !
"İyi geceler Çavşin!"Yatak odasına girip kapıyı kapattığımda Çavşin şok olmuş bir ifadeyle bana bakıyordu .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bu bölümü beğendiniz mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çavşin'im (+18)
RomanceAşk ve töre Saçmalama abi ben Çavşin'i kaybettim öldü o ! Alya senin kızın mı ? Hayır evlatlık edindim ! Gidiyorum ben ! Gitme Çavşin! Cavsin bey Alya sizin kı- Arama sonlandırıldı... Evleniyorum ! Bihar Bihar :Hayır Çavşin olamaz do...