37

54 3 0
                                    

Bihardan ; Hemen aşşağıya indim . Çavşin ve Alya gitmişlerdi .
Bihar : Çeman Anne , bir kahve içelim mi ? Seninle konuşmak istediğim bir konu var , önemli ! Dedim Çeman anne kahveleri söyleyip yanıma geldi .
Bihar : Çeman Anne , çalışma odana gidelim mi ? Şuanlık biri duysun istemiyorum.
Çeman Hanım : Tabi kuzum , dedi ve kahvelerimizi alıp çalışma odasına gittik .
Bihar : Anne bunu sana anlatıyorum ama bana kızmayacaksın . Çavşine de asla söylemeyeceksin. Söz verebilir misin ? Dedim Çeman anne başıyla onayladı .
Bende anlatmaya başladım ...

Çavşin"den ;

Bihar benden bir şeyler saklıyordu hissetsemde ne olduğuna emin olmayordum . Artık beni sevmiyordu belkide başkasına aşıktı. Benimle konuşmaya geldi . Alyayla vakit geçirmem için burdaydı . Dün gece yaptığım çok yanlış olsa da eski Bihar olsa bundan çok hoşlanırdı . Eskiden de böyle sevişirdik ... sonuçta artık tüm o kötü günler bitip geri de kalmıştı . Bir anlık hatamın bedelini 1 sene de ancak ödemiştim . Diri diri toprağa gönülmüştüm . Her şey tersine gittikçe bende daha asabi bir adam olmuştum bazen kendimi dahi tanıyordum . Dilşad evdeyken bile Bihar bana daha yakın davranıyordu. Kafam acayip karışıktı . Alyayla Awm"ye gelmiştik . Onu çocuk oyun alanına teslim edip kendim alışveriş yapmak için yukarı çıktım. Bihar için değişik iç çamaşırları güzel pijamalar , gecelikler, harika elbiseler , takımlar , makyaj malzemeleri , parfümler , takılar almıştım . Alya'yı oyun alanından alıp, oyuncakçı ya çıktık o da dilediği oyuncakları aldı poşetleri şoföre verdik ve çiçek almak için AVM'nin içinde yürümeye başladık. Güzel bir buket yaptırıp arabaya bindik . Konağa doğru doğru yol aldık . Alya da bizim barışmamız en az az benim kadar istiyordu. Kim ister ki annesi babası küs olsun ayrı olsun? Güzel kızım benim iyi ki var onu çok seviyorum . Konağın kapısını caldiğımda Kapıyı evdeki yardımcı açtı .

Çavşin : buket abla Bihar nerde ? Dedim elimde koca bir buket çiçekle .
Buket abla : Hanım ağam ile birlikte çalışma odasındalar .
Çavşin : Allah Allah çalışma odasında ne işleri var ki ?!
Buket abla : Bilmiyorum Çavşin Oğlum , git bir bak istersen .
Çavşin : Tamam buket abla , Alya arabada uyuyor onun odasına bırakırsan bir de bu poşetleri de bizim odamıza çıkar lütfen yatagin üstüne bırak .
Buket abla tamam oğlum dedi ve sessizce çalışma odasına doğru gitmeye başladım . Kapı aralık kalmıştı . Annem de Bihar'da birbirlerine sarılmış ağlıyorlardı. Sadece annemin Bihar bunu Çavşinden saklama , başkasından duymasın kendin anlat dediğini duydum . Olaylar daha da garip bir hal almaya başlamıştı . ve ben benden habersiz olanları daha da merak ediyordum ! Ah Bihar yine neyi saklıyorsun ?!

Çalışma odasının kapısını çaldım ve içeri girdim  . Hanımlar neden agliyorsunuz ? Diye bir soru yönelttim . Annem hemen lafa atladı .
Çeman hanım : oğlum benim güzeller güzeli gelinim gelmiş , kaç aydır görüşmedik neler yaşadık biliyorsun . Biraz hasret giderelim dedik . Geçmişte yaşadıklarımızı konuşunca dayanamadık . Dedi
Bihar : Çavşin Alya nerde ?
Çavşin : Baharım Alya arabada gelirken uyuyakaldi . Buket abla onu yatağına yatırdı, uyuyor dedim .
Benimle odaya gelir misin ?
Bihar onaylarcasına kafasını salladı  .
Çeman Hanım : Bihar kuzum Sonra hemen yanıma gel . Kek yapacağım senin tarifin çok güzel oluyor Alya uyanınca yer sıcak sıcak sütte kaynattım .
Bihar : Tamam anne sen malzemeleri hazırlat ben 10 dakikaya geliyorum .

Biharın elinden tuttum odaya getirdim . Çiçeği Komidinin üzerinden aldım ve onun eline verdim . Başından öptüm ,
Çavşin : Seni çok seviyorum kadınım , dün gece için bundan önce sana yaşattığın her şey için çok özür dilerim ... biliyorum baharım hiçbirinin telafisi yok . Ben seni o adamla yan yana görmeye dahi dayanamazken ... sen o kadının benden hamile olduğunu duydun . Birlikte olduğumuza şahit oldun. Ben konuşurken Biharın gözlerinden yaşlar akıyordu . Kızımızı tek başına büyüttün , ona hem anne hem baba oldun, onca sıkıntıyı tek başına göğüs gerdin . Sen çok güçlü bir kadınsın , benim kadınımsın . Ama artık benim hayatımda sadece sen ve kızımız var . Benim için de hiç kolay değil biliyor musun ? O kazadan sonra aylarca işkence çekmek sırtındaki izler neden neden diye sormuştun ya ? Ben de kaza demiştim kazadan sonra yapılan işkenceler de oldu . Ben dua ediyorum ki seni kaçırmadılar . Hamile halinle belki Alyam bile hayatta olmazdı ... aylarca yürüyemedim , konuşamadım , çok acı çektim . Sen acı çektin biliyorum , öldüm sandın . Ama sen ağlarken ben de gülmüyordum bunu bilmeni istiyorum . Koskoca Çavşin ağa demi ?! Ben herkese rezil oldum. Eski gücüme kavuştum. Her şey çok güzel  olacak kadınımın yanına gideceğim dedim . Abin benim en yakın arkadaşımdı, yaşadığımı dahi biliyordu . Ben sana süpriz yapmak istedim beni öyle görme istedim duyarsan yalnız birakmayacagini biliyordum . Ama bir kızım olduğunu söylemedi. evet sen yanımıza geleceksin ama Bihar başka bir adamı seviyor onunla konuşuyor demedi . Ben senin yanına çok başka umutlarla gelmiştim . Sen hastanede öyle konuşunca , Alya da benim kızım değil diye Sen mutlu ol diye senden kaçtım . Sevdiğim için mi evlendim !? sevdiğim için mi o kadına dokundum !? söylesene Bihâr sana zordu da bana kolay mıydı ? Sizinle aylarca tehdit etti beni ! evden kovdum hamile olduğunu öğrendim . Bir çocuğuma babalık yapamamıştım, diğerine de sokağa atmak istemedim. Ama buradayken tek gece dahi yanına gitmedim . Bir kere karnını okşamadım bir kere kontrole gitmedim. Ama ben o kadar kötü bir babayım ki ! Oğlum da ellerimden kayıp gitti , dedim ve ağlamaya başladım ... Çevremde kimse kalmadı , sen artık beni sevmiyorsun hissetmiyor muyum sanıyorsun !? o kadar şeyi yaşamamıza rağmen benim sana dokunmamı isterdin . Lafını dahi yapmazdın o kadın evdeyken bile bana bu kadar kötü davrandın ... biliyorum ben seni de kaybettim . Ama en azından artık kızımı kaybetmek istemiyorum . Beni sevsen de anne ve babası ile birlikte yaşasın mutlu olsun istiyorum . Elimle yatagin üzerindeki poşetleri gösterdim bunları senin için aldım güle güle kullan Bihar . Dedim ve elimi yüzümü yıkamak için banyoya gittim .

Bihardan :Çavşinin de çok acı çektiğini biliyorum ... Alya olmasa şu an burada 5 dakika daha kalmazdım onu da çok iyi biliyorum ... yatagin üzerindeki kıyafetleri açıp yerleştirmeye başladım . Çavşin tam banyodan çıktığında telefonum çalmaya başladı .

Çavşin : Bihar telefon açılıyor deyip yanına doğru yürümeye başlayınca iyice panik oldum ve ondan önce telefonu kaptım .

Çavşin : Bihar kim o arayan niye bu kadar panik oldun ?! Dediğinde ses çıkaramadım . Kim o dedim sana ! Diye sesini yükseltti . Kimse değil Çavşin , avukatım arıyor dedim ve aşağı indim .

Çavşinden ; Bihar benden bir şey ister saklıyordu ve artık buna emin olmuştum . Hayatında başkası mı vardı !? bilmiyorum bilmiyorum ama hiç iyi şeyler olmuyordu .

Sizce Bihar Çavşinden ne saklıyor ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çavşin'im  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin