Bölüm 3

1.5K 22 0
                                    

Bihar'dan

Arabadan inerken Ali gözlerimi bağlamıştı. İlk başta itiraz etsemde sonradan kabul etmek zorunda kalmıştım. Ali beni dikkatlice araban indirdi ve gözlerimi açtı. Gözlerimi açtığında gördüklerime inanmamıştım .

Her şey çok güzeldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Her şey çok güzeldi . Etrafıma bakarken Ali önümde diz çöktü.Ve konuşmaya başladı

Ali : Sevgilim,birtanem,herseyim,
gelecekteki çocuklarımın annesi benim kadınım olur musun ? Benimle evlenir misin Efulim ?

Böyle bir teklif beklemiyordum . Hem çok şaşırmıştım hem çok mutlu olmuştum. Ali meraklı gözlerle bana bakmaya başlamıştı. Daha fazla uzatmadan bağırmaya başladım.

Bihar: Eveettt Sevgilimmm ! Evettt! Kabul ediyorummm...

¤¤¤¤ Çavşin

Saatlerdir unutmak istercesine içiyordum. Elini beline atışını bile unutamazken ben bir hafta nasıl dayanıcaktım gerçekten bilmiyorum . Bir an önce Mardin'e dönmek istiyorum.
...
Baran lavaboya gitmişti. Telefonu çalmaya başladı. Bihar arıyordu. Telefonu açıp kulağıma koydum .

Bihar : Abiiicimmmm ! Müjdemi isterimm ! Sana bir sürprizim var !! WhatsApa bak hemen kapatmam gerek yaaa Ali dur !! Abimle konus-

Telefonu kapattım . Korka korka wp girdim . Gördüğüm şey karşında Telefon elimden kayıp masaya düşmüştü

 Gördüğüm şey karşında Telefon elimden kayıp masaya düşmüştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bihar'ım: Abicim küçük kardeşin evleniyor !

Baran hızla yanıma geldi. Masadan telefonu alıp ekrana baktı ve gülümsedi . Ben onun arkadaşıyım ama Bihar ise kardeşi canı, içim kan ağlıyordu. Ama Baran ise Bihar mutlu olduğu için mutlu olmuştu. Kendini toparlayıp bana döndü.

Baran: Üzülme kardeşim ! İstersen artık eve geçelim
Çavşin: Tamam
Sadece Tamam demekle yetinmistim çünkü konuşacak mecalim yoktu,Kafam hafif çakırdı. Zorda olsa ayağa kalktım hesabı ödeyip çıktık...

Bihar'dan

Evett ! Sevdiğim adamda evlilik teklifi almıştım. Açıkçası bekliyordum . Ama bu kadar güzel bir teklifi ben bile tahmin edemezdim . Bugün Efulimm ,bitanem,sevgilim,
çocuklarımın babası Ali olmasını diledim. Duam belli duyan belliydi. Yavaş yavaş hayallerimi yaşamaya başlamıştım. Geçmişteki tüm o hayal kırıklıkları,sabahlara kadar ağladığım günlerin yerini Ali'ye ve tektaşıma bakıp gülümsediğim günlere bırakmıştım. Her cefanın bir sefası oluyormuş. Ben bu sefayı çok sevdim. Aliyle birlikte arabaya bindik . Bir eliyle elimi tutup bir eliyle arabayı sürüyordu . Bir eli yavaşça bacağıma kayıyordu . Benden ses gelmeyince bacaklarımı okşamaya başlamıştı.
Bihar: Sevgilim napıyorsun?
Ali: Napıyormuşum Sevgilim?
Gözümle elini gösterdim.
Ali: Ne yani ! Sana dokunmam seni rahatsız mı ediyor Bihar !
Bihar: Sevgilim ben öyle bir şey demedim !
Ali: Ne dedin o zaman ? Beni sevmiyor musun ? Sana o kadar dokunmaya hakkım yok mu ?
Ali hızla elini bacağımdan çekti bende dışarı izlemeye başladım. Yol bomboştu. Hafif hafif ağlıyordum. Ama Ali görmemişti. Çünkü çok sinir olmuştu. Haklıydıda ama ne yapayım çenemi yine tutamamıştım. Bu zamana kadar beni sadece öpmüştü . Bacağıma dokununca garip olmuştum. Benim hatamdı fazla tepki vermiştim .

Bihar: Ali arabayı sağa çek!
Ali : Ne diyorsun Bihar ?
Bihar: Sağa çek dedim sana !

Ali arabayı hızlıca sağa çekti. Emniyet kemerini açtım . El frenini çekmesiyle kucağına atladım ve dudağına yapıştım. Mini elbisemi karnıma kadar çıkmıştı. Artık bu durumu garipseyip utanmıyordum. Karşılık vermiyordu , tam geri cekilicekken bir eliyle ensemi ,bir eliyle belimi tutup beni kendine bastırdı. Dudaklarımı yer gibi öpüyordu ama bu durum benim hoşuma gidiyordu elleri kalçalarıma kaydı bununla birlikte daha derin öpmeye başlamıştı .

¤¤¤

Kaç dakikadır öpüyoruz bilmiyordum. Sonunda geri çekilip alnını alınıma yasladı.

Ali: Teşekkür ederim Sevgilim, sana dokunmaya çok ihtiyacım vardı.
Bihar: Seni çok seviyorum, sen bir an bacağıma dokununca garipsedim sadece , özür dilerim seni kırmak istemedim.
Ali: Şşş ! Üzme kendini ben sana dokunmamı istemiyorsun sandım bitanem bende özür dilerim .
Bihar : Ben seninim , sadece senin
Ali: Sadece benim kadınımsın Sevgilim, sadece benimsin

Yerime geçtim Ali arabayı çalıştırdı ve eve gitmek üzere yola koyulduk ...

Bu bölümü beğendiniz mi?

Çavşin'im  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin