"Uyan Çavşin " Nolur kalk !
Gözlerimi açtığımda kendimi yatakta uzanmış bir şekilde buldum. Etrafıma baktığımda elimi tutan küçük bir el gördüm. Şaşkınlıkla kafamı çevirdiğimde gördüğüm manzara karşısında şoka uğradım.
Alya : Babacım uyandın mı? İyi misin ?
Çavşin: Alya ! Kızımm gerçekten buradasın demi bu bir düş değil?
Alya: Değil baba !
Çavşin:Anne-
Lafımı bitirmeden odanın kapısı açıldı. Ellerinde tepsiyle karşımda Bihar vardı. İlk hayal mi desem de sonra eşsiz sesinin beni büyülemesiyle kendime geldim.
Bihar:Çavşin'im uyandın mı?
Çavşin: Uyandım sevdiğim
Alya: Oleyyy ! Anne baba barıştı oley !!
Bihar: Annecim ben babayla biraz konuşayım sende babaannenin yanına in tamam mı?
Alya: Tamam anne bb babii
Alya kapıdan çıkınca bir süre birbirimize bakıp sessiz kaldık. Sessizliği bozan ise ben oldum .
Çavşin: Gitmemişsin ,iyikide gitmedin be Bihar'ım geldim arkanızdan ama uçak çoktan kalkmıştı . Nasıl yıkıldığımı hayal bile edemezsin be gülüm
Bihar: Beni baska bir adamla evli daha da kötüsü onun koynuna girmiş olarak görsen dahada yıkılırdın emin ol! Ya Çavşin Ağa Ali'nin koynunda gör-
Bihar'dan
Dudaklarımda hissettiğim baskıyla konuşamamıştım. Şuan ona hem kızgın hemde çok kırgınım ama bir o kadarda onu arzuluyordum. Herseye rağmen karşılık vermiştim. Ne olursa olsun ona çok aşıktım. Deli gibi öpüşüyorduk Çavşin'in elleri belime gitmişti ben ne oldugunu anlamadan beni tek hamlede altına aldı. Ben ise ellerimi boynuna dolayıp ona yer açmıştım. Nefesimiz kesilinceye kadar öpüşmüştük. En son geri çekilip dudaklarını boynuma getirdi. Ve mırıldanmaya başladı "sakın devamını getirme sen benimsin! Sana sadece ben dokunabilirim" Dediği şeyle göz yaşlarım boynuma doğru akmaya başlamıştı. Islaklığı hissetmis olacak ki gözlerini gözlerime getirip derin derin baktı . "Hani sende bana aittin Çavşin'im hani sana sadece ben dokunabilirdim , sen bize ihanet ettin benim yaşadığımı bile bile başkasının oldun "Çavşin: Hayır Hatunum ağlama! Allah belamı versin çok pişmanım! Ben sen Ali'ye Aşıksın sandım sen mutlu ol diye aranızdan çekilmek için yaptım! Bana da kolay mı sanıyorsun ben bedenimi senden başkasına haram etmişken hemde ...
Gözyaşlarımı silip alnımdan öptü. "İznin olursa Bihar'ım kadınımla ilgilenmek istiyorum malum çok özledim " dedi ve boynumu emmeye başladı bende o sırada saçlarını seviyordum . Ona ne kadar kızsamda bir sözüyle bir şey kalmıyordu bende ah be adam ! Ne yaptın bana bu kadar?Aradan baya bir zaman geçmişti şuan çorbasını içiriyordum. Herzamanki Çavşin işte, hasta ayağına naz yapıyordu. "Hadi ama Çavşin biraz daha iç şunu " Dediğim karşısında ağzını yüzünü ekşitiyordu. "Hadi ama hem ben yaptım, çorbamı özlemedin mi?" Dediğim şeyle tüm tabağı bitirmesi bir olmuştu.
Çavşin: Hatun senin yaptığını söylesene!
Cilvelenerek konuşmaya başladım. " Güzel miydi bari? "
Çavşin: Elinden zehir olsa içerim be kadın ne diyorsun sen ?
" öyle mi ?"
Hı hım dudaklarıma yaklaştı tam öpücekken kapının çalmasıyla geri çekildi .
"Hay zamanlamanı si-"
Ağzını kapattım
Çeman Hanım: Oğlum müsait misiniz ?
Çavşin:Gel daye gel! Dedi.
Çeman Hanım: içtin mi çorbanı Bihar kızım yaptı bak ,dedi ve kıkırdamaya başladı.
Çavşin: içtim ana içtim !
Çeman Hanım: Kızım sen burda kalırsın! Eski odanıda Alya için hazırlatıyorum dedi .
Çavsine baktığımda sırıtıyordu. "Hayır anne ben kızımla aynı odada kalırım. Evli bir adamla aynı odada kalmak hoş olmaz" dedim. Cavsin hayal kırıklığıyla bana bakıyordu. "Çorbanıda içtiğine göre ben gidebilirim." Dedim ve odadan dışarı çıktım şuan burdaydım ama hala ona çok kırgındım. Aşağıdan Alya'nın bağırış sesleri geliyordu . Koşarak Aşşağıya indim ." NE OLUYOR ?" Bağırmamla Dilşad Alya'nın üzerinden elini çekti. Alya ağlayarak konuşmaya başladı.
Alya:Anne bana vurdu !
"AZİZE TEYZE ,Alya'yı alıp odaya gider misin? Ben birazdan gelicem" dedim ve Dilşada döndüm ." SEN BENİM KIZIMA NASIL DOKUNURSUN ? NE İSTEDİN KÜÇÜCÜK ÇOCUKTAN ! "
Dilşad: Al Kızınıda gidin burdan! Burası benim evim Çavşin'de benim kocam !
"BEN SENİN KOCANI NAPAYIM KIZIM KADIN OL SAHİP ÇIK MADEM ! BİR DAHA KIZIMA ELİNİ KALDIRDIĞINI GÖRÜRSEM O ELİNİ KIRARIM!" Bağırışlarımı duymuş olucakki Çavşin ve Ceman anne hemen assagiya indi . Birden Çavşin'e dönüp konuşmaya başladım. "Çavşin karına söyle birdaha kızıma el kaldırmaya kalkmasın ! Eşyalarımızı toplayıp gidicez zaten biz, sana karınla mutluluklar !
Çeman Hanım: DİLŞAD HEMEN ODANA ÇIK !
Dilşad: Daye a-
Çeman Hanım: Çık dedim !
Dilşad odaya çıkmıştı. Bende odaya doğru yürümeye başladım. Tam içeri giricekken Çavşin kolumdan tuttu . "Bırak Çavşin nolursun , çok yoruldum , çok yıprandım...
Karın kızıma el kaldırıyor ! Sende buna bir şey demiyorsun , ben bu zamana kadar kızımı kimseye ezdirmedim tek başıma büyüttüm . Bu saatten sonrada ezdirmem kusura bakma ."
Çavşin: Benim odama çıkıp beni bekliyorsun! Hiçbiryere gitmiyorsun Bihar! Konuşucaz
"Cavs-"
Çavşin: Odama geç dedim sana !
Daha fazla üstelemeden odaya geçip Çavşin'i beklemeye başladım...Bu bölümü beğendiniz mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çavşin'im (+18)
RomanceAşk ve töre Saçmalama abi ben Çavşin'i kaybettim öldü o ! Alya senin kızın mı ? Hayır evlatlık edindim ! Gidiyorum ben ! Gitme Çavşin! Cavsin bey Alya sizin kı- Arama sonlandırıldı... Evleniyorum ! Bihar Bihar :Hayır Çavşin olamaz do...