Bölüm 7

1.2K 16 0
                                    

Çavşin bana eskileri hatırlatıyordu onun mavi gözlüm'ün olması imkansızdı Keşke olsaydı ama böyle bir şeyi düşünmek ancak kendimi kandırmak olurdu benim sevgilim, Deniz Gözlüm Toprak olmuştu En acısı da gidip ağlayabileceğim mezarının bile olmamasıydı. Giderken bile beni düşünüp çok güzel bir hediye bırakmıştı gerçi ama, bu adam bana iyi gelmiyordu Onu gördükçe Çavşin'imle Anılarım gözümde canlanıyordu bunları düşünürken Gözlerim usulca kapandı...

Bihar'dan

Üzerimi giyinip son defa boy aynasından kendime baktım .

Üzerimi giyinip son defa boy aynasından kendime baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok güzel gözüküyordum. Ali bu sabah kahvaltıya gelicekti bu hazırlık onun içindi hafif bir makyaj yapıp parfümümü sıktım ve aşağıya doğru yol aldım...

Bihar: Günaydın herkese
Baran: Hanfendi bu güzelliğinizi neye borçluyuz?
Bihar: Müstakbel eşim kahvaltıya gelicek , biraz ona borçlu olabiliriz .
Baran: Hajajsjxjjss bak sen büyümüşte evleniyor !
Bihar: Abicim ben bugün evde olmuycam haberin olsun
Baran: Nereye fıstığım ?
Çavşin: Ali'nin yanınadır nereye olucak !
Bihar: Sanane be adam sanane !!
Çavşin: Kusura bakma ben bir anda
Bihar : Alyamın yanına gidicem abi çok özledim...
Çavşin: Alya kim ?
Bihar : Sanane Çavşin! Sorma !
Baran : Bihar fazla ileri gidiyorsun !
Bihar: Abi a-
Tam konuşurken kapının zili çaldı.
Bihar: Ali geldi sanırım ben kapıya bakayım.
Kapıya doğru ilerlemeye başladım. Kapının açılmasıyla şok oldum . Alya'nın kucağıma atlamasıyla düşüncelerimden sıyrılıp kızıma sarıldım.
Alya: Annemmmm
Bihar: Kızım benim , bal böceğim!
Alya: Anne geldim diye kızmadın değil mi ?
Bihar : Kızmadım birtanem niye kızayım
Alyanın yanaklarını üst üste öptüm.
Bihar : Koş bakalım içeri miniğim hasta olacaksın !

Bakıcısı içeri girecekken durdurdum .
Lale : Bihar Hanım ne oldu ?
Bihar: Ben sana Alyayı buraya getirmeyeceksin demedim mi ?
Sen neden beni dinlemiyorsun Lale ! Ya biri görse ne olucak ?
Lale: Bihar Hanım Arya çok ağladı . Özür dilerim ben dayanamadım. Bir daha olmaz.
Bihar: Tamam Lale sıkıntı değil ama bir süre daha dikkat etmemiz gerek biliyorsun !
Biz Laleyle konuşurken Alya çoktan içeri girmişti.
Çavşin'den
İçeri altı yaşında bir çocuk girmişti. Kimdi ki bu ? Sanırım Ali'nin yeğeni falandı.
Alya: Dayıcımmmm! Çok özledim seni çookkk!
Baran: Prensesimmm gelmiş!
Dedi ben bunları duyunca ufak bir şok gecirmitim. Çok geçmeden içeri Bihar ve bir kadın girdi .
Bihar: Alya hasta olacaksın kızım ! Montunu niye çıkarmadınız abi!
Baran: Gel fıstığım çıkaralım.
Alya: Ya annem kızma hemen ! Çıkardı dayım işte!
Anne mi demisti . Alya'nın Bihar'a Anne demesiyle Baran bana baktı. O herseyi biliyordu . Ben ise Anlamsız gözler ile etrafıma bakıyordum.
Çavşin: Bihar senin kızın mı ?
Diyebildim sadece ...
Bihar: Annecim odana git ben gelicem kızım tamam mı?
Alya: Tamam anneee ! Cabuk gel ama
Küçük kız yukarı çıkmıştı .
Bihar: Birazdan Ali gelicek ve sen bu gördüklerini unutuyorsun !
Dedi. O zaman çocuk Aliden değildi . O zaman benim kızım mıydı?
Çavşin: Unuturum ama bir şartım var! Ali gidince Herşeyi bana da anlatacaksın Bihar !
Bihar sadece kafasını sallamakla yetinmisti . Şu pic bir an önce gelip gitsin artık çünkü içim içimi yiyordu . Allah'ım nolur benim kızım olsun demekten başka elimden bir şey gelmiyordu .

▪︎▪︎▪︎

Kapı çaldı Bihar salına salına kapıya doğru ilerlemeye başladı . Kapıyı açtı Ali içeriye girdi . Ortalikta kimse yoktu sadece üçümüz vardık. Bana bakıp Bihar'ın dudaklarına kapandı . Bihar beni fark edince ne kadar geri çekilmek istesede Ali buna izin vermemişti. Yumrugumu sıkmaya başlamıştım kendimi çok zor tutuyordum ve hızla oradan ayrıldım.

Bihar'dan
Alya'nın Anne demesiyle Ali geri çekilmişti. Bir Alya'yw birde bana bakıp bağırmaya başladı.

Bu bölümü beğendiniz mi?

Çavşin'im  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin