Bihar'dan
Odaya çıkıp Çavşin'i beklemeye başladım. Uzun zaman olmasına rağmen gelmemişti. Bir an önce burdan gitmek istiyordum . Bu evdende o kadından kaçmak şuan tek dileğim buydu sanırım! kalıp savaşmaya gücüm yoktu Dilşad da haklıydı Çavşin onun kocasıydı ben Ali'yi hasta haliyle silip onun yanına geldiysem onunda bir şeylerden fedakarlık yapmasi gerekirdi. Bir süre sonra odanın kapısı bir hışımla açıldı. Çavşin gelmişti ellerimden tuttup beni yataktan kaldırdı ve konuşmaya başladı.
Çavşin: İmam Aşşağıda bizi bekliyor ! Evli bir adamla aynı odada kalmam diyordun ya karım olacaksın Bihar!
"İstemiyorum Çavşin! Senin zaten bir karın var " Dediği şeyle ufak bir şok geçirsemde belli etmeden cevap vermiştim cevabım onu sinir etmiş olucak ki gürlemeye başladı.
Çavşin: Ben simdi Aşşağıya iniyorum on dakika içinde salonda olacaksın! Yarın da düğün yaparız resmi nikah da kıyarız. Dilşad da geldiği yere geri gider. Kızımız için Bihar lütfen...
" tamam Çavşin " arkasını dönüp gidiyordu ki konuşmaya devam ettim " beni yanlız bırakma birlikte inelim " Çavşin duyduklarına sevinmiş olucak ki arsız arsız konuşmaya başladı.
Çavşin:Geceyi bekliyor olacağım karıcım ! Şu nikah bir bitsin hemen diğer konağa geçelim seni çok özledim .
"İnşallah yarın gece Çavşin'im" dedim ve kıkırdamaya başladım. Çavşin ise verdiği cevapla beni şaşırttı
Çavşin: Beş sene beklemişim bir günden ölmem ya hem ben seni bir ömür beklerim kadınım .
Üzerimi degistirip Çavşin'in yanına geldim. Elimi tuttu ve merdivenlere doğru yürümeye başladık .
Çavşin:Bihar Zinar olmaya hazır mısın?
"Sanırım evet " dedim
Çavşin: Artık sadece sen ben ve Kızımız var birtanem sadece biz varız.
"Sadece biz varız Çavşin'im "
Çavşin son kez durup alnımdan öptü sonrasında ise nikahımızın kıyılması için assağıya inmeye başladık.Hiç böyle hayal etmemiştim. Elimde çocuğum ,sevdiğim adamın kuması olarak değilde evlendikten sonra hamile kalmayı böyle ihtişamlı bir düğünle karısı olmayı ... tamam bizimde yarın düğünümüz olacak ama benim istediğim gibi değil ben aylar öncesinden planlamak isterdim gelinligimi kendim çizmek ama nasip değilmiş. Pişman mıyım? Hayır en azından bunca şeye rağmen sevdiğim adamda kızımda yanı başımda imamın konuşmasıyla düşüncelerimden ayrılıp cevap verdim
İmam : Kızım mihir olarak ne istiyorsun?
Bizim buralarda adet böyleydi altın vs. sorarlardı ama ben sadece Çavşin'in sonsuza kadar yanımda kalmasını istiyordum .
Çavşin konuşmamı beklemeden lafa atladı
Çavşin: Bu Konağı ve dağ evini dediği şeyle ağzım açık kaldı
"Çavşin! Saçmalama kabul edemem."
Çavşin: Şşş!
...
Çavşin imamın sorduğu soruya cevap verdi.
Çavşin:Ettim...
Ettim...
Ettim...
Sıra bana geldiğinde bende aynı şekilde cevapladım şuan Allah katında Çavşin'in helaliydim. Bu duygu cok güzel hissettiriyormuş. Dini nikah bile beni bu denli heyecanlandırıyorsa yarını düşünemiyorum bile.
Çavşin ayağa kalkıp alnımdan öptü ve konuşmaya başladı.
Çavşin: Hayatıma hoş geldin sevdiğim
"Hoşbuldum ! İyiki geldim adamım"
Çeman Hanım ve Zinar Ağa: Hayırlı olsun çocuklar!Ceman annenin ve Zinar babanın elini öptükten sonra düğün için hazırlıklara başladık. Çavşin gelinligimi bile seçmişti yarın için her şey hazırdı diyebilirim. Yarın tamamen onun olacaktım
...
Bu gece ne kadar kadar Alyanın yanında yatmak için ısrar etsemde Çavşin kabul etmemişti. Niyetini biliyordum ben onun ama neyse. Alyayı uyuttum odaya çıktığımda Çavşin odada yoktu . Konağın içini dolaşmaya başladığımda Dilşad'ın odasından Çavşin'in sesi gelmeye başlamıştı. Sessizce kapıya doğru ilerledigimde duyduklarım karşısında dünyam başıma yıkıldıDilşad: Ahhh a-ahh daha hızlı sevgilim!
Çavşin: Sakin ol güzelim !
Dilşad:Dayanamıyorum ahh Çavşin!
Çavşin : şşş sabret biraz az kaldı...
Dilşad: ahhhh çok acıyor ahh dur!
Çavşin: Senin canın acımazsa zevk alamayız ki bırak acısın!
Dilşad:Çavşin'im yapma boynum morardı yarın o kadın görürse ne deriz ? Ah-ahhh
Çavşin: Siktir et şunu! Şimdi sus ve kocanı memnun et !
°°°
Odanın kapısını hızlıca açtım. Ve el çırpmaya başladım "Helal olsun Çavşin tebrik ediyorum seni düğün gecemizde bari yapmasaydın ben seni odada beklerken sen Allahım deliricem ya ! Bu saatten sonra Sana söyleyecek sadece üç kelimem var 'boşol boşol boşol' dedim ve odadan koşarak çıktım.
Çavşin altına bir şort giymiş arkamdan koşar adımlarla gelmeye başlamıştı. Ama ne yazık ki ayaklarım artık beni taşımıyordu sonrası ne mi sonsuz karanlık!
Çavşin: Bihar'ım uyan ! UyannBu bölümü beğendiniz mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çavşin'im (+18)
RomanceAşk ve töre Saçmalama abi ben Çavşin'i kaybettim öldü o ! Alya senin kızın mı ? Hayır evlatlık edindim ! Gidiyorum ben ! Gitme Çavşin! Cavsin bey Alya sizin kı- Arama sonlandırıldı... Evleniyorum ! Bihar Bihar :Hayır Çavşin olamaz do...