Bölüm 35 +18

991 22 2
                                    

Sabah uyandığımda Çavşin çoktan gitmişti. Ne kadar üzülsem de ikimiz içinde en hayırlı olan buydu . Kızımın öyle bir ortamda büyümesinide istemiyordum. Aşkım mıydı? önemli olan gururum mu ? Yoksa kızım mı ? Kızım
Mutfağa geçip bir şarkı açtım.
Kendine iyi bak :)
Beni düşünme,
su akar yatağını bulur .
Şu kahpe dünya seni bana düşman eder mi ?
Yan yana geceler unutulup gider mi ?
...
Kendine iyi bak beni düşünme.
Su akar yatağını bulur

Normal sartlar altında olsaydık. Cavsin şuan belimden sarılıp "günaydın Baharım " derdi. Söyle sevgilim yan yana geçen geceler nasıl unutulup gidecek?
Artık geri dönmeye niyetim yoktu belkide bizim aşkımız da hikayemizde bu kadardı git demiştim ama gitmesi gerekmezdi .
Çavşin Ağa benim için bitmişti.

2 ay sonra

Çavşin'den
Her yerde seni arıyorum sevgilim nerdesin?
O gecenin üzerinden tam yedi ay geçmişti yedi yanlız ay
O günden sonra Bihar'ı görmemiştim. Haftada bir kere kızımı korumalarla konağa yolluyordu daha fazlasını istersen kızınıda göremezsin diyordu . Kokusunu dokunuşunu öpüşün o kadar çok özlemiştim ki ! İki aydır nerdesin kadınım? Boşanma davası açmıştı. Tabiki reddetsemde hala dava devam ediyordu beni görmemek için bir kere bile mahkemeye gelmemişti. Eve geldiğimin ertesi günü Dilşad merdivenlerden düşmüştü. Bebegimizi kaybetmiştik. Ertesi gününde ise kendi evine dönmüştü. Çok yalnızdım Biharımı gerçekten çok özlemiştim . Bir dakika bile görmek o kadar kıymetli olurdu ki ! Anlatamam ...
Hafta sonuydu kızım gelecekti . Kapı çaldı yardımcımız kapıyı açmadan kapıya koştum . Kapıyı açtığım da gördüğüm manzara İle çok sevinmiştim . " Bihar buradasın ! Hoşgeldin sevgilimmm " Ben sözümü bitirir bitirmez Alya içeri girmişti
Alya " Babacım bende geldim !" Dedi ve sarıldı .
" Hoşgeldin bitanem ! " Koş bakalım babaannenin yanına baba ve anne biraz konuşsun bakalım !"
Alya koşarak içeri girmişti . Biharın kolundan tutup yatak odamıza doğru sürüklemeye başladım .
İçeri girdiği kapıyı kilitledim ve dudaklarına yapıştım o beni itmeyi çalışsada sömürürcesine öpüyorudum . Onun fevri davranışlarına rağmen yatağa yatırdım ve ağırlığımı vermeden üzerine çıktım bir yandan boyunu emiyor bir yandan kadınlığını okşuyordum içim de ona karşı o kadar çok Özlem ve hasret vardı ki bu yataktan yürüyerek kalkabileceğini zannetmiyordum . Bihar hala kıpırdanıyordu . " Rahat dur be kadın ! Hala benim nikahlarım karımsın ! Kadınlığını göster " dedim . Bihar beni dövse de onu becermeden asla bu yataktan kalkmıyacaktım . Çok geçmeden konuşmaya başladı ." İstemiyorum bırak ! Çavşin dur !"
" İstediğin kadar konuş seni becermeden bu yataktan asla kaldırmam bence edebinle yat ve kocanı memnun et ! İki aydan beri ulaşamıyorum zaten yat şuraya kımıldama !"

Bihar sesini kesmişti . Üzerini çıkarıp göğüslerini yalamaya başladım " sürtüğümmm çok özlemişim ! " Onunla birlikte olurken arsız arsız konuşmayı çok seviyordum . Tahrik oluyordum . Kendi üzerimi de hızla çıkardım . " aç bacaklarını yavrum kocana ! Rahatça altıma alayım seni ! İki aydır s*kilmedin kudurmuşsundur !" Bihar hala inatla bacaklarını kapatıyordu ! Ellerimle tutup iki yana ayırdım ve sertçe içine girdim . " inle yavrum inle hadi ! Çavşin ağa karısını beceriyor desinler " Bihar altım da resmen kıvranıyordu . Bu görüntü bile çok hoşuma gidiyordu . " merak etme artık seni düzenli olarak sikicem ! Amk çok iyisin ! " bir yandan gel git yapıyor bir yandan konuşuyordum . Bahar İse benim aksine bu durumdan hiç memnun değildi sürekli ağlıyordu bana hayal kırıklığı ile bakıyordu şu an bu davranışım asla doğru değildi ama kendimi tutamamıştım eğer kendimi tutup hakim olabilseydim onun hazır olmasını beklerdim sanki bu davranışım sonrasında benden hiç gitmeyecek gibi hissetmiştim ama tabii ki böyle olmayacaktı o rahatlamıştım Bihar'ı Kucağıma alıp banyodaki küvetin içine bıraktım ağrısı olduğu gözlerinden belliydi daha sonra ise üzerine giydirip yatağa uzanmasına yardım ettim bana çok kırgındı Hem de bu geçmeyecek bir kırgınlıktı her halinden belli oluyordu ona bir şey söylemeye korkuyordum bir anda sinirlenip yeniden benden gider diye... Yanına uzandım ve uyumayı bekledim eskisi gibi kokusunu içime çekerek Uykuya daldım.

Çavşin'im  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin