Bölüm 2

1.8K 21 0
                                    

Delal Hanım: Bihar kapıya bakar mısın kızım?
Bihar: Tamam annem
Kapıya doğru hızlıca adım atmaya başlamıştım. Sanırım abimdi. Kapıyı açtığımda karşımda 1.90 boylarında esmer mavi gözlü bir adamla karşılaştım, çok güzel kokuyordu. Abimin Bihar demesiyle kendimi toparladım.

Baran: Abicim bizi içeri almayacak mısın?
Bihar : Buyurun abi ! Geçin
Baran : Çavşin! Bu kardeşim Bihar
Çavşin : Merhaba Bihar ! Tanıştığıma memnun oldum.
Bihar : Bende
Sadece bende diyebilmistim. Kokusu aklımı başımdan almaya yetmisti . İcerde Ali'nin olduğunu bir an unutmuştum. Hemen toparlanıp içeri geçtim. Salona gittiğimde abim Baran ile Aliyi tanıştırıyordu. Ali Kıskanmış olucak ki yanıma gelip elini belime koydu . Çok güzel olmuşsun bebeğim diye fısıldadı. Ali benimle ilgilenirken Baran ise bize ters ters bakıyordu. Bakışlarımı fark edince kafasını başka yöne çevirdi.

Ali : Delal Hanım biz müsaadenizle çıkabilir miyiz ?
Delal Hanım: Müsade sizin evlandım , fazla gecikmeyin!
Ali : Tamamdır . İyi akşamlar size
Baran : Kardeşim sana emanet kardeşim!

Çavşin'den
Kapıyı açtığımda karşımda Bihar vardı. Onu bu kadar çabuk görmeyi tahmin etmemiştim. Çok güzeldi . Kokusu beni büyülemeye yenmişti. Ama üzerindeki elbise çok kısaydı, benimle olsa asla bunu giyemezdi. Yanındakine ne demeli birde sevgilisi vardı tabi ya ! O çocuk onun belini mi tutmuştu cidden! Şerefsiz , suratının ortasına bir yumruk vurmamak için kendimi çok zor tutmuştum. Benim olana el sürmeyi o dalkavuğa göstericem ama daha zamanı var.
Baran'ın sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım.

Baran : Kardeşim! İyi misin ? Dalıp gittin.
Çavşin: İyiyim çıkalım Hadi !

▪︎▪︎▪︎

Bihar : Sevgilim ! Çok hızlı gitmiyor muyuz ?
Ali : Bebeğim geç kaldık!
Bihar : Ali korkuyorum !
Ali: Korkma bitanem

Ali arabayı kenarı çekti. Ve bana sarıldı.

Ali : Herşeyim, korkma kıyamam ben sana . Seni seviyorum güzelim
Bihar : Bende seni seviyorum sevgilim
Ali arabayı çalıştırıp yavaşça sürmeye başladı. Radyoyu açtığımda bu şarkı çalmaya başladı.

Biz seninle yıllar yılı
Ne birleştik ne ayrıldık
Bazen güldük mutlu olduk
Bazen hiç yere darıldık
¤¤¤¤¤¤
Başımın tatlı belası
Gönlümün kara sevdası
Hersey boş senden sonrası
Vazgeçmem senden vazgeçmem
Ayrılmam senden...

Bu şarkıyı duyunca hep içim bir hoş olurdu . Aklıma eskiler gelirdi . Aman neyse şimdi sevdiğim adam yanımda ve ben çok mutluyum !
▪︎▪︎ Çavşin
Mekana gelmiştik. Bir şeyler söyleyip lavaboya gittim . Elimi yüzümü yıkadım gerçekten çok üzgündüm . Ben böyle hayal etmemiştim. Gerçi ne bekliyordum ki ? Boynuma anlamasını falan ? Tabiki hayır ama en azından yanındaki sürpriz olmuştu...

İçeri geçtiğimde Baran telefonla konuşuyordu. Beni görünce telefonu kapattı. Ve söze girdi

Baran : Eee anlat bakalım kardeşim seni bu kadar üzen şey ne ? Oysaki gelirken çok mutluydun ne oldu birden?

Çavşin: Bir şey olmadı Baran iyiyim !

Baran: Ben senin gözlerinden anlarım , yeme beni !

Çavşin: Baran , lütfen!

Baran : Bihar değil mi ? Onun için canın sıkkın bu kadar?

Çavşin: Sen nereden biliyorsun ?

Baran: Herseyi en başından beri biliyorum kardeşim. Şuan senin Bihar'ı sevdiğini hatta Ali'nin yüzüne yumruk vurmamak için kendini zor tuttuğunu bile

Çavşin: Ne zamandan beri o piçle birlikte ?

Baran: İki sene oldu .

Çavşin: Abi bu konuyu kapatalım.

Baran sadece kafa sallamakla yetinmişti . Bihar'ın Ali'yi ne kadar sevdiğini, aşklarını dinleceyek kadar güçlü değildim...

Bihar ¤¤¤

Evettt Sevgilimmm! Evetttt!!

Bu bölümü beğendiniz mi ?




Çavşin'im  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin