Bölüm 24

685 12 0
                                    

" Müsaitim abicim gel !"
  Baran : Ne işin var senin burda len !
"Abicim gerginliğe gerek yok Ali'de şimdi gidiyordu. Demi Ali ?
   Ali: Evet . Elveda baharım...
Ali arkasına bakmadan çıkıp gitmişti . Son olaya bakmazsak Çavşin'in gidişinden sonra beni hiç yanlız bırakmamıştı hep yanımdaydı bana fazlasıyla destek olmuştu. Ailemle konuşamadıklarımı bile onunla konuşmuştum . Bu zamana bakar bana hem iyi bir sevgili hemde iyi bir arkadaş olmuştu . Ama benim kalbim Çavşin için atıyordu onu sevmeyi defalarca denemiştim hatta seviyorum sanmıştım ama hepsi Çavşin'in yokluğunda olan geçici duygularmış. Elveda efulim...

      Ali gittikten sonra abimle uzun uzun konuşmuştuk . Annemle pek farklı şeyleri söylememişlerdi açıkçası ama onların bana destek olduklarını bilmek paha biçilemez bir duyguydu . Odaya annem ve babam da gelmişti. Babam kuşağımı takmak için bana doğru geldiğinde hiçbirimiz gözyaşlarımızı tutamadık. Sonuçta birbirimizden başka kimsemiz yoktu Çavşin'den çocuğum olmasına rağmen daha önce hiç böyle hissetmemiştim düğün bir başka oluyormuş.

Bir süre sonra korna sesleri duyulmaya başladı ses yakınlaştıkça kalbim daha hızlı atıyordu. Bir kaç saat sonra Çavşin'in nikahlı karısı olucaktım . Annem son olarak duvağımı da kapattı.

    Çeman Hanım:Allah'a emanet ol güzel kızım. Mutluluğun hep daim olsun annem !
Anneme ve babama sarılıp ellerini öptüm. Onlar Çeman annemleri karşılamak için assağıya indi .
Kapının çalmasıyla gözyaşlarımı sildim ve kapıya doğru yürümeye başladım taki Berivan beni durdurana kadar .
" Berivan çekil de geçeyim! Çavşin geldi.
  Berivan: Sen buranın adetlerini unuttun sanırım seni kolay alabilegini sanmıyorsun herhalde diyip gülmeye başladı.
"He şu konu hadi bakalım görelim marifetlerini dedim ve sandalyeye oturdum . Ve kıkırdamaya başladım hadi bakalım Cavsin Ağa
Çavşin: Sevgilim müsait misin ?
Berivan: Müsaitiz enişte !
Çavşin:Berivan açsana kapıyı !
Berivan kapıyı aralayıp elini uzattı .
  Berivan: Kapıyı sen açacaksın ben değil enistecim
Cavsin bir demet para uzatmıştı.
  Berivan:Aaa eniste hiç yakıştıramadım ablamın değeri bu kadar mı ?
Cavsin bir demet daha para vedi .
  Çavşin:Berivaan aç kapıyı be kızım!
Berivan kapıyı açıp odadan çıktı. Benim ise duvağım kapalı arkam dönüktü. Cavsin içeri girip kapıyı kapattı. Ve nazikçe beni kendine çevirdi . Göz göze gelmemizle adeta donup kalmıştı. "Çavşin bir şey demiycek misin ? Kötü mü olmuşum ?"
Çavşin:Hayır hayır birtanem aksine güzelliğin beni büyüledi .
Duvağımı açıp alnımdan öptü ve geri kapattı.
Çavşin:Hadi inelim bebeğim! Bizi bekliyorlar .
Ceketini düzeltip koluna girdim...
Aşşağıya indiğimizde babam yanımıza gelip konuşmaya başladı.
Baver Ağa: Çavşin, Bihar bizim kıymetlimizdir. Onun gözünden akıcak bir damla yaş için bütün Mardin'i yerle bir ederim bilesin. Kızım önce Allah'a sonra sana emanet!
Dedi ve elini uzattı. Çavsin babamın elini öpüp ekledi.
Çavşin: Bihar'ım benim de için çok kıymetlidir. Emanetinize gözüm gibi bakıcam baba . Anneminde elini öpüp konaktan çıktık . Arabaya bilmemize rağmen Çavşin elimi bırakmıyordu.
"Bir yere gitmiycem "
Çavşin: Bu eli tuttum ya Bundan sonra ölüm bile beraber bahar kadınım...

....

   Çok büyük bir konvoyla düğün salonuna doğru gidiyorduk . Belki beşyüz tane araba vardı. Ne kadar kabul etmesekte biz de büyük bir aşiretten geliyorduk. Düğün olduğu için babaannemide affedip arayı düzeltmistik. Alışık olunmyacak şekilde helikopter bile vardı. Çavşin'e bunun ne olduğunu sorduğumda güvenlik desede çok şaşırmıştım . Eee kolay mı Zinar Aşireti Payidar Aşiretinden kız alıyordu .
Nihayet düğün salonuna gelmiştik . Normalde kır düğünü istiyordum ama kış olduğu için salona tıkılıcaktık. Benim deli sevgilim kır düğünü istediğimi bildiği için yazında düğün yapabileceğimizi söylemişti. Tabikide kabil etmedim sürekli düğün mü yapıcaktık? Arabadan inip gelin odasına doğru yürümeye başladık. Odaya girdiğimizde Alya bize doğru koşmaya başladı.
Alya:Anne babaaa
Eğilip kızıma sarıldım.
"Annecim çok güzelsin aynı prensesler gibi olmuşsun "
Alya:Sende çok güzelsin annem
Çavşin eğilip Alya'yı kucağına aldı.
Çavşin:Babacım ben nasıl olmuşum ? Beni beğenmedin mi ?
Alya:Çok yakışıklı olmuşsun babi
Dediğinde Çavşin gülmeye başladı. Çok güzel bir aile olmuştuk. Bu günün hayalini o kadar çok kurmuştum ki kızımın babasıyla büyümesini onları böyle izlemek bile çok güzeldi . Kokularını içime çekerek dolu dolu öptüm . Vakit gelmişti salona giriş yapıcaktık. Berivan gelip Alya'yı aldı . Koluna girip gelin odasından çıktık ve o görkemli merdivenler gözükmeye başladı. Bir prenses gibi prensimin kollarında merdivenlerden bir bir aşk ve mutluluk için indim.

 Bir prenses gibi prensimin kollarında merdivenlerden bir bir aşk ve mutluluk için indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merdivenlerden assagiya inmemiz ile birlikte büyük bir alkış koptu . Heyecandan ellerim ayaklarım titriyordu . Çavşin hissetmiş olucak ki konuşmaya başladı.
Çavşin:Şşş sakin ol sevgilim !
"Elimde değil ki Çavşin!"
Çavşin:Sen şimdi ne kadar heyecanlıysan bende gece için o kadar heyecanlıyım dedi ve sırıtmaya başladı.
"Bende " dedim ve sinsice gülmeye başladım. Akşam Çok mutlu olacaksın Çavşin'im çok...

Resmi nikahımızın kıyılması için nikah masasına oturmustuk . Benim şahidim İstanbul'daki en yakın arkadaşım Selen'di. Çavşin'in şahidi ise abimdi . Selenin düğünüme yetişmesine çok sevinmiştim. Kendi ailemden sonra Alyayı bilen tek kişiydi
kendimden bile fazla güvenirdim ona çünkü zor günlerimde hep Yanı başımda olmuştu. O Çavşinciydi Aliyide hiç sevmezdi . Alinin teklifini kabul etmemem için bir gün sabaha kadar yalvarmışlığı bile var . Hep derdi siz Çavşin'le evlenince şahidiniz ben olucam . Allah'ıma çok şükür nasip oldu. Hep diyordum duam belli duyan belliydi . Eğer o kişi sizin nasibiniz ise tüm zorluklara,sınavlara rağmen sizi buluyormuş buna en güzel örnek bizim hikayemiz ...
Çavşin:ÖMRÜMÜN SONUNA KADAR EVETTTTT !!
"EVETTT!"
Sen bu sefayı çok sevdim.
Çavşin duvağımı kaldırıp nazikçe alnımdan öptü.
"Hayatıma hosgeldin Bihar Zinar"
"Hoşbuldum Sevgilim"
Elimden tutup beni sahneye doğru götürmeye başladı . Ve herseyin başladığı o müzik duyuldu .

Başımın tatlı belası
Gönlümün kara sevdası
Her şey boş senden sonrası
Vazgeçmem senden senden
Ayrılmam senden

Biz seninle bir bütünüz
İstesekte kopamayız
Bir bedende can gibiyiz
Ayrı ayrı olamayız

Bir yandan dans ediyor bir yandan ise şarkıya eşlik ediyorduk Çavşin eğilip kulağıma fısıldamaya başladı.
"Bu şarkıyı dinlediğimiz ilk ana götür beni sevgilim seni ilk öptüğüm ilk dokunduğum o güne bu kötü anıları unutalım hiç yaşanmamış sayalım masalınıza dağ evindeki gecenin ertesi günündeymişiz gibi devam edelim . Benimle yaşlanır mısın Bahar kadınım ?"
"Evet Sevgilim!"
Gözyaşlarımı tutamamıştım o kadar güzel konuşmuştu ki şarkı bitince masaya doğru yürümeye başladım. Çünkü deli çocuk kendimi fazla yormamam konusunda biraz hassastı.

Çavşin sahnede kendinden geçmiş bir şekilde halay çekiyordu. Alya ise elinde bir halay mendili aralarında oynayamaya çalışıyordu. Herkesin mutluluğu gözlerinden belliydi . Benim gözlerim ise Selen'i arıyordu bir anda ortadan kaybolmuştu. Gelin odasına bakmaya karar verdim . Odanın kapısını hafifçe araladığımda gördüğüm karşısında şoka uğradım.
"S-siz !"
Selen : Bihar gördüğün gibi değil !

Bu bölümü beğendiniz mi?

Çavşin'im  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin