İntihar Bölüm 29

639 11 2
                                    

Bihar arkasını dönüp gidiyordu .
Çavşin: BİHAR ZİNAR ! BURAYA GELİNLİGİYLE GİREN ANCAK KEFENİYLE ÇIKAR! ANA KIZIMI AL !
Annem gelip Alya'yı almıştı. Bihar'ın kolundan tutup odaya doğru sürüklemeye başladım. Debeleniyordu.
"Rahat dur Bihar!"
Bihar : Çavşin bırak beni istemi-
Sözünü bitirmeden vurdum .
"KES SESİNİ canını yakmak istemiyorum !"
Yaptığım dogru değildi ama Bihar'ı yollamaya niyetim de yoktu.
Bihar'ı kolundan tutup odaya getirdim ve kapıyı kapıyı kilitledim.
"Burdan çıkmıyorsun Bihar! Alya'yı da ben izin verene kadar göremeyeceksin yaptıklarının bedelini ödeyeceksin hadi bakalım Çavşin Ağaya rest çekilir miymiş !
Bihar: Çavşin nolur kızımı göreyim bari ondan ayırma beni !
"Bu odada kalda aklın başına gelsin !"
Bihar:Çavşin yapma bu sen değilsin ! Sen bu kadar zalim olamazsın yapma !
"Kes sesini sana olan sevgimi de aşkımıda kendi ellerinle öldürdün bundan sonra bu evde cehennemi yaşamaya hazır ol ! "
Kapıdan çıkacakken konuşmaya başladı.
Bihar: Nereye gidiyorsun Çavşin?
" Seni ilgilendirmez! Gece geç gelirim ! Belkide gelmem akşam yemeğini buraya getirecekler!"
Çav-
Odadan çıkıp kapıyı kilitledim.

Bihardan
Yatağın üzerinde bacaklarımı kendime çekmiş ağlıyordum . Çavşin artık beni sevmiyordu o Dilşad'a aşıktı sevseydi böyle mi yapardı? Bundan sonra benim için hayat yoktu . Kızımda Çavşin'im de gitmişti benden

Dilşada ve Çavşin'e
Sevdiğim adamın sevdiği kadın ona çok iyi bak olur mu ? O severse tam sever seni kendinden bile fazla düşünür her halini rapor eder seni hayatının en üst noktasına koyar mecazen seni göklere çıkarır ilk ve sonmuşsun gibi hissettirir sana çok değer verir sesini bir an duymasa özler
O erken kalkar seni uyandırmaya kıyamaz sende erken kalk olur mu ? Kahvaltı yapmazsa başı döner çok kötü olur . Alya'm sana emanet ona ana ol benim yokluğumu hissettirme onu asla yanlız bırakma Dilşad kızım önce Allah'a sonra size emanet. Deniz Gözlüm çok kıskançtır yanında bir erkekten söz etme çokça sinir olur ama seni seviyorum dersen dayanamaz hemen affeder ben artık yokum seni seçti senin elinden tuttu ve çok mutlu ona sahip çık tamam mı onun bana yaptıklarını sen ona yapma ona ev ol eş ol arkadaş ol ben onu senin yanında mutlu görünce senden daha mutlu oluyorum emin ol elini tutup sahip çıktıysa seni asla yarı yolda bırakmaz çok sev onu herseyden daha çok sev sevgili hissettir yakışıklısın diyince o kendini hemen över zaten çok sever kendini ben ona hep derdim egon boyundan büyük diye o güzel sesiyle hep gülerdi onun o mavi gözlerini sadece mutluluktan doldur tamam mı ona daha önce hiç tatmadigi duyguları tattır sevgiyi aşkı güven duygusunu hissettir ona ama asla bırakıp gitme seni çok seviyorsa toparlanamaz yufka gibi bir kalbi vardır dışardan katı gözüksede sevdiğine karşı kedi gibidir sev onu çok sev benim hayallerimi yasa onunla baba olduğunda ilk verdiği tepkiyi çok merak ediyorum ağlar mı yoksa sevinçten ordan oraya mı koşar tabi biz onlari yaşayamadık ilk adımlarını ilk konuşmasını duyamadı , görmedi . bebeğiniz onun gibi mi olur onun gibi kokar mı ya da kızınız olursa beni kıskandığı gibi onuda kıskanır mı neyse birtanem çok konuşmaya gerek yok Alya'm sana emanet ona ana ol benim yokluğumu hissettirme onu asla yanlız bırakma Dilşad kızım önce Allah'a sonra size emanet.çok mutlu ol sevgilim , efulim bana ilklerimi yaşatan adam iliklerime kadar sevgiyi hissettirip sonrada beni o gökyüzünden yere bırakan ...
Elveda Deniz gözlüm :)

Mektubu bitirdiğimde kendimi karanlığa teslim etmek üzereydim. Gözlerimi açmaya çalışsamda artık güçsüz düşüyordum . Çavşinim sen yoksan hayatta yok . Seni çık seviyorum ...
Kendimi uykunun kollarına bıraktım...

Bu bölümü beğendiniz mi

Çavşin'im  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin