Sabah 05.00
Bihar'danŞu içmek için kalktığımda camdan dışarıya doğru baktım. Bahçedeki bankta Çavşin uyuyordu . Aman Allah'ım bu çocuk cidden akıllanmıyıcaktı ! Bir yanım orda götü donsun derken diğer yanım da üzülüyordu . Üzerime montumu giyip bahçeye çıktım.
"Çavşin kalk ! "
B-bih- hapşu efendim .
Elimi alnına koyduğumda hissettiğim sıcaklıkla gözlerim büyüdü.
"Çavşin sen cayır cayır yanıyorsun !"
Aşkımdan yanıyorum !
"Salak salak konuşma be adam yürü !"
Kıyamadın demi ?
"Bırakıcam seni şimdi burda !"
Tamam sustum.
Kolunun altına girip eve doğru yürümeye başladım. Hava buz gibiydi deli çocuk bu soğukta dışarıda yatmıştı . Sanki gel demiştim ! Ondan kaçtıkça dibimde bitiyor başıma bela oluyordu . Son zamanları düşünüyorum da Çavşin'imi buldum derken ki halimi ve şuanki halimi gerçekten çok yıprandım.
Çavsini koltuğa yatırıcakken konuşmaya başladı.
Seninle uyusam ...
"Cav-"
Lütfen !
"Peki gel !"
Yavaşça yataga uzandırdım. Çekmeceden Alyanın ateş ölçülerini aldım Çavşin'in ateşini ölçtüm.
"Çavşin 39 ne yanıyorsun ! Kalk duş alıcaksın!"
Uyusam
"Kalk Çavşin!"
Halim yok nolur
"Ben sana yardım edicem gel !"
Benimle banyo yap sende
"ÇAVŞİN! "
Tamam bir şey demedim .
Cavsini duşa kabinin içine koyup soğuk suyu açtım. Tam banyodan çıkacakken benide suyun altına çekti.
"Ç-Çavşin napıyorsun ?"
Karımla duş alıyorum
Omuzlarından itmeye çalışarak konuşmaya başladım.
"Bırak Çavşin! Ben artık senin karın değilim!"
Sen benimsin ! Benim karımsın ,kadınımsın
Üzerimizden akan soğuk su sanki sımsıcak olmuştu . Kalbim bir değişik atıyordu.
"Madem karındım neden aldattın beni başka tenlere niye dokundun adam!"
Bir yandan ağlıyor bir yandan konuşmaya çalışıyordum. Çavşin gidicekmişim gibi sarılmış bırakmıyordu . Bir anda konuşmaya başladı.
Beni seninle tehdit etti ! Kadınını senden alırım toprak olur dedi .başka bir tene dokunmak Çok mu güzeldi sanıyorsun! Sen burdayken bu kadar yakınken seni bulup yeniden karım yapmışken !
"Doğru mu söylüyorsun ! Çavşin bu zamana kadar nasıl anlatmazsın bana !"
Baharım beni bir kere dinlemedin ki ! Gitmeyi seçtin hep bir kere bile fevri davranmasaydın bunlar olmazdı.
"Şuan bunların bir önemi yok Çavşin! O kadın hamile ve konakta! Senin çocuğunu taşıyor!"
Bihar'ım bize bir şans ver üstesinden gelicez eminim !
"Çavşin duştan çıkınca konuşalım!"
Soğuk bir düşün ardından şöminenin önünde oturup kahvelerimizi yudumluyorduk. Çavşin'in ateşi düşmüştü.
Bihar'ım eşyalarınızı toparlayalım yola çıkarız!
"Ne yolu Çavşin?"
Evimize gidicez ya Bihar'ım
"Çavşin sen bana aynı evde kumanla otur diyorsun ama ben bu durumu kaldırabilecek bir kadın değilim! Bir gece onun odasından çıksan bile neler olabileceğini biliyorsun demi ?!"
Biliyorum Bihar ama tekrarlanmıyıcak ben ailemle beraber olmak istiyorum ! Siz benim ailemsiniz ve benimle birlikte geleceksiniz!
"Çavşin benden bunu isteme ! Ben o kadın o evdeyken oraya asla gelmem !"
Napayım Bihar benide anla biraz çocuğumun annesini sokağa mı atayım !
"Atma Çavşin karınla birlikte oturun ben yokum o eve de gelmem ! Alyayı istediğin zaman görebilirsin! "
Bihar yapma böyle nolursun ! İki arada bir derede kaldım artık ne yapacağımı bilmiyorum şu zamanda bana biraz destek olsan olmaz mı!?
"Sen onunla kontrole gidiceksin! Çocuğunun ilk adımları ilk baba demesi o zaman bizi görmüyüceksin zaten bizimle yaşamadığın ne varsa evladında göreceksin! Mutlu aile tablosu olacaksanız ve biz fazlalığız anlamıyorsun. Ben bunu cocugumada kendime de yapamam kaldıramam! Bu saatten sonra diyeceğim tek şey kalbim acıya acıya mutluluklar olur !"
Bihar'ım neden böyle düşünüyorsun benim kalbim sadece sana ait nolursun saçmalama!
"Çavşin ben kararımı verdim ! Sende evladının ve karının yanına git !"
Benim karımda evladımda burda benim evim sensin kadın !
"Bunu bize yapamam çocuğumun babasından sevdiğim adamdan nefret etmek istemiyorum . Başkasını sevdiğini görmeye dayanamam !
(Yüzünü avucuma alıp konuşmaya devam ettim .) Birtanem yapma bunu bize ben sana nefretle bakarsam kendimi asla affetmem , buraya kadarmış Çavşin'im!"
İkimizde birbirimize sarılmış ağlıyorduk.
Özür dilerim Bihar'ım özür dilerim...
"Şşş hadi gel uyuyalım son defa!"
Deme öyle deme ben sensiz uyuyamam !
"Hadi kalk bakalım "
Bihar sensiz olmaz
Kalkıp Çavşin'in elinden tutup odaya doğru yürümeye başladım.
Odaya girdiğimizde Çavşin kapıyı kapatıp kilitledi .
Son defa benim ol kadınım...▪︎▪︎▪︎
Sabah
Uyandığımda yanımda bembeyaz teniyle kadınım uyuyordu. Bu gün ayrılık günüydü her ne kadar bu tenden uzaklaşmak istesemde Bihar benim gitmemi istiyordu . Bu kadar çabuk asla pes etmiycektim ama şuan böyle gerekiyordu . Oda yanlız kalıp kafasını dinlesin olanları hazmetsin istiyordum . Dudağına öpücük kondurup evden çıktım.
Elveda miniğim; ama söz veriyorum bu ayrılık uzun sürmeyecek sevgilin bir yolunu bulucak sen sadece bana güven..
.
. Bu bölümü beğendiniz mi?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çavşin'im (+18)
RomanceAşk ve töre Saçmalama abi ben Çavşin'i kaybettim öldü o ! Alya senin kızın mı ? Hayır evlatlık edindim ! Gidiyorum ben ! Gitme Çavşin! Cavsin bey Alya sizin kı- Arama sonlandırıldı... Evleniyorum ! Bihar Bihar :Hayır Çavşin olamaz do...