Kapıya yaslanmış onları izliyordum. Keşke Çavşin'im yaşasaydı onlarda aynı böyle olurdu. Gerçekten bir baba kız gibiydiler .
▪︎▪︎▪︎
Alya: Anne kekimiz nasıl olmuş ama ?
Bihar : çok güzel olmuş birtanem ellerinize sağlık .
Çavşin: Ne demek Bihar'cım afiyet olsun
Dediğinde üçümüz birden kıkırdamaya başladık .
Bihar: Annem senin uyku saatin geldi gel Hadi yatalım bebeğim
Alya: Anne Çavşin yatırsın beni lütfen!!
Bihar: Olmaz kızım ayıp olur hem Çavşin denilmez abi diyeceksin!
Çavşin: Bihar lütfen ben uyuturum sende bize bir kahve yaparsın hem
Bihar: Tamam o zaman hadi Bakalım Alya Hanım anneye öpücük ver
Alya beni optukten sonra yukarı çıkmışlardı. Bende odama geçip bikinilerimi giydim . Çavşinde havuza girmek isterse diye onada şort almıştım.Bu takımım cidden çok hoşuma gidiyordu üzerine de mini bir elbise giyip mutfağa indim. İki kadeh ve çilekli şarabı alıp Çavşin'i beklemeye başladım.
Çavşin'den
Alya uymustu . Oturup izlerken zamanın nasıl geçtiğini bile anlayamamıştım. Çok güzel bir kızdı. Aynı annesine benziyordu ... Bihar'ın kapıyı açmasıyla kendime geldim. Üzerinde mini elbise elinde ise sort, iki kadeh ve şarap vardı. Onu böyle görmek beni şaşırmıştı. Dün öylesine mesafeliyken şimdi böyle olması...
Bihar: Uyudumu benimki?
Çavşin: Uyudu
Dedim
Bihar: Hadi gel benimle
Bihar elimden tutup beni assagiya doğru sürüklemeye başladı.
Çavşin: Bihar nereye gidiyoruz?
Bihar: Soru sorma gel benimle
Evin içindeki havuza gelmiştik. Bir anda üzerindeki elbiseyi çıkarınca donup kalmıştım . Aman Allah'ım o vucud ne öyle Hatunum taş mısın?
Bihar: Gerçi kahve içelim demiştin ama havuzda şarap daha iyi gider diye düşündüm. Hadi bu şortu giyip gel bekletme beni !
Aman Allah'ım bu bir rüya ise ben uyanmak istemiyorum .
Bihar'dan
Bu gece her ne olursa olsun kendimi tutup frenlemiyicektim. Yaşanması gereken bir şey varsa yaşansın istiyordum. Cavsin ona çok benziyordu belki onu için olabilirdi bilmiyordum ama bu gece Çavşin ile deli gibi sevişmek istiyorum.
Kısa süre sonra Çavşin ve kasları içeri girdi . Mübarek afetti .
Çavşin'den
Bihar şezlonga uzanmış beni bekliyordu. Şuan ona o kadar ihtiyacım vardı ki onu görmek bile erkekliğimin kasılması için yetiyordu . Yıllardır dokunamadığım bedeni şuan deli gibi becermek istiyordum. Birer kadeh şarap içtikten sonra havuza girmeye karar verdik .
Bihar elimi tutup havuza atladı . Ve bacaklarını belime sarıp kucağıma çıktı. Bende onu alıp havuzun fayansına yasladım.
Çavşin: Beni mi istiyorsun hatun ?
Bihar: Sen istemiyor musun?
Çavşin: hemde Deli gibi sevişmek istiyorum !
Bihar dudaklarıma kapandı birbirimizi yercesine deli gibi öpüşüyorduk.
Geri çekildim.
Çavşin: Her hareketinle aklımı başımdan alıyorsun ve üstelik bunu ben istemeden yapıyorsun çok sinir bozucu
Bihar : Senin aklın başından çıkmadan ben havuzdan çıkayım o zaman
Bihar'dan
Çıkmak için kendimi yukarı kaldırdığımda Cavsin kendini bana daha çok bastırdı .
Çavşin: Hatun... Hareket etme bence
Bir anda başımı havuzun duvarında bulduğumda Çavşin yercesine dudaklarımı emiyordu . O dudaklarımı emmeye devam ederken suyun altında hissettiğim sıcaklık beni benden alıyordu . Ellerimi Çavşin'in boynuna sardığımda beni havuzdan çıkarıp mermere yatırdı . Dudaklarını dudaklarımdan çekip boynuma yönlendirdi. Bu sefer emmekle kalmıyor sertçe ısırıyordu. Bu durum benim ufak ufak inlememe yol açıyordu .▪︎▪︎▪︎
Yaklaşık on dakikadır durduğumuz pozisyondan kalkıp beni dik bir şekilde kucağına aldı merdivenlerden yukarı çıkmaya başladı beni duvara yaslayıp mırıldandı.
Çavşin: Dayanamıyorum
Bihar: Dayanma o zaman!!Bu bölümü beğendiniz mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çavşin'im (+18)
RomanceAşk ve töre Saçmalama abi ben Çavşin'i kaybettim öldü o ! Alya senin kızın mı ? Hayır evlatlık edindim ! Gidiyorum ben ! Gitme Çavşin! Cavsin bey Alya sizin kı- Arama sonlandırıldı... Evleniyorum ! Bihar Bihar :Hayır Çavşin olamaz do...